8 mei 2024, 02:59:00

Biltse valkjes

Gestart door Sanna, 8 september 2006, 21:05:41

« vorige - volgende »

Sanna

24 november 2007, 12:12:30 #705 Last Edit: 24 november 2007, 12:14:51 by Sanna
Hoi Peggy,

Klopt, Beau komt van Ivana. Pino komt bij Peter & Lique vandaan en heeft het hier errug naar haar zin.

Het gaat inmiddels ietsje beter met Beau en zijn hormonen. Laat ik het zo zeggen, ik ga er wat beter mee om want op Beau hoef ik niet te gaan zitten wachten. Ik ben nu heel sterk bezig om zodra hij te veel achter Belle aan gaat zitten, hem zo veel mogelijk af te leiden en naar mij toe te lokken waarna ik hem lekker ga zitten knuffelen. Ik hoop dat hij op die manier leert om steeds naar mij toe te komen voor aandacht, zodat Belle een beetje rust krijgt. En ik weet het niet, maar volgens mij is Belle ook een beetje broeds en weet deze dame daar ook niet precies mee om te gaan. Misschien dat dat juist de problemen veroorzaakt. Want Belle probeert ook steeds in kleine donkere holletjes te kruipen ::). Van de week toen m'n ouders hier waren liep het gewoon erg uit de hand. Beau heeft m'n vader zelfs tot bloedens toe gebeten! Ik probeer hem nou zo veel mogeljik rustig te houden zodat hij niet weer zo over z'n toeren raakt. Maar dan moet Belle ook meewerken natuurlijk :P. Als zij zo gaat zitten kirren en heen en weer vliegen, gaat Beau daar natuurlijk direct achteraan. En als Belle onder het bureau op m'n knie kruipt, dan verandert Beau natuurlijk in een bijtende duivel. Maar ik doe ze nou steeds als het zo uit de hand dreigt te lopen meteen in de kooi om het patroon te doorbreken. Affijn, we zullen zien.

Ook leuker nieuws over Beau (ik blijf toch heel erg veel van hem houden hoor ;)): hij heeft z'n eerste woordje gezegd!! ;D ;D ;D Ik dacht van de week al te horen dat hij 'Pino' leek te zeggen, maar vanmorgen zei hij het echt heel erg duidelijk, meerdere keren achter elkaar! Dus nu kan hij behalve het bouwvakkersfluitje en (bijna) papegaaitje-leef-je-nog ook praten. Ikke trots! ;D ;D

Met Belle en Pino gaat het ook goed. Belle nog even dik en zwaar als anders, ook al vliegt ze zich af en toe helemaal het leplazarus dankzij Beau ::). Pino is wel wat spek kwijtgeraakt dankzij het vliegen ;D. Maar ze zit prachtig in haar veren en is kerngezond. Ik voel het wanneer ik ze 's ochtends uit de kooi haal. Eerst Beau natuurlijk, nou die weegt echt zowat niks. Dan Pino, beetje zwaarder. En dan springt er een gevederd blokje beton op m'n vinger, Belle ;D.

Ik zal van de week weer eens een beetje m'n best gaan doen voor foto's. Deze week was een beetje hectisch ::).

Groetjes, Sanna

Ivy

Hey!
Wat is het toch met die valkjes die hier vandaan komen... stelletje onrustzaaiers. Yaro bij Monique, Beau bij jou... en Binky bij mijn vriendin laat zich ook al van zijn beste kant zien. Tsjonge jonge.
Stoute Beau, jouw pa bijten!
Maar ik denk dat je straks niet bang hoeft te zijn dat ze niet over willen gaan op broeden...  ;D
Groetjes, Ivana




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Sally

Hallo Sanna,
IK kom hier ook nogeens een Kijkje nemen.
De foto's die je hebt geplaatst zijn werkelijk prachtig.
En wat een verschil zit er tussen de 2 foto's van Beau die van nu en die van enkele weken (maanden) geleden.
Hij is echt mooi geworden. Maar dat was ie al hoor. :)
Wel vervelend dat hij nu zoveel last van zijn hormonen heeft en dat ie daarom zo gaat bijten en Belle zo gaat lastig vallen.
Hopenlijk is dit snel over. Probeer hem maar wat rustig te houden. Je doet het heel goed. :)

groetjes Sally

Sanna

Hoi Ivana,

Neej, dat kweken lijkt me geen punt.... ::) het is eerder: hoe weerhoud ik Beau ervan veel te voeg aan de rambam te gaan?? :o ;D ;D Maar ik kan er al wat beter mee overweg. Het was even aanpassen, maar ik moet Beau gewoon goed laten weten wie de baas is en wat hij wel of niet mag doen. En ik haal hem direct weg uit de situatie wanneer hij weer te onbeheerst dreigt te worden. M'n moeder en ik zaten later nog te denken, misschien was Beau gewoon jaloers op m'n vader. Je weet toch hoe Belle is? Zodra ze een mensen-kerel ziet, meteen hup! kop omlaag en laten kroelen.... Belle-delle ;D ;D.

Maar Belle is ook gek hoor. Volgens mij is ze zo broeds als ik weet niet wat, maar ze weet gewoon niet wat ze daarmee moet doen. Ze zit steeds maar donkere hoekjes te zoeken en af en toe wanneer ik even boven ben, hoor ik ineens 1 van de meiden kippetje zitten; en volgens mij hoor ik dan Pino gewoon fluiten... Dus ik denk dat Belle constant signalen uitzendt naar Beau, die er weer helemaal knettergek van wordt. Dus het is niet helemaal alleen zijn schuld ;D.


Hoi Sally,

Leuk dat je even langskomt! Nou, wat is Beautje veranderd hè? Straks wordt hij helemaal grijs met een knalgeel koppie. Dan zou je niet meer zeggen dat hij gepareld was. Dat is dan alleen nog maar te zien aan zijn kindjes... ;)


Groetjes, Sanna

*Manon*

Hoi Sanna,

Ik kom ook even in jouw boekje koekeloeren... leuke foto's heb je gemaakt zeg, en wat zijn ze gek op brood, leuk om te zien zo!
En wat is Pino een lieverd zeg! zoals hij op de foto staat, wat een schatje!
Ik moet je boekje nog effe verder lezen, maar dat ga ik zeker snel doen.

Groetjes Manon

Sanna

Hoi Manon!

Leuk dat je ook komt kijken. Dank je wel voor de complimenten . Alleen.... Pino is een 'zij' ;D ;D.

Voor alle fans :P, ik heb weer wat leuke foto's gemaakt, maar die moet ik nog even uploaden (is er gisteren niet van gekomen). Beau krijgt steeds meer grijze vlekken op z'n rug, hij is nu ook weer in de rui. Voor wat betreft de hormonen van Beau, dat is nu aardig onder controle. Als Belle in een donker hoekje duikt en Beau heeft dat in de gaten, dan haal ik ze daar allebei meteen weg en dan is het ergste leed al weer geleden.

Belle is trouwens een vieze stiekumerd!! Ik heb haar betrapt vanmorgen. Ze waren alledrie in de keuken waar ik net het voer had ververst. Ik pak even iets uit de kamer, en terwijl ik de keuken weer inloop, zie ik een heel lief tafreeltje... Beau zit zachtjes tegen de binnenkant van de gootsteen te roffelen en loopt zo een beetje met z'n vleugies wijd rond, ondertussen van die zachte smakkende geluidjes makend. Loopt Belle ineens naar hem toen en gaat ze heel zachtjes aan de punt van z'n snaveltje knabbelen . Het was net of ze hem een kusje gaf!! En madam doet het niet 1 keer, neeheee.... wel 3 keer achter elkaar. Hihi, gekke meid, ze vind het dus toch wel lief ;).

Groetjes, Sanna

Anja

Hoi Sanna,

Wat lief zeg. Daar krijg je toch een brok van in je keel.

Fijn dat de hormonen een beetje onder controle zijn.

Nou kom maar op met die foto's.

Groetjes Anja

Sanna

Citaat van: Anja op 30 november 2007, 08:41:49
Nou kom maar op met die foto's.

Groetjes Anja


Jaaaa vanavond! Zit nou op m'n werk....

Groetjes, Sanna ;D

Anja


Oeps  ;D ;D ;D ;D

Dan kom ik vanavond gewoon nog eens kijken hoor :D ;) ;)

Werk ze.

Groetjes Anja

Sanna

30 november 2007, 18:22:37 #714 Last Edit: 8 november 2010, 10:21:13 by Sanna
Je geduld wordt beloond hoor Anja, hier zijn ze ;D:

Pino soezebollend op mijn bureau, 's avonds...



Kijk eens hoe Beau verandert?



Do I know you???





Belle & Pino



Belle op zoek naar pizzarestjes ;D...



En waar Belle gaat, gaat Beau ::)





Ik dacht toch dat ik iets zag daar....



Bedoel je hier ongeveer?



Nee joh mallerd, híer!



Ooooo!! Een donker plekkie!!







Ik weet zéker dat ik er tussen pas....



Oke, dan niet :P



Gekke meid! Je moet er vóór slapen, niet er tussen...



Groetjes, Sanna

Monky

Wat moet ik toch denken aan Yaro toen hij klein was als ik naar Pino kijk  :-* :-* :-*

Ook van die gele uitlopers op het koppie  :)

Ik geloof wel dat Pino zichzelf slaapverwekkend vindt  ;D ;D ;D

Hele leuke foto's zijn het geworden. Ik heb er lekker van genoten  :)

Groetjes,
Monky

*Manon*

Oeps! Sorry Pino is een zij :-[

Maarrrrrr je hebt weer heel leuke foto's geplaatst zeg, met een erg leuk commentaar!
Ik heb er weer erg van genoten.

Groetjes Manon

Mara

Hoi Sanna

Hele mooie foto's heb je gemaakt!! Ik heb ervan genoten.

Mara

Anja

Hoi Sanna,

Prachtig hoor. En de tekst ook zo leuk.

De spiegel sessie vind ik erg leuk.

Is Pino er nog tussen gekomen of niet meer ;D ;D

Groetjes Anja

Sanna

Hihi... nee, ik heb de boekjes maar wat dichter naar de achterwand geschoven. Anders hoor ik straks een krijs en dan weet ik het wel ::) ;D.

Groetjes, Sanna