14 mei 2024, 03:09:25

Biltse valkjes

Gestart door Sanna, 8 september 2006, 21:05:41

« vorige - volgende »

Sanna

Hoi Mark,

Nou, of het een mannetje is moet je toch wel met een maand of 4 à 5 merken hoor. En als je het echt graag wilt weten moet je even een dna-test op de veertjes laten doen. Mooie mutatie hoor, bonte witmasker.

O ja, ik had jullie nog foto's beloofd... ;D ;D

Pino






Sherry






Mika






Belle




Joepie






Mika zingt voor Joepie...??






En Sherry stond erbij en keek ernaar... ;D






Groetjes, Sanna

Saar


Mark

Hoi Sanna,

Ja hoor hem wel veel fluiten maar of hij nu echt mannetjes gedrag vertoont kan ik nog niet zeggen. Veertjes zou een goede optie zijn maar hij is nog erg bang van mijn handen en wil dit niet nog erger maken door hem vast te pakken en er veertjes uit te trekken. Ik wacht het gewoon nog af en kijk wel hoe zijn gedrag wordt.

Leuke foto's

Gr

*Manon*

Hoi Sanna,

Mooie foto's heb je gemaakt zeg!!

Je hebt een mooi stel bij elkaar  ;D ;D

Groetjes Manon

Anja

Wat een verwennerij met je prachtige foto's.

Vooral de eerste foto is erg lief.

Liefs,

Anja

Sanna

Bedankt allemaal! ;D ;D

Kimm

wow mooie foto;s van je valkjes sanna  :D leuk hoor!

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Caroline



°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Hele fijne feestdagen!!



Liefs van Ed, Caroline, Sanne,
Thomas, Jasper en Sophy.
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.


Anja


Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

bobbie

Citaat van: Sanna op 14 december 2009, 08:50:54
Hoi Mark,

Nou, of het een mannetje is moet je toch wel met een maand of 4 à 5 merken hoor. En als je het echt graag wilt weten moet je even een dna-test op de veertjes laten doen. Mooie mutatie hoor, bonte witmasker.

O ja, ik had jullie nog foto's beloofd... ;D ;D

Pino






Sherry






Mika






Belle




Joepie






Mika zingt voor Joepie...??






En Sherry stond erbij en keek ernaar... ;D






Groetjes, Sanna


Even je foto's in de herhaling hoor Sanna  :D wat zijn ze mooi  :D. Maar ja, hoe kan het ook anders he, met zulke beauties. :-*

groetjes, nel :)

Sanna

Hoi Nel,

Dank je wel. Ach ja, zulke knappe birds krijg je nooit genoeg van, hè? ;) ;D Alhoewel het beslist geen engeltjes zijn. Althans, niet allemaal....

Ik kan beslist niet rustig relaxed gaan zitten als de vogels los zijn. Of iets gaan doen waarbij ik ze niet steeds op ze kan letten. Ik moet Sherry (en dus ook Mika) voortdurend in de gaten houden. Let ik even niet op.... dan knaagt ze bijvoorbeeld het elektrasnoer van m'n hanglamp (jawel, hangt aan het plavond...) door. Ik zat dus van de week even niet op te letten. Ineens drong het tot me door dat Sherry veel te stil was. En toen was het dus al te laat >:( >:( >:(. Echt waar, dat dat beest geen opdonder van het elektra heeft gekregen mag een wonder heten. De draad is volledig doorgeknaagd. Alleen al vanmorgen heb ik haar wel 5 keer haar nek om willen draaien, maar ja, dan blijft Mika zo verdrietig achter. Is dus geen optie ;).

Verder gaat het hardstikke goed. Joepie lijkt helaas weer broeds te zijn. Zo veel mogelijk ontmoedigen dan maar en als het nodig is gaat het looprooster weer in de kooi. Mika en Sherry zitten wel atijd te kroelen, maar lijken voorlopig nog niet zulke broedse neigingen te hebben. Van de week zaten wel steesd in hoekjes te kruipen met z'n tweeën, maar dat is alweer minder. Ze mogen trouwens toch nog niet aan de gang voordat Sherry helemaal door de rui heen is. En Mika is volgens mij ook nog niet helemaal klaar. Nou ja, Belle en Pino zijn nog steeds gewoon Belle en Pino.

Binnenkort zal ik weer eens een fotoshoot maken (zou leuk zijn als de zon eens lekker ging schijnen wanneer ik niet op m'n werk zit...). Ik heb namelijk een nieuwe camera waar ik echt superblij mee ben. Nou ja, hij is tweedehands (Sony DSLR-A100 10.2MP) maar voor mij is ie nieuw ;D. Ik heb EINDELIJK een digitale spiegelreflex en ik wordt helemaal gelukkig van alle dingen die ik weer met m'n toestel kan doen. Goh, wat heb ik spiegelreflex gemist zeg. En het mooiste is, de telelens van m'n oude analoge camera past er op, dus ik hoef geen lenzen meer te kopen (tenminste, nog niet meteen). Binnenkort publiceer ik de eerste resultaten ;).



Groetjes, Sanna

Charlotta

Ooo Joepie, wat een koppie!!
Op mijn caviaforum hebben we het dan over "caaf nappen" als je naar iemand toe gaat en je beweert er stiekem een mee te nemen.
Ik kom Joepie "valk nappen", hoor, pas maar op jij!!

Sanna

Hahaha, ik zal der mooi oppoetsen als je komt, strikje om enzo... ;D ;D ;D