15 mei 2025, 01:23:25

Bolle wangetjes

Gestart door OmaLisa, 24 september 2006, 20:18:48

« vorige - volgende »

OmaLisa

Wat bekend het dat je valkjes steeds bolle wangetjes heeft, ik heb hem samen met een andere valkje net een week, hij is heel tam.
Maar zet zijn veertjes bij zijn wangen steeds op, je ziet de onder snavel niet, zo grappig, waarom doet hij dat?
Ik heb dat nooi gezien bij de andere 3 valkjes.

Groetjes Lisa

mickeledoki

hee hallo oma,
mijn valkje doet dat ook maar alleen als hij in rust is als hij wakker is zie ik dat zelden dat staat alles gladgestreken.
zit hij de hele dag "bol"?dat zou dan weer minder zijn...
nou we horen het wel ....

groeten mickeledoki en kylie

OmaLisa

Nee, er is verder niks aan de hand met hem, hij is vrolijk genoeg, eet de hele dag,  het is alleen zijn wangetjes die hij bol maakt, niet zijn hele lijfje :).
Ik denk dan maar dat het gewoon zijn manier van doen is om op zijn gemak te voelen ;D
Het is zo'n grappig gezicht, ik zie nergens dat een valk dat de hele tijd doet.
Ik zal ff kijken of het me lukt om een foto te plaatsen.

groetjes Lisa

ovide

Hoi omalisa,

Ik herken het gedrag wat je beschrijft. Mijn valk doet het ook. Het ziet er inderdaad heel grappig uit, net of hij een snor heeft.
Ik denk dat het niets ernstigs is, mijn valk zie ik het doen als hij geheel ontspannen is, of als ik hem aan het kroelen ben, en hij wil dat ik over zijn wangetjes aai.
Wanneer alleen zijn 'snor'  bol staat is er volgens mij niets aan de hand hoor.

Groet Nancy en yana
Yana - 22-04-2006 - wildkleur, man
Smoey - 08-08-2006 - lutino, pop
Yunah - 29-01-2007 - cinnamon gepareld, pop
Zazu - 07-07-2008 - Gepareld, pop?

Anja

Hoi Omalisa,

Ook mijn valkjes doen dit. Het is idd net of ze dan een snor hebben. Bij mij doen ze dit op ontspannen momenten.
Ik zou me hierover geen zorgen maken.

Groetjes Anja