|
Pagina's: 1 2 [3]
|
|
|
Auteur
|
Topic: Foto's verkleinen voor op het forum (gelezen 5607 keer)
|
Paul
Gast
|
Hoi Marianca,
Fijn dat het gelukt is :-) Het werkt heel goed en maakt de foto's best wel lekker klein in Mb's dus voor Peter extra fijn :-) Ik heb het zelf ook al een paar keer gebruikt het werkt snel en goed. En dat voor een gratis programma he :-) Heb je al een foto geplaatst die je zelf verkleind hebt?
Groetjes, Paul
|
|
|
|
|
|
|
|
|
marianca.
Gast
|
Hallo paul,
Ja voor Peter is dat zeker fijn.Nee,heb wel gisteravond nog geoefend met foto verkleinen maar geen geplaats vandaag.Zijn hele dag buiten geweest...hier boven zou je zo kunnen zwemmen .Wat me wel ff opviel gister was dat als ik de foto had verkleind het hele beeld klein was(snap je het :-/).Ik heb normaal Adobe Fotoshop,is ook goed hoor,maar alles in het duits...daar kom ik niet altijd wijs uit. Maar,ik moet er gewoon rustig voor gaan zitten en dan kijken wat irfan allemaal te bieden heeft .
Groetjes marianca
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Irene
Moderator
Valkparkiet

Geslacht: 

www.valkparkiet .com
|
He Paul, ook voor deze cursus ben ik geslaagd!! Krijg ik dan nu een diploma?  Kijk maar eens hoe goed ik het kan; hier is Pebbles:

groetjes, Irene
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Stijn dc
Donateur
Valkparkiet

Geslacht: 

|
hoi
ik heb het berichtje even naar divers verplaatst omat het nu geen "nieuw" nieuws meer is. Ik zal het pinnen, dus kan iedereen het blijven volgne.
SDC:D
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Paul
Gast
|
Hoi Irene,
Fijn dat het ook gelukt is en je bent zeker geslaagd hoor. De foto staat er prima op zo. Hier is je diploma 

Groetjes, Paul
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Irene
Moderator
Valkparkiet

Geslacht: 

www.valkparkiet .com
|
Wauw!!!!!!! Wat een super diploma, dank je wel Paul! Ik hang hem boven mijn bed!!!!! groetjes, Irene
|
|
|
|
|
|
|
|
|
marianca.
Gast
|
Hallo paul en irene,
:Dwat heb je dat leuk gemaakt paul.En ja irene jij bent echt snel in het begrijpen van de foto s verkleinen dus dat mooie certificaat heb je zeker verdient . Echt mooi gemaakt .
Paul,ff ove rhet verkleinen,zet het maar niet bij mijn dagboek neer,krijg ik dadelijk weer straf .Ik denk dat ik met foto s maken wat fout instel of doe :-/.Veel foto s hoef in niet kleine rte maken dan 450 en andere weer wel,dus begrijp er niks van.Ik moet ook nog leren hoe ik mooiere foto s maak,hier op het forom hebben vele echt hele mooie foto s .Ik heb best een aardige digitalecamera gekocht dus daar mag het niet aanliggen.Zal de beschrijving wat erbij zit nog eens goed bestuderen .Maar moet toegeven,zit soms met mijn handen in het haar hoe ik alles rond moet krijgen op een dag .
groetjes marianca
|
|
|
|
|
|
|
|
|
vanta
Gast
|
hoi paul effe vraagje als ik hem verkleind heb komt die dan terug in dezelfde map als waar hij stond
blond hey :-/ 
groetjes tineke
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Paul
Gast
|
Hoi Tineke,
Als je de foto opslaat kan je precies zien waar hij de foto neerzet. Bij mij plaatst ie de foto op het bureaublad als ik hem opsla maar het kan ook zijn dat het programma de laatste instelling onthoud waar je de vorige foto hebt opgeslagen. Als je de naam van de foto weet kan je ook altijd de zoekfunctie in windows gebruiken om hem terug te vinden.
Groetjes, Paul
|
|
|
|
|
|
|
|
|
claudjuh
Gast
|
hoi,
uhh, ik heb dus vandaag voor t eerst een foto bij mijn bericht gezet, dús niet verkleind, dús dit weer niet eerst gelezen,maarre...ik heb wel een s foto's op Marktplaats gezet en die deed ik dan gwoon in 'paint' verkleinen bij afbeelding uittrekken/hellen. Dan stelde ik de gegeven 100% gwoon op bijv 50% in en als het dan nog te groot was, dan die noggus op 50%... :-/ Is dat niet okee? Ik heb eigenlijk nog nooit een foto uit model gehad, moet alleen zorgen dat beide afmetingen hetzelfde verkleind worden, ander zou het wel eens heel raar kunnen uitzien... Ik ben dus niet zo'n wizkid....
groetjes claudjuh
|
|
|
|
|
|
|
|
|
yentl
Gast
|
amai....  ik doe dat gewoon met paint, veel te veel theorie voor die kleine hersentjes.... 
groetjes
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pagina's: 1 2 [3]
|
|
|
|
|
Pagina opgebouwd in 0.126 seconden met 21 queries.
| |
|