Ik ben terug van vakantie!!! Nu een VALKJE zoeken!

Gestart door ziralioness, 28 juli 2003, 14:49:57

« vorige - volgende »

Kolkkie

Hoi Diane,

Veel succ6 met de zoektocht. Ik hoop voor je dat die kwekers nog valkjes hebben.

Ik hoor het wel verder van je ;).

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

ziralioness

Yep, ik hou jullie op de hoogte van alle vorderingen!!!! Heel erg bedankt Karin, zonder jou had ik het nooit gevonden!

Liefs,
Diane

Diane en haar valkjes; Nina, Kiko, Ricky, Breezer, Chiko, Bontje, Parel, Dina & Minki!
Rust zacht, lieve Sparky, Cinna & Wuppie...

ziralioness

Weer een nieuwtje... De cinnamon gepareld/bonte witmasker is alweer verkocht voor ik zelfs maar kon zeggen of ik hem of haar had willen hebben.  :( :'(

Verder heeft hij gezegd dat hij een geparelde witmasker heeft (mannetje of vrouwtje is nog niet bekend) die over 2 weken uitvliegt. Misschien is dat dan de vogel voor mij...? Ik hoop het....

Ik heb hem al gemaild dat ik wel geintresseerd ben, hij wil er 30 euro voor hebben geloof ik.  :-/ Is dat een goede prijs?

Liefs,
Diane

Diane en haar valkjes; Nina, Kiko, Ricky, Breezer, Chiko, Bontje, Parel, Dina & Minki!

Mandy

Ja Diane, zo kan dat soms gaan.  :-/
Ik werk ook zo, weg is pech, daarom raad ik mensen altijd aan om te reserveren om teleurstellingen te voorkomen.

Alleen jammer dat sommige mensen geen fatsoen op kunnen brengen om af te bellen als ze niet meer willen of ergens anders zijn geslaagd, daar heb ik altijd een hekel aan, anders had ik een ander baasje kunnen zoeken. >:(

En 30 euro is een mooie prijs, dat vraag ik ook voor mijn geparelde witmaskertjes. :)

Dus als je die mooi vind zou ik 'm maar reserveren! ;)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

ziralioness

30 juli 2003, 20:51:39 #19 Last Edit: 30 juli 2003, 20:53:51 by ziralioness
Ik heb hem nog niet irl. gezien. ;) :)

Trouwens, ik heb ook iemand gevonden die handtamme, pas uitgevlogen Lutino's aanbied... (zie mijn nieuwe handtekening voor de foto) Maar ik las dat die vaak nachtblind zijn. Als je een nachtlampje bij ze aanlaat zouden ze daar dus geen last van hebben... maar... gaan ze dan nog wel 's nachts gewoon slapen? Worden ze 's nachts bv. niet wakker, zien een lichtje, en gaan lekker herrie schoppen? Immers, dit valkje komt op mijn slaapkamer te staan. Kan ik dan toch beter geen Lutino nemen dan? :(

Wie heeft hier ervaring mee??

Liefs,
Diane

Karin

30 juli 2003, 22:58:07 #20 Last Edit: 31 juli 2003, 03:45:13 by kazoo
Inderdaad zijn lutino´s vaak nachtblind. Een nachtlampje is een oplossing. Ze gaan er geen lawaai door maken ( tenminste bij mij niet, Kazoo is ook nachtblind ), maar de vraag is of jij kunt slapen met zo´n lampje aan  ;D

Ene, graag gedaan hoor van die kweker :)
Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

ziralioness

31 juli 2003, 00:07:32 #21 Last Edit: 31 juli 2003, 00:09:42 by ziralioness
Hoi!

Diezelfde persoon in Drenthe HAD ook 1 Wildkleur jong... ik weet alleen niet of hij/zij die nu nog heeft....
Duimen jullie voor me? :)

De kleur maakt me inmiddels niks meer uit, ik wil gewoon een leuk tam valkje... ;)
De valkjes die deze persoon aanbied zijn al uitgevlogen en al handtam!  ;D Snel he?? Ongelooflijk!  :o

ziralioness

JAAAAAAAAAAAA DE WILDKLEUR IS ER NOG!!!!!

Ik kreeg deze mail:

Hoi, Diane !

Ja, ze zijn er nog.
De lutino's, als ook de wildkleur.
Ze zijn allemaal handtam en ook kinderen gewendt.

ik hoor het wel
groetjes Roos

YIPPEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!

Nu de wildkleur reserveren!
Ik houd jullie op de hoogte van alle vorderingen!

Dikke knuffel,
Diane

Lique

Hoi,

Jaa, heel gauw reserveren, straks ben je te laat.
Leuk hoor.

groetjes lique

ziralioness

*danst door de kamer* YIPPEEEEEEE!!! Ik ben zo blij!!!!!

PS deze foto is nog niet HET valkje, daarvan heb ik nog geen foto. Ze zijn geloof ik 10 juli uitgevlogen. :)

Er was nog niet 1 van haar jongen verkocht... dus als er nog Lutinoliefhebbers zijn, ze kosten 17,50. :) Is toch netjes of niet?? :) De dierenwinkel hier vraagt voor een wildkleur zelfs meer.

Diane

Mandy

Hoi Diane,

Wat leuk voor je en al meteen handtam ook, geweldig joh, meteen doen! ;D

En waar ik het net over had is dus gebeurd. Ik zit hier al een uur met m'n laatste wildkleur valkje te wachten op iemand uit Dordrecht die vanmiddag had gebeld, komt ze niet opdagen! :(
Maar haar nummer stond nog in m'n toestel dus ik belde ze op en kreeg haar zusje aan de lijn die me vertelde dat ze het valkje niet meer wilde!
Ik heb dus ff duidelijk gemaakt dat ze dan wel ff het fatsoen op had mogen brengen om even te bellen of te mailen. Ook heb ik net nog een mailtje weg gedaan voor de duidelijkheid!
Hier hou ik dus echt niet van, bah! >:(
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

ziralioness

Wat erg Mandy... :(
Wat een akelige mensen zijn dat.  >:( Aan de andere kant des te beter dat ZO'N persoon zich NU nog bedacht, en niet als hij of zij het valkje al had... Dat was pas erg geweest...  :-[

Liefs,
Diane

Vanessa_TC

Hee Diane,

Heb je al een valkje?  Ben nieuwsgierig....

Groetjes Vanessa