15 mei 2025, 15:24:00

help hij blijft pikken

Gestart door bibi, 26 september 2006, 20:12:28

« vorige - volgende »

bibi

26 september 2006, 20:12:28 Last Edit: 26 september 2006, 21:39:44 by bibi
hallo ik heb sinds zondag een handtammen valk bij een valk uit de dierenwinkel gezet die echt helemaal niks wil. maar die uit de dierenwinkel is heel lief en wil alleen kusjes geven en kopjes. maar die andere blijft weg lopen en die andere pikken. ook als die uit de dierenwinkel uit het voerbakje wil eten stuurt die andere hem. wat kan ik doen.

Ann

Misschien moet het valkje nog aan de omgeving wennen en moeten ze nog aan elkaar wennen.

Mijn valkjes zitten al 5 jaar samen en pikken soms nog naar elkaar, maar al veel minder. Tussen sommige valkjes klikt het en tussen andere niet.

Maar de jouwe zijn nog jong en zullen volgens mij zeker aan elkaar wennen, maar geef ze wat tijd. Het is voor hen ook nieuw he ;).

The sincerest form of flattery is to be pooped on by a Cockatiel

Centje bijverdienen?
http://gpt-ptc.goedbegin.nl

angelina

Hoi,

Je kan ook nog een extra voer bakje neer zetten zodat je andere valkje toch kan eten zonder lastig gevallen te worden.
En probeer eens een strengel trosgierst in de kooi op de bodem te leggen als ze daar beiden gek op zijn zullen ze er ook allebei van gaan smullen en komen ze misschien dichter bij elkaar.

Greetz
Angelique

Love birdies