11 mei 2024, 18:05:02

Biltse valkjes

Gestart door Sanna, 8 september 2006, 21:05:41

« vorige - volgende »

Gerda

Hoi Sanna,

Och Gossie het blijft altijd moeilijk om afscheid te nemen en dan geeft hij je ook nog geen afscheidskusje, maar een knabbel in je nek!

Hopenlijk lukt de heropvoedingstraining en vind Beautje zijn draai in de groep! Maar daar heb ik eigenlijk wel alle vertrouwen in!

Nou maar gaan proberen om Belle uit handen van Ivana te krijgen  ;D ;D

Liefs, Gerda

lynette

haha Pitbeau das een goede naam momenteel  ;D
heb al wat bijtpuntjes gevoeld maar komt helemaal goed.
Hij word echt gecorriseerd door Bullit En Angel laat zich ook gelden. Maar natuurlijk heb ik hem ook mogen kroelen. dus echt heb alle hoop.

Filmpje  ;D


Bedankt voor de vertrouwen  ;D

Groetjes Lynette en een vleugeltje van Beau


Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

Sanna

Haha, geweldig filmpje Lynette, dank je wel ;D.

Beau zit echt zo te kijken van: wat heb ik nou aan m'n fiets hangen? die zit MIJ op de kop.... ??? ???


Citaat van: Gerda op 21 maart 2008, 00:26:14
Nou maar gaan proberen om Belle uit handen van Ivana te krijgen  ;D ;D

Liefs, Gerda


Jaaa hahaha, dat wordt de grootste uitdaging!! :P ;D ;D

Ivy

21 maart 2008, 11:39:33 #873 Last Edit: 21 maart 2008, 11:44:40 by Ivy
Nou, kom maar als je durft...  :P



Ben er helemaal klaar voor !!!



Leuk filmpje hoor! Go Angel dacht ik dan. Ik ben benieuwd hoe het verder met hem zal gaan. Wat een ettertje. Zo'n afscheid... (had je misschien tenminste minder moeite om hem achter te laten hihi).
Ik hoop echt dat hij snel zijn draai vindt in een grotere groep en helemaal verliefd wordt op Sheila.

Groetjes, Ivana




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Sanna

Zoooo, gisteren heb ik m'n Belletje weer opgehaald, de schat. Ben zo blij dat ze er weer is en Pino ook ;D. Die vereenzaamde helemaal zo alleen in die grote kooi. Ze zat met Beau en Jess al steeds zo te kijken. Zo van: "Waarom zitten zij daar en ik helemaal alleen hier??". Maar nu is ze weer dik tevreden. Ze is inmiddel ontzettend aan me gaan hangen, begint bijna in paniek te fluiten als ik de kamer uitloop. En ja, Belle, die zit weer heerlijk in m'n elleboog-holte te kijken naar wat ik allemaal typ ;). Haar snaveltje is nog steeds niet echt te lang gelukkig. Wie weet hoeft ze wel nooit meer geknipt te worden. Voorlopig kan het er nog wel even mee door.

Ik zal gauw weer een nieuwe foto's schieten. Maar niet vandaag hoor, tis zo somber :(.

Groetjes, Sanna

carco

Beau weg en Belle terug.
Wat een veranderingen weer zeg.
Beautje heeft zich in ieder geval niet mooier voorgedaan dat hij is.
Wel vreemd rustig in huis nu zeker?

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Sanna

24 maart 2008, 10:48:07 #876 Last Edit: 29 januari 2009, 19:06:52 by Sanna
Hoi Caroline,

Nou inderdaad, een heel verschil. Ik zit nu heel de dag te kroelen, die twee slaan geen vleugel uit als het niet persé hoeft, die kleven de hele dag aan mij ;D ;D

Maar..... het zonnetje schijnt!!! Foto-time!







Ze is zo in de rui, de schat...











Toegift ;)...





Groetjes, Sanna

Ivy

All back to normal dus :)
Wat heb je een mooie handtekening! Dat achtergrond plaatje is erg leuk.

Meiden zullen wel opgelucht zijn dat er niemand met gekke hormoontjes los loopt hihi.
Het was inderdaad erg mooi zonnig... dus ik ook camera pakken, was de batterij helemaal leeg. Straks als die opgeladen is is het zonnetje ook weer weg. Natuurlijk.

Groetjes!!!
Ivana




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Sanna

Thank you! Heb vanmorgen even zitten knutselen...

Hahaha, ja zonnetje weg is dikke kans. Hier sneeuwt het inmiddels weer hard :-X...

Groetjes, Sanna

Anja

Hoi Sanna,

Belle weer terug lees ik en Beau heeft een nieuw huisje gevonden bij Lynette.

Je hebt weer prachtige foto's gemaakt en ook je handtekening vind ik weer geweldig hoor.

Groetjes Anja

aad

26 maart 2008, 18:41:51 #880 Last Edit: 26 maart 2008, 19:02:07 by aad
Bedankt voor de muilkorf Sanna  ::)

Sanna

Ach, je moet wat voor zo'n arm scheetje, hè?  ;)

Voor iederen die zich afvraagt welke muilkorf, zie HIER.

;D ;D

Groetjes, Sanna

Monky

Hi Sanna,

Fijn dat de rust weer terug gekeerd is. Gelukkig heeft Beau een goed nieuw huisje.

Het zijn wel 2 beauties hoor... en die pareltjes... Ik ben gek op pareltjes...  :-* :-* :-* Och en dat kroelen... Heerlijk  :D

Ik ben heel blij voor je dat je nu weer onbezorgd van je valkparkietjes kan genieten. Daarom hebben we ze uiteindelijk, toch?

Groetjes,
Monique

Sanna

Hoi Monique,

Nou zeker, het was bij ons de laatste tijd alleen maar stress. En vooral als ik dan hoor dat Beau het in z'n nieuwe huisje prima naar z'n zin heeft, dan weet ik dat ik de juiste beslissing genomen heb (al vind ik het verschrikkelijk jammer, ik was zo ontzettend blij met Beau toen ik hem kreeg :-\...). Maar m'n meisjes zijn weer helemaal lekker zichzelf, ze zitten de hele dag bij/op me/hangen aan me ;D ;D. Beetje onhandig als ik aan m'n opleiding zit, maar wel reuze gezellig ;) :D.

Groetjes, Sanna

candy

Hallo Sanna,

Fijn om te horen dat het allemaal zo goed gaat.
Zeker dat meisjes de hele dag bij je willen zijn is op zich wel een troost voor je. En je moet maar zo denken dat ze mee willen studeren om met je opleiding te helpen.

Groetjes Henk