16 juni 2025, 18:15:55

Biltse valkjes

Gestart door Sanna, 8 september 2006, 21:05:41

« vorige - volgende »

Sanna

22 april 2008, 22:40:51 #915 Last Edit: 29 januari 2009, 19:12:58 by Sanna
Zoals beloofd ;).

Part I:

Zo, de rest komt nog. Ik vrees dat ik anders m'n dagboekje overbelast ;D ;D. Filmpjes zijn ook aan het uploaden, maar ik geloof dat die aanzienlijk groter zijn op m'n nieuwe camer ::). Uploaden duurt een eeuwigheid....

Groetjes, Sanna

Agnes

MOOI  !!!! :D

Kom maar op met part II  ;D

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Sanna

Eerst filmpjes... :P
(klik op de fotootjes)

Belle knuffelen

Kolder in 't koppie

Pino ook geinteresseerd??

Groetjes, Sanna

Sanna

24 april 2008, 18:09:56 #918 Last Edit: 29 januari 2009, 19:14:18 by Sanna
Part II...

Kiekeboe!

Happy?? ;D ;)

Groetjes, Sanna

*~Jeanine~*

Agnes

Mooie scherpe foto's!  :D

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Ivy

Hoi Sanna.
Mooie foto's!
En jouw Joep is ook wel leuk, volgens mij zijn alle Joepies watjes  :P
Fijne avond!
Ivana

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Sanna

Citaat van: Ivy op 24 april 2008, 20:31:03
En jouw Joep is ook wel leuk, volgens mij zijn alle Joepies watjes  :P

Jamaar als dan maar niet alle Joepie's meisjes zijn!! ::) ;D ;D

Bedankt iedereen voor de complimentjes. Tot nu toe ben ik errug tevreden over m'n nieuwe camera. Maar het echte uitprobeerwerk gaan we natuurlijk straks in Avifauna krijgen :P.

Joepie zat vandaag lekker geluidjes te maken. En hij speelt echt als een jongetje, ik heb er geen andere beschrijving voor. Ik ga er geen geld tegenaan gooien voor een dna-test, Joepie gaat hier toch niet meer weg al zou het een meisje zijn. Dan zou het alleen maar zijn omdat ik zo ongeduldig ben ;D, maar dat vind ik even die € 25 niet waard. Dus afwachten maar... :P

Groetjes, Sanna

Mara

Hoi Sanna

Hele mooie foto's!

mara

Gerda

Schitterend, ik ben HAPPY!!!!

Anja

Hoi Sanna,

Ook hier heb ik heerlijk genoten van de foto's. Ook ik ben weer happy.

Groetejs Anja

Sanna

Gisteren ben ik met een stel vrienden naar het Noorder Dierenpark in Emmen geweest. Ondanks het vreselijke weer dat ze voorspeld hadden, hebben wij toch in een heerlijk zonnetje gelopen.

Foto's vind je hier!

Verder gaat hier alles gewoon z'n gangetje. Joepie is al volledig ingeburgerd. Hij verliest nog veren alsof z'n leven ervan afhangt, maar ik voel ook alweer genoeg nieuwe pennetjes. Poepjes blijven nog errug dun wanneer hij wild loopt rond te vliegen (en dat is vaak!), maar wanneer hij een tijdje rustig geweest is gaan die weer terug naar normaal. Hij zit ook geen tel stil, alleen als hij slaapt ;D. Het gaat in ieder geval hardstikke goed met z'n drieën en daar ben ik blij om.

Tja, en verder is er eigenlijk niks nieuws te vertellen... Ik moet alleen hard aan de slag voor m'n examen MBA 11 juni (module Bedrijfseconomie), dus ik zal wel niet al te veel hier rondhangen de komende tijd.

Groetjes, Sanna

lynette

Hoi Hoi Sanne

hier gaat alles erg goed met je manneke zelfs zo goed dat hij nu een vriendinnetje heeft Krummel (look a like Belle). En nog mooier ze zitten samen in een blok  ;D ;D ;D

Groetjes Lynette

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

Sanna

Jaaaaaaaaa!!! GE-WEL-DIG!!! Ik las het al in je dagboek ;D ;D. Ik wist het wel hoor, dat hij voor niet minder dan een Belle zou gaan ;) :D. Super dat het zo goed klikt, dat verdient hij wel. Ik hoop dat je gauw eitjes van ze hebt, zou wel heel erg leuk zijn. Allemaal pareltjes hihi ;D.

Groetjes, Sanna

lynette

4 mei 2008, 23:04:37 #929 Last Edit: 4 mei 2008, 23:10:26 by LyNNy
Beau en Krummel

......................................................hebben 1 eitje...........................

en indd echt super zeg hihi en dat nog in de blok waar de camera in zit dus kan ze goed in de gaten houden en ze broeden samen al goed zag ik  ;D
en als je wil mag je een jong hebben als ze uitkomen :D

dit zijn de mogelijke jongen en indd allemaal gepareld  ;D
Jonge man 25.0 % Gepareld split voor Witmasker {X1:Lutino}
25.0 % Gepareld split voor Witmasker {X1:Cinnamon}
25.0 % Gepareld split voor {X1:Lutino}
25.0 % Gepareld split voor {X1:Cinnamon}

Jonge pop 25.0 % Gepareld Lutino split voor Witmasker
25.0 % Cinnamon Gepareld split voor Witmasker
25.0 % Gepareld Lutino
25.0 % Cinnamon Gepareld

Groetjes Lynette

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen