6 mei 2024, 19:43:13

Biltse valkjes

Gestart door Sanna, 8 september 2006, 21:05:41

« vorige - volgende »

*Petra*

Hey Riny,

Zo te lezen heb je het helemaal mis!
Sanna is van alles aan het verzinnen om maar bezig te blijven en niet constant aan jouw jonge valkjes hoeft te denken  ;D ;D!

Petra  :D


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Sanna

HINT HINT HINT HINT....

;D ;D ;D

*Petra*

En Sanna, helpt de hint  ;D ;D?


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Sanna

7 april 2007, 10:35:03 #333 Last Edit: 8 november 2010, 09:21:23 by Sanna
Nog niet hihi...

Ondertussen dan maar een foto-update.

Ik heb Belle eens een keertje gewogen (met haar favo lokmiddelen: golliwoog en koffie ;D). Netjes toch??





Ze is een lekker knuffelkontje... op haar tijd. De meeste voorkeur heeft ze voor .... mannen! (de del :D). Dus mijn vader heeft altijd prijs. Maar ik mag ook steeds vaker hoor, dus ik mag niet klagen.







Nog even een paar schattige foto's:













Is het geen scheeeeetje?? :-*

Verder ben ik druk bezig geweest met een nieuwe website, en ik ben er ik vind wel dat hij erg mooi geworden is. Ik moet er alleen nog een fotoalbum op maken, maar voor de rest is hij af volgens mij.

www.biltsevalkjes.tk

Groetjes, Sanna

Riny

7 april 2007, 11:07:25 #334 Last Edit: 8 november 2010, 09:21:43 by Sanna

Dat wordt zo te zien op de weegschaal de hoogste tijd voor een man !!
Dan gaat het spek er van af, als er wat meer gesport wordt.
Groetjes Riny

*Petra*

Hoi Sanna,

Wat een supermooie foto's van je supermooie Belle  :o!!
Het is echt een plaatje!
En een mooi flink valkje, ik houd daar wel van  ;).

Groetjes Petra  :D


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Mara

HOi Sanna

Mooie foto's van een heel mooi valkje!

Mara

Mara


Sanna

12 april 2007, 23:57:20 #338 Last Edit: 8 november 2010, 09:22:38 by Sanna
Zo, de laatste tijd lekker druk geweest. Ik heb mijn website helemaal vernieuwd en volgens mij is hij wel supermooi geworden ;D. Ook heb ik eindelijk weer een speelboom in elkaar geknutseld voor Belle. Ik heb er weer meidoorntakken voor gebruikt. En dan hoop ik dat haar nageltjes een beetje beter gaan slijten, want ik heb allemaal littekens op m'n handen en armen van die 8 dolken ::). De boom was nog wat eng.... maar trosgierst doet wonderen! ;D ;D











En nu een stukje verder de boom in... ;)







Verder ga ik nog meer natuurlijke takken in Belle's kooi ophangen, maar daarvoor ga ik van de week wel even het bos achter m'n ouders' huis in om nieuwe voorraad van de bomen te slopen ;D. En dan kan ik die mooi ophangen met de metalen systeempjes die ik vandaag ik Zwollywood :D gehaald heb. Was het heerlijk weer voor, lekker in de tuin gezeten, Lano geknuffeld, Milo weer van m'n schoot geduwd ;D .... en natuurlijk .... bendes valke-babyspul vastgehad ;D ;D ;D. Heeeeeeeeeerlijk :-*, dat heb ik wel gemist hoor. Maar gelukkig, Lique heeft ze momenteel in alle maten liggen ;). En ik heb ook nog een zusje van Belle en Jamey vastgehad :-* :-* :-*: twee druppels water Belle! En hun papa is zo lief hè? Wij zitten lekker z'n nest leeg te graaien waar hij bij zit, maar je kunt hem gewoon lekker gaan zitten knuffelen en kroelen terwijl hij op het nest blijft zitten. Wel stelt hij het natuurlijk zeer op prijs dat je alle kinders weer even teruglegt hihi ;D. En tassen worden gecontroleerd bij het weggaan hahaha :D ;D.

Groetjes, Sanna

Sanna

Joehoeeeeeee!!!!!
26 april gaan we Beautje uitzoeken ;D ;D ;D


*Petra*

Hey Sanna,

Heel leuke trosgierstboom !!
Wouwwwwwwwwwww, 26 april, Beau, spannend  ;D ;D ;D !!
Heb je keus uit bepaalde mutaties ??

Groetjes Petra  :D


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Sanna

Ik ga voor het liefste bekkie ;) ;D ;D

Caroline

Spannend!!

Heel veel plezier met uitzoeken.

Ben benieuwd waar je voor gaat vallen.  :D

Groetjes!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*Yvon

Hoi hoi

Eerst mijn complimenten voor je hele leuke zelfontworpen speelboom.  ;D
Je site ga ik zo bekijken. ;)
En natuurlijk ook mijn complimenten voor je mooie foto's.  ;D

Groetjes Yvon



Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Sanna

Citaat van: Peetie op 14 april 2007, 22:01:17
Heel leuke trosgierstboom !!


Citaat van: Yvon en Rene op 15 april 2007, 21:24:57

Eerst mijn complimenten voor je hele leuke zelfontworpen speelboom.  ;D



Dank jullie wel ;D. Jeetje, ik ga er bijna van blozen :-[ :D. Ik heb ooit al eens eerder een speelboom gemaakt, maar die heeft m'n vader toen in het cement gezet en de stand van de boom was toen helemaal niet naar m'n zin. Dus dit keer heb ik hem zelf vastgehouden (sneldrogend cement hoor, en lekker dik aangemaakt dat het meteen rechtop blijft staan ;)) en nou bevalt hij me veel beter. Ik moet alleen nog een aantal dunne takken door dikkere vervangen, maar dan ga ik nog eens een keer met een snoeischaar het bos in :D. Voorlopig staat hij even.

Belle gaat de boom nu steeds meer gebruiken. Vanmorgen was het zulk lekker weer dat ik eigenlijk wel even op m'n balkon van m'n bakkie koffie wilde genieten, maar zodra Belle me 's ochtends al hoort (dat is dus zodra ik mijn slaapkamerdeur open doen ::)) begint ze al te fluiten dat ze eruit wil. Dus die gooi ik er dan maar meteen uit zodra ik beneden kom. Toen ze eenmaal boven het keukenraam zat zag ik m'n kans schoon om door de hordeur te glippen en op het balkon te gaan zitten. En ik dacht dus dat ze het niet door had. Domme ik hihi. Belle is niet achterlijk hoor. Eerst in de boom. En dan kan ze vanuit de boom precies door het raam naar mij op het balkon kijken... Toen wat lager, op de vensterbank. Zo van: "hoe kom jij nu buiten terwijl ik binnen zit??". Sja, dat wordt dan zo heeeeel voorzichtig naar binnen gaan. Maar eerst m'n koffie opdrinken hoor. Nou, raad het al... fladder fladder fladder... Belle in het gaas van de hordeur. Aggossss.... dat beesje is zo graag bij me. Wie kan nou zoiets weerstaan?? Dus toen heb ik haar maar even weggejaagd en ben gauw weer naar binnen geglipt. Zucht... the things you do for love ;D. Maar goed, de boom is dus goed gevallen.

Groetjes, Sanna