28 maart 2024, 19:28:28

Biltse valkjes

Gestart door Sanna, 8 september 2006, 21:05:41

« vorige - volgende »

Irene

heeej sanna,
gefeliciteerd met je 2 nieuwe vriendjes.
Wa zal dat heerlijk zijn om dat geluid weer te horen!!!! En wat een droppies!! Ik vind die kuif bij ax super cool; zou hem gewoon zo laten ;) :P ;D ;D
En Milou; wat een heerlijke "plop oogjes",  doet me een beetje aan mijn pebs denken; zal vast de cinnamon bont factor zijn; laten we hopen dat het angstige van peb hm in het geparelde zit, want dan blijft jou dat bespaard ;D ;D
wat een opvretertjes!!!
Nog meer foto's!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Geniet er van meissie; dat heb je meer dan dubbel en dwars verdient!
:-* irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes


Sanna

Citaat van: Irene op  8 september 2006, 22:34:28Wa zal dat heerlijk zijn om dat geluid weer te horen!!!!


Dank je wel Irene, maarreh.... veel geluid maken ze voorlopig nog niet ;D :P. Dat zal de shock wel zijn ;). Ik ben in ieder geval mega blij dat ze er zijn!

Citaat van: Ineke op  8 september 2006, 22:29:01;D Dat las ik ook! Maar t is niet echt fout, want t zijn ook BLITSE valkjes. Mooie valkjes in n mooie kooi.


Nou vooruit dan, Blitse Biltse Valkjes! Iedereen blij? :D ;D.

Citaat van: • SH0RTY • op  8 september 2006, 22:11:36
Lieve Sanna,

:o Ik wil ook wel graag in die kooi wonen?
Wat een megading!   :D

Volgens mij gaan ze het echt geweldig vinden bij je.
Binnen de korste keren zullen we kroelfoto's in dit boekje vinden! Jij met je magic-fingers!

De naampjes zijn ook zoooo lief! Max klinkt heel stoer, past goed bij hem en Milou is echt schattig! Past precies  :)

Ik hoop dat je héééééééééél lang van ze mag genieten en zij van jou! :-*

Heeeeeel veel liefs,
Roxanne en groetjes aan papsie :D


Nou Rox, vouw jezelf eventjes op en je mag erbij hoor. Maarreh... wie gaat er dan voor Scooby zorgen? ??? Ja, de namen heb ik heel lang over nagedacht, maar ik kwam toch steeds weer bij deze twee uit. Ik vind ze leuk bij elkaar klinken èn ik vind de betekenis leuk: Max = de grootste, de beste; Milou = vriendelijk, aardig (dát moet natuurlijk nog blijken, maar daar gaan we maar eventjes van uit ;D).

Dank jullie wel allemaal voor de hartelijke wensen en felicitaties. Ik hoop ook dat ik heel lang van deze schatjes mag gaan genieten en dat ze lekker tam gaan worden. Ik zal m'n best doen! ;)

Liefs, Sanna

Gerda

8 september 2006, 23:37:24 #17 Last Edit: 10 september 2006, 10:11:13 by Gerda

Hoi Sanna,

Wat een paleisje voor Mooie Milou en Mannetje Max.
Max ziet er uit om te zoenen trouwens met zijn zielige kuifje!!

Hopelijk het begin van veel valkengeluk!!

Liefs, Gerda

Sanna

Citaat van: Gerda op  8 september 2006, 23:37:24
Mooie Milou en Mannetje Max


Hahaha, jij maakt er nog meer M-etjes van ;D ;D. Maar het klinkt wel heel lief zo, die houden we erin ;).

Dank je wel Gerda. Maar Maxje is ook om te  :-*, dat had ik al bij Rox gedaan. Maar hier moest hij weer effe bijkomen van de reis, want dat was me toch wat voor Mannetje Max ;D. Maar ik ga binnenkort hun geheugen weer eens opfrissen :D.

Liefs, Sanna

Mara

Hey Sanna

Wat een paar scheetjes zeg! Echt mooie valkjes, vooral die wilkleur met zijn nog min of meer 'geparelde' kuifje vind ik super, hij kijkt zo lief.

Een dikke knuffel voor jou en kroeltjes voor je valkjes.

Liefs

Mara  :-*

Monky

javascript:replaceText(' :)', document.postmodify.message);
SmileyHi Sanna,

Wat een prachtige mooie valkjes heb je weer!!
:-* :-* :-*
Heel veel plezier met ze...volgens mij gaat dat wel goed komen  ;)
Leuk dat je weer een verhalenboek bent begonnen.

Ik was vandaag trouwens in De Bilt ;D Ligt natuurlijk op steenworp afstand van Utrecht  ;D ;D ;D
Voordat ik Yaro ophaalde bij Ivy heb ik nog wat planten gehaald bij kwekerij Ploeger  ;D
Dus bezig geweest met mijn twee grootste hobbies  :D

Groetjes,
Monky

Sanna

O, nou dan had je kunnen zwaaien, daar woon ik vlak bij ;)

Lin

Van harte gefeliciteerd met je twee aanwinsten! Prachtig ook met die mooie kooien. Leuk dat je straks mooie bonte witmasker kan krijgen. Een favoriet van mij! Heel veel plezier, volgens mij zien we je de aankomende tijd veel minder want volgens mij ben je niet bij ze weg te slaan.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

*Petra*

En het weekend goed doorgekomen met de nieuwe vriendjes  :D :D?
Petra


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

• SH0RTY •

Citaat van: Peetie op 10 september 2006, 19:56:17
En het weekend goed doorgekomen met de nieuwe vriendjes :D :D?
Petra


Ben ik ook héééééél benieuwd naar! :D



Sanna

10 september 2006, 22:15:08 #25 Last Edit: 8 november 2010, 08:40:57 by Sanna
Wat een ongeduld ;D ;D!!

Sja, het weekend is er niks heftigs ofzo gebeurd. Het mag al in de krant als ze van hun plekje afkomen - vooral Milou ::). Maar ze hebben een heel mooi zitplekje, op de touwbrug bovenin de kooi. En dan gaat Milou heeeeelemaal aan het einde zitten, en dan kan ik er net niet bij >:( ;D. Maar goed, het dak kan er ook af ;), dus zo jaag ik Milou uit de kooi. Eenmaal bovenop stapt ze soms op m'n hand, maar meestal gaat ze vladderen en stort dan ergens neer. Gelukkig kan ze geen hoogte maken :o. Uiteindelijk blijft ze dan wel bij me zitten als ik haar opgeraapt heb, maar het is voornamelijk nog vooral VRESELIJK eng ;D ;D.

Max is iets vrijer. Wanneer ik die bij me zet kan ik hem uiteindelijk lekker in z'n nekkie kroelen. Eerst is het nog zo van: "Aaaaaah!!! wat doet die hand daar!", maar na een tijdje begint hij toch een beetje te piepen dat het toch wel lekker is :D. Vanmiddag wilde Max er ineens heeeeel graag uit, zat te mauwen en te kermen en druk heen en weer te klauteren. Toen heb ik de deur opgengezet en ben hem met lieve woordjes gaan lokken. Nou, erg acrobatiek zijn ze nog niet ::) en Max wist dus echt niet hoe hij beneden moest komen, dus die heeft zicht uiteindelijk laten vallen :-X ;D en klom toen de kooi uit. Dus hij weet wel waar het deurtje zit ;D ;D. Toen heeft hij een hele tijd in m'n nek gezeten. Later Miloutje er ook nog uitgehaald (= gejaagd ::) :P) en dit was het resultaat:













(wat een bolle ogen hè? ;D ;D)



Nog wat onwennig ;D, maar we (lees 'ik' ::)) gaan dapper door :D.

Citaat van: Lin op 10 september 2006, 12:39:42Leuk dat je straks mooie bonte witmasker kan krijgen. Een favoriet van mij!


Ja leuk hè? Dat had ik ook al gezien. Zal m'n vader vooral heel leuk vinden, want die was heeeelemaal weg van die bonte witmasker van Rox - die had hij bijna in z'n binnenzak gestopt :P ;D.

Liefs, Sanna

*Petra*

Sanna,
Wat een leuke foto's !!
Sorrie dat we zo ongeduldig zijn  ;D ;D.
De derde foto, waar ze samen op staan, vind ik super voor je handtekening in je nieuwe verhalenbundel  ;)!!
Maar alleen als je het zelf ook leuk vindt natuurlijk  :-*!
Wat zien ze er toch schattig uit allebei !!
Ik vind het een geweldig paar !!
Ze zullen vast heel snel wennen bij jou.

Groeten Petra  :D


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Caroline

Leuke foto!!!

Gaat vast helemaal goed komen.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Sanna

Citaat van: Sanna op 10 september 2006, 22:15:08
Citaat van: Lin op 10 september 2006, 12:39:42Leuk dat je straks mooie bonte witmasker kan krijgen. Een favoriet van mij!


Ja leuk hè? Dat had ik ook al gezien. Zal m'n vader vooral heel leuk vinden, want die was heeeelemaal weg van die bonte witmasker van Rox - die had hij bijna in z'n binnenzak gestopt :P ;D.

Liefs, Sanna


Ik kwam er gisteren nog achter dat Max ook nog kans-split voor cinnamon en gepareld is, dus misschien komen er nog wel een heleboel meer leuke kleurtjes uit :D.

Liefs, Sanna

•=Bonnie=•

Mooie kooi en mooie valkjes :) Ik wist helemaal niet dat je zo dichtbij woonde joh :) (ik zit in Soest)