8 mei 2024, 13:03:32

Biltse valkjes

Gestart door Sanna, 8 september 2006, 21:05:41

« vorige - volgende »

Sanna

22 augustus 2007, 20:16:57 #555 Last Edit: 8 november 2010, 10:01:43 by Sanna
O ja, ook nog even wat leuke fotootjes ;D....

Míjn koffie...





Pfffff.... vermoeiend dat stuntvliegen...



Is this seat taken??



Keukenvolk







Heej, speeltuin gevonden!



Samen stoel slopen...





Kiekeboe!



En deze dame gaat gewoon door ::)



Zoooo.... dat was het weer voor vandaag ;) ;D.

Groetjes, Sanna

Sally

hallo sanna;

mooie foto's!
leuke valkjes heb je!

Mara

Hoi Saar

Leuke foto's weer. Maar had ook niet anders verwacht van je schoonheden.

Mara

Sanna

Citaat van: Mara op 22 augustus 2007, 20:29:34
Hoi Saar


??? ??? ???

Kleine hint, begint met een "S" en eindigt op "anna"....

;D ;D ;D

Sally

whaha, die mara toch :D

Sanna

Voordat ik het vergeet, ik heb wat leuks nieuws op mijn website gezet: een e-card service! :D

Anja

22 augustus 2007, 20:58:10 #561 Last Edit: 22 augustus 2007, 21:00:11 by Anja
Hoi Sanna,

wat een leuke foto's zeg. Ik zie dat bij jou het speeltuintje nog helemaal heel is. Hier hebben ze het gisteren zo gesloopt dat ik het weg moest gooien :o :o :o :o
Alle tussenstokjes hebben ze door gebeten en het storte bijna in.
Ik ga gelijk even op je site kijken.

Wat een leuke kaarten Sanna.

Goretjes Anja

*Petra*

24 augustus 2007, 20:36:30 #562 Last Edit: 24 augustus 2007, 22:23:19 by Peetie
Hoi Sanna,

Wat leuk zeg !!
Ik heb gelijk een kaart naar mijn zusje verstuurd.
Dan heb ik tenminste een originele kaart  ;D ;D ;D!!
Heel goed idee, en heel leuk gemaakt, complimenten !!

Groetjes Petra
ps alweer eentje verzonden, naar iemand die opgevrolijkt moest worden  ;D ;D.


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Anke

Hoi Sanna,
Ik zie je foto's nu pas.... Maar ik vond ze erg leuk :)
Heel herkenbaar dat stoel slopen ;D
Wat gaaf die E cards op je site!!!
Leuk nu kunnen we eindelijk valkjes kaarten versturen ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Sanna

Verdorie, stomme knul!!! >:( >:(

Ik was vorige week in de dierenzaak en daar vroeg ik de eigenaar waar zij altijd snaveltjes en nageltjes van vogels lieten knippen, want ik denk dat moet dan in de buurt zijn, hoef ik niet helemaal naar Feld (die er trouwens toch niet is....).

O, zegt die gozer, dat doe ik altijd zelf.

Dus zeg ik, maar heb je dan ook ervaring met snavels knippen?

Ja hoor, want ik doe ook papegaaien en die doe ik bij de mensen thuis. Maar dan moet je maar een keer opbellen of ik er dan die dag ben en dan kun je langskomen, ik doe het gewoon gratis.

Dus ik bel vandaag op, want ik had wel vertrouwen in die kerel. Neemt er een andere jongen op: nee Wim is er niet, maar je kunt gewoon langskomen, ik ben er de hele dag.

Ik: Heb je dan wel vaker snavels geknipt?

Ja hoor, kom maar gewoon vanmiddag.

Het is gek hoor, hoe je altijd aanvoelt dat iets niet goed zal gaan.... en je dan tòch niet naar je gevoel luistert :-\. Ik stond er met m'n neus bovenop om in de gaten te houden dat hij niet te ver zou knippen. Doet hij de tang, net op het moment dat hij gaat knippen, nét iets naar boven. GRRRRRRRRR >:( >:( >:(. Bloeden natuurlijk hè?

Ik zeg: heb je iets om het te stelpen? IJzeroxide ofzo of wondpoeder?

Nee, had-ie niet.... Ging hij met een aansteker een schroevendraaier zitten heet maken om het puntje dicht te schroeien. Op een gegeven moment leek het niet meer te bloeden. Dus ik met Belle naar huis en in de kooi. Zie ik na 5 minuten dat het tòch weer is gaan bloeden, en flink ook!! Weer allemaal bloedspetters op m'n muur, dikke druppels in de kooi. Gelukkig weet ik hier 3 straten verder een gewone dierenarts te zitten waarvan ik weet dat ze zo'n dichtschroeiapparaat hebben, een soort soldeerbout. Even gebeld en gelukkig mocht ik meteen komen. Ze heeft het even vakkundig dichtgeschroeid (voor € 7) en ik heb Belle nu maar in haar vervoerskooitje laten zitten met een doekje erover (met water en zaad natuurlijk) zodat ze even rustig blijft en alles goed kan stollen. De arme schat... :-\

Rotsnavel ook, dat die zo doorgegroeid is. Ik weet niet meer waar ik goed aan doe. Overal waar ik kom met m'n vogels krijg ik toch altijd weer te maken met onkunde. Als ik maar iemand wist die gewoon veel ervaring met snavelknippen heeft, die er z'n hand niet voor omdraait en niet in het leven knipt.... Is dat nou zo veel gevraagd??

Ik ga zo die dierenzaak weer even bellen. Niet om een trap na te geven, maar dat hij het weet voor de volgende keer, dat hij echt niet in het leven moet knippen. Want wat als het bij iemand gebeurt die in paniek raakt en niet weet wat die moet doen? Dan bloedt dat arme beest zo dood!

Groetjes, Sanna

Rianne

:o :o :o
Het is maar goed dat je die dierenarts hebt gebelt, anders was Belle doodgebloed...

Monky

Jeetje joh... Dat is balen.

Ik knipte de snavel van een van mijn grasjes altijd zelf.
Jocko ( een van mijn rosella's) heeft ook een doorgroeiende snavel. Die laat ik echter altijd bij de dierenarts doen. Hij is te groot en wild. Ik geef hen eigenlijk altijd de opdracht om zo ver mogelijk te knippen, zelfs tot in het leven. Ze hebben altijd een schroeiapparaat klaarstaan en het is altijd zo gepiept. De eerste 2 keren ben ik bij dr Feld geweest. Hij had ook gewoon tot ver in het leven geknipt. Dus op zich is het niet erg, als je er maar op voorbereid bent.

Ik ga trouwens er nog altijd voor naar Nieuwegein. Zij hebben er nu dusdanig veel ervaring in door mij hahaha dat ik ze nu gewoon helemaal vertrouw.

Sterkte met Belle in elk geval. Ik hoop dat ze er snel bovenop komt.

Groetjes,
Monky

Sanna

Hoi Monique,

Ga je voor alles met je vogels naar Nieuwegein? Want dat is ook niet zo ver bij mij vandaan, dichterbij dan Amersfoort. Is dat een goede dierenarts voor vogels? O ja, en hoeveel kost dat nou, een snavel van een Rosella knippen?

Groetjes, Sanna

Anja

28 augustus 2007, 16:01:53 #568 Last Edit: 28 augustus 2007, 16:04:05 by Anja
Hoi Sanna,

Arme Belle. Maar goed dat je gelijk naar een DA bent gegaan anders was ze idd mss wel dood gebloed.
Wat een stelletje  :censuur  :censuur

hoe gaat het nu met haar? En hoe gaat het met Sanna zelf want jij zult wel geschrokken zijn.

Geef Belle maar een dikke knuffel en voor jou heb ik er ook 1.



Groetjes Anja

Ivy

Hoi Sanna.
Oh jee en je zat er al zo mee en nu gebeurt dit.
Ik hoop dat arme Belletje snel van haar schrik af is. Eet ze wel goed?
Groetjes, Ivana




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie