2 augustus 2025, 19:29:48

Biltse valkjes

Gestart door Sanna, 8 september 2006, 21:05:41

« vorige - volgende »

Riny

Hoy lieve Sanna
Zou jij tegen Belle willen zeggen, dat ik al kan kussen als de beste?
Groetjes Beau :-* :-* :-*

Sanna

13 mei 2007, 18:59:49 #376 Last Edit: 8 november 2010, 09:31:14 by Sanna

Hoi Beau,

Is dat zo?? Dan moet je me dat toch eens leren wanneer je hier komt, want ik weet niet wat dat is.

Liefs, Belle

Sanna

Grrrrrrrrrrr!!!! >:( >:( >:(

Had ik alles geregeld voor de vakantie, Belle zou naar het huis van m'n ouders gaan en dan zou elke dag degene die de plantjes water geeft Belle komen verzorgen en eventueel laten vliegen. Vertelt ze ineens dat ze 1 week in onze vakantie samen met haar man zelf op vakantie gaat!! :o Ja, de kinderen konden het dan eventueel wel doen, maar hij laat z'n eigen vogels (buitenvoliere) nog niet eens door z'n kinderen verzorgen omdat hij bang is dat ze het een keer vergeten!!! Kan ik potverdorie weer helemaal opnieuw beginnen met zoeken en we gaan al over 4 weken :o op vakantie!! Het is toch niet te geloven??!

Zucht....

•=Bonnie=•

nou lekker is dat... not. Succes met het zoeken naar een goede oppas  :-\

Caroline

Balen joh!!  :-\

Succes!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Sanna

18 mei 2007, 13:10:55 #380 Last Edit: 18 mei 2007, 13:13:01 by Sanna
Citaat van: Riny op 17 mei 2007, 22:07:56

Hoy sanna
Jou Beau is echt een lekker ding, en erg aanhankelijk.
Hij heeft vanmiddag over de tafel gewandeld, die vol visite zat.
Kleine beau paradeerde tussen gebakschaaltjes en kopjes koffie.
Ga maar niet te lang op vakantie, want dan kan ik hem niet meer missen.
Groetjes Riny

Riny

Hoy Sanna
weet je wel als ik dat busje naar beneden gooi, dat het dan heel leuk stuiterd door de keuken?
Doeii Beau :-* :-*

Sanna

Hahahahaha ;D ;D ;D

Hoi Beau,

Wist jij dat mijn keukenkastjes afgetimmerd zijn aan de bovenkant?? :P ;D ;D

Wat een heerlijk dondertje Riny :-*. Ik hoor het al, we hoeven ons niet te gaan vervelen met Beautje. Belle is ook zo lekker brutaal, dus ik ga m'n handen vol krijgen ;). Kan haast niet wachten tot ik weer thuis ben na de vakantie. Maar eerst.... van de Franse zon genieten. Hmmmm, nog 3,5 week...............
;D ;D

Groetjes, Sanna

Peggy

Hoi Sanna,
Ik heb net zowat 1,5 uur zitten lezen in je vorige ( erg droevige ) dagboekje. Wat een triest verhaal zeg.Phoe phoe..moet er gewoon even van bijkomen...

Maar als ik het goed begrijp heb je nu Max en Milou bij Rox gekocht en je hebt een Belle en nu krijg je nog van Riny Beau...dus je hebt dadelijk in totaal 4 valkjes.
Je nieuwe dagboekje ga ik nu ook proberen bij te houden..ik ga in ieder geval mijn best doen,want ja we zijn familie hè...Beau en Bo ;D  en niet te vergeten we hebben dezelfde kooi ;D ;D
Gr Peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Sanna

Hoi Peggy,

Dank je wel.

Ja inderdaad, we zijn familie nu ;D ;D. Ook nog dezelfde kooi, sjonge jonge ;).

Maar je hebt over 1 dingetje heengelezen: Max en Milou wonen hier nu niet meer, die zijn verhuisd naar Amersfoort. Ik kon ze niet meer tam krijgen, ze verwilderden alleen maar. Als ik ze uit de kooi wilde laten, dan moest ik wachten totdat ze er zelf weer ingingen; dat kon makkelijk een 4 uur duren. Dus bijvoorbeeld 's ochtends voor m'n werk konden ze er niet meer uit; Belle wel. Als ik in de loop van de dag nog weg moest, kon ik ze er niet uitlaten, omdat ik niet het risico wilde lopen dat ze buiten de kooi moesten blijven en bijvoorbeeld iets gevaarlijks te pakken kregen. Belle kon ik er wel uitlaten, die heb ik altijd zo weer in de kooi zitten. Maar Max en Milou waren dol op vliegen en begrepen het dus helemaal niet waarom zij erin moesten blijven en Belle eruit mocht. Ze gingen dus zowat dóór de tralies heen en raakten helemaal over hun toeren in hun pogingen de kooi uit te komen. Daar raakte Belle ook van slag van en dan zat ik met 3 gillende vogels. Dus ik heb een buitenvoliere voor ze gezocht waar ze gewoon altijd kunnen vliegen. Nu heb ik dus alleen Belle nog maar. Maar na de vakantie zijn ze gelukkig weer met z'n tweetjes. Dan heeft Belle ook weer wat 'aanspraak' als ik weg ben ;).

De vakantie-oppas is nu gelukkig ook geregeld. Belle gaat van de zomer in Almere logeren. Een pak van m'n hart dat dat nu eindelijk rond is, ik maakte me er toch wel zorgen over. Maar nu kan ik met een gerust hart op vakantie gaan..... als m'n vader tenminste binnen nu en 3 weken nog een auto vindt die de caravan door de Franse bergen kan trekken ::). De auto is er vorige week ineens mee uitgescheden en nou moeten we dus wat anders hebben. M'n vader is al een week aan het zoeken, maar het valt niet mee. Het moet in ieder geval een diesel zij die een caravan van +/- 1.200 kg kan trekken, het liefst een station en met stuurbekrachtiging, en hij kan maximaal € 3.000 kosten. Dus als iemand nog zoiets weet?? ::) ;D

Groetjes, Sanna

Peggy

hoi Sanna,  nee dan heb ik inderdaad niet zo heel goed gelezen...heb ook in je oude dagboek gelezen en nu ga ik beginnen je nieuwe dagboekje bij te houden. Moet me lukken ;D  Nu ga ik zo meteen toch eens kijken hoe Belle eruit ziet.  Beau ken ik al ;)
Fijn dat je nu oppas geregeld hebt voor je valkjes. Succes met de auto!
Gr Peggy

Sanna

Kijk maar in m'n handtekening, dat is Belle ;D ;D

Peggy

;D ;D ;D ;D
Hoef ik inderdaad niet zo te zoeken :D

Gr Peggy

Peggy

Belle is geboren op 7 oktober!  onze Melle ook alleen is melle mijn jongste zoontje ;D Hij is geboren op 7 okt 2002 en ik ga dat lieve kereltje nu van school halen.
Ik heb net even op je site gekeken...ben steeds meer op de hoogte van alles ;D
Gr Peggy

Sanna