19 april 2024, 01:28:40

alu volieres

Gestart door •=Bonnie=•, 15 september 2006, 13:46:05

« vorige - volgende »

•=Bonnie=•

Je hebt een heleboel verschillende handelaren die kant en klare voliere panelen leveren. Op marktplaats staan regelmatig volieres van dergelijke delen te koop.

Heeft iemand enig idee in hoeverre de spullen van verschillende leveranciers aan elkaar te koppelen zijn?

Mara

Voor zover ik weet zijn ze niet altijd even makkelijk aan elkaar te koppelen. Ook wij hebben gekeken voor een dergelijke voliere maar kwamen tot de conclusie dat we het toch beter zelf konden maken. Nu hebben we hier een voliere van 7 meter bij 2 meter klaar staan om te laten verzinken en daarna te laten spuiten.

Meer weet ik er zo ook niet over, misschien als je eens kijkt op de site van de diverse handelaren of mailtjes stuurt?

Rianne

Als de panelen even groot zijn, moet je ze toch aan elkaar kunnen schroeven? Of werkt het niet zo eenvoudig?

Mara

NIet altijd. ALs bijvoorbeeld de schroefgaten niet op de juiste plaats zitten dan moet je gaatjes bijboren en aluminium kan wel eens problemen opleveren.

Rob S

Hoezo kan dat problemen opleveren? Gaatje boren, boutje erdoorheen, moertje erop en het zit vast aan elkaar. Maar dat is niet wat Bonnie bedoeld denk ik.

Groetjes Rob

Mara

En dat is aluminium of staal. Beste keuze. En ja, ik snap je probleem met de profielen, daarom hebben wij er ook niet voor gekozen.