7 mei 2025, 16:35:40

mijn valkparkietje is dood

Gestart door mkabalt, 7 augustus 2006, 17:13:57

« vorige - volgende »

mkabalt

vandaag is mijn kleine Coco overleden mijn moeder vond hem dood in zijn kooi.
hij voelde zich gister niet lekker wij hebben er alles aan gedaan en nu is hij er niet meer.

Mkabalt

Anja

Hallo mkabalt,

Ik vind het heel erg dat Coco is overleden. Ik wens je heel veel sterkte toe.

Groetjes anja

Christine

Veel sterkte, we waren gisteren in de chat nog met elkaar aan het praten over het valkje! Het voelt raar om te horen dat Coco is overleden :-\

Veel sterkte
Christine :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Marianne

Hoi MKabalt,

Heel veel sterkte met het verlies van je valkje.

Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

trienke

Sterkte met het verlies van coco

Rust zacht coco

Groetjes trienke

Valerie

Sterkte met het verlies can Coco!
Rust zacht, lieve Coco!

angelique_rocky

Ik had een aantal weken geleden een Valkparkiet bij de Dierenwinkel gekocht.
Een Lutino Valkje , hij heette Binkie.
Maar na een tijdje werd hij ziek , en had ik bij de dierenwinkel geinformeerd wat ik eraan kon doen.
Toen er geen vooruitgang kwam ging ik weer terug naar de dierenwinkel. Toen heb ik mijn parkiet daar naartoe gebracht omdat de man bij de dierenwinkel mij vertelde dat hij de parkiet beter wou maken en ik hem dan weer terug had.
De dierenwinkel informeerde naar de Fokker zodat die kon kijken wat ermee was. Binkie had Oogontsteking.
Maar toen Binkie door de Fokker meegenomen was , heb ik hem niet meer terug gezien... want ze vertelde mij dat Binkie het hat begeven........      :'( :'( :'(
Een dag voordat die mee ging naar de Fokker heb ik Binkie bij de dierenwinkel vanuit mijn hand nog voer gegeven. Hij was wel erg gewend aan mij , en goed tam aan het worden!
Vind het heel erg dat hij er niet meer is !!  :(

Gr Angelique

Big-Nigge

Ook veel sterkte ,

Je moet zo denken ...nu dat je valkje niet meer is  :-* :-*
HALLLOOO AMY IS TRUG!!!!!:D:D:D Eindelijk wachtwoord ook gevonden!