25 mei 2024, 16:40:24

Biltse valkjes

Gestart door Sanna, 8 september 2006, 21:05:41

« vorige - volgende »

Dafrinja

Hoi Sanna!

Nou, ik heb die knop gebruikt hoor! En echt het allereerste fototje wat ik knipte was deze:



Gaaf hoor! Ik vind m echt mooi geworden! Bedankt voor de tip...

Hoe is het trouwens met de bende uit De Bilt? Pino is al helemaal gewend geloof ik he?

Groetjes!!! Dafrinja
(Gizmo en Lizzy)

Peggy

Hoi Sanna,je hebt alweer zo'n mooie foto's gemaakt. en ja mijn close up foto's mislukken ook meestal.Heb wel zo'n knop op mijn toestel zitten maar tot nu toe nog geen succes geboekt  ::)  ligt mss aan mij  ;D
Jouw eerste close up foto Dafrinja is werkelijk prachtig  :o Ik ga het ook echt uitproberen met mijn camera...moet toch lukken eigenlijk want de camera is een mnd oud.
Je kunt close up foto's mk en zelfs super close up foto's,  volgens mijn camera dan hè  ;D  mij is het nog niet gelukt  ::) er zit dus een super macro mode knopje op....maar Sanna je moet dus ook een flitser gebruiken ?  even kijken of ik dat tegelijkertijd kan instellen.
heb het geprobeerd maar dat gaat volgens mij niet maar ik blijf gewoon oefenen.  Het moet gewoon lukken  ;)
Gr Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Anke

Hoi Dafrinja,
Je hebt fototalent ;D
En  natuurlijk een prachtig fotomodel ;)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Sanna

Hahaha Dafrinja, die foto is super! Wat zijn ze toch nieuwsgierig hè? ;)

Hoi Petra, voor close-ups zoals die van Dafrinja moet je de super-macro knop gebruiken. De flits kun je ook zo instellen dat hij bij elke foto flitst ("flits aan", want bij "flits automatisch" bepaalt hij zelf wanneer hij flitst). Bij zulke close-ups flits ik meestal omdat je dan niet zo gauw een bewogen foto krijgt. Door het felle licht van de flits blijft de sluiter veel korter open staan waardoor je dus geen beweging krijgt.

Pino is wel gewend, maar nog niet helemaal hoor. Ze weet bijvoorbeeld echt nog steeds niet waar de uitgang is ::). Dan zit ze maar heen en weer te rennen bovenin de kooi omdat ze eruit wil, en dan vertikken om op m'n vinger te stappen om haar te helpen hè? Dus als ik de vogels eruit haal, dan is het hup Beau & Belle eruit.... en dan 20 minuten lokken om Pino buiten te krijgen. Ik zit al elke keer de hoogste stokken eruit te halen. Er zit alleen nog maar een touwbrug boven in ;D. Misschien, als madam het ooit nog eens doorkrijgt, hang ik de stokken en touwen weer terug.

Maar eerst gaan de vogies zondag logeren bij Ivana. Ik ga een weekje naar een park van Landal, vlakbij Almelo. Hmmm... even heerlijk ertussenuit!

Groetjes, Sanna

Anke

Hoi Sanna,
Geniet lekker van je weekje vrij ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi Sanna

Wat lekker zeg, een weekje weg. Nou, geniet er maar vast van. Ik zeg het nu vast, anders vergeet ik het misschien.

Liefs

mara

Dafrinja

Hoi Sanna

ja, leuke foto he? ik heb m gister gelijk uitgeprint bij zn 'direct klaar' apparaat.
Almelo he? Leuk hoor, daar heb ik vroeger gewoond. Zo'n 3,5 jaar geleden nog. Toen op mezelf.
Fijne vakantie alvast.

Groetjes!!!

Dafrinja

*Petra*

Hoi Sanna,

Peggy, Petra, valt ook niet mee soms ..  ;)
Een heel fijne week , heeeerlijk !!

Hoi Peggy,

Mij werd geadviseerd om de knop te gebruiken, waar een bloemejte op staat. Heb je die een op je fototoestel??
Maar ik moet het ook nog uitproberen met de jonkies..

Groetjes Petra  :D




Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Sanna

Citaat van: Peetie op 21 september 2007, 13:32:56
Hoi Sanna,

Peggy, Petra, valt ook niet mee soms ..  ;)


Whaahahaahaa :D :D :D
Dat zie ik nou pas! ;D

Gerda

Nou was ik van de week wel een paar keer in je dagboekje, maar helemaal vergeten te zeggen:

prachtige foto's!!!!!

Shame on me!!
Liefs, Gerda

*Yvon

21 september 2007, 22:44:26 #640 Last Edit: 8 november 2010, 10:08:26 by Sanna
Hoi hoi

Wat een schitterende foto's !!!  ;D
Vooral die 1ne op het fotolijstje .

;D

Groetjes Yvon



Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Anja

Hoi Sanna,

Je ging er toch een weekje tussenuit/ Of heb ik me nu vergist?



Groetjes Anja

Sanna

Heej Anja,

Nee, je hebt je niet vergist ;). Maar ik ga morgen weg. Ik zit nou nog effe de laatste dingetjes te regelen enzo. Dus vanaf morgen radiostilte van deze zijde :D.

Maar bedankt, ik ga er zeker van genieten! Doeg allemaal!!

Sanna

*Petra*

Heel fijne vakantie, Sanna !

Groetjes Petra  :D


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Ivy

Hoi Sanna.
Ik weet niet of je leest, waarschijnlijk niet... maar even laten weten dat het goed gaat met de vogeltjes. Gisteren toen ik thuis kwam, kwam Pino gelijk naar mijn hoofd vliegen :D. Ik dacht eerst dat Belle het was :).
's avonds kroop Pino in de grote kooi met dezelfde ladder wat jij hebt. Ik probeerde Belle erbij te zetten, maar die voelt zich toch prettiger in de witte kooi. Beau heb ik gisteren ook uitgebreid geknuffeld.
Pino heeft me ook geholpen om de nieuwe Ikea bankje in elkaar te zetten, ze heeft gelijk wat plakmiddel eropgepoept ::)  ;D

Groetjes, Ivana




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie