17 april 2024, 00:41:53

Biltse valkjes

Gestart door Sanna, 8 september 2006, 21:05:41

« vorige - volgende »

Sanna

Citaat van: Bonnie op 11 september 2006, 08:32:27
Mooie kooi en mooie valkjes :) Ik wist helemaal niet dat je zo dichtbij woonde joh :) (ik zit in Soest)


Nee? Wist je dat niet? Joh, ik dacht van wel. Ik wist het wel hihi ;). Ik had nog zitten denken eens bij jou te gaan kijken, maar toen las ik in je dagboek dat je toen geen tijd had om jongen tam te maken.

Sanna

11 september 2006, 22:18:54 #31 Last Edit: 8 november 2010, 08:42:01 by Sanna
Kijk eens wat voor moois Roxanne voor me gemaakt heeft??








Ik vind het echt helemaal GEWELDIG!!! Ik vind ze zo mooi :-*. Dikke pluim Rox!!! :-* ;D

Tja, natuurlijk weer fotomateriaal geschoten vandaag ;D ;D. Maar dat wilden jullie allemaal graag, dus bij deze.



Lekker samen op de voerbak. En kijk die Max eens schattig zitten :-*:



Lieeeeeeeef met dat pootje ;). En ach... een beetje moe. Ssshhhhh ;):



Maar Milou is ook schattig hoor:



... en toch ook wel nieuwsgierig ook:



Max wil al wel erg graag eruit overdag. Maar m'n kereltje klimt niet naar beneden... nee, hij valt als een zak aardappelen van bovenuit de kooi en klautert dan naar het deurtje ;D. En dan even lekker bovenop de kooi zitten:



Is het geen scheetje?? ;D



Dag lieve kijkbuiskindertjes, oogjes dicht en snaveltjes toe...
:P :D ;D

Liefs, Sanna


*Petra*

 G E W E L D I G    ! ! ! ! ! ! ! ! !
S U P E R ,  WAT EEN LEUKE REPORTAGES !!

Groetjes Petra  ;D ;D


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

• SH0RTY •

11 september 2006, 22:36:43 #33 Last Edit: 11 september 2006, 22:46:07 by • SH0RTY •
Lieve Sanna,

WAT EEN ENGELENFOTOOTJES!
Echt heerlijk!

En ::) Maxjeeeee, als een zak aardappelen, wat een mafkees!
Ik zie het echt helemaal voor me, een beetje zoals de Coyote van Road Runner, met zo'n wolkje als ie neerkomt!



*poof*

Ik vind Miloutje echt zo iets moois uitstralen, iets schattigs ook, net als haar moeder! Die oogjes! Dat moet het zijn :P

Maxje en Milou; SNEL LIEF ZIJN VOOR JULLIE VROUWTJE! :-*

Liefs,
Roxanne



Gerda


Wauw!!! Mooi zeg!!!








Milou lijkt wel een beetje op Nezumi, die heeft ook van die bolle oogjes!! Beetje Japans!!

Ik hoop dat ze snel helemaal gewend zijn en lekker bij je gaan zitten kroelen en veel plezier hebben met elkaar!!

Liefs, Gerda




Caroline

 :o :o WOw, werkelijk prachtig gemaakt, vakwerk hoor.

Kan me voorstellen dat je er erg blij mee bent.

Je foto's zijn superlief!!  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Monky

Hi Sanna,

Wat een schitterende collages zeg!!! Wow  :o

En je eigen foto's zijn ook heerlijk.

Wat genieten zeg...  :D :D :D

Groetjes,
Monky

ps Ik zal komend weekend even zwaaien als we weer in De Bilt zijn  ;D ;D ;D

Ineke

O, wat mooi :o Dat is n kunstwerk!


Sanna

12 september 2006, 21:11:03 #38 Last Edit: 8 november 2010, 08:42:48 by Sanna
Ok Monky, ik zal naar je uitkijken ;) ;D.

Zeg Rox? Lever jij ook een abonnement op een schoonmaakploeg bij je valkjes?? Jeetje wat maakt die Max er een zooitje van!!! :o :P. Komt natuurlijk door die aardappel-aktie ::).

Voorlopig is Max het makkelijkst te fotograferen omdat die er errug graag uit wil, dus...









O ja, en zo ziet mijn kamer er tegenwoordig uit:



Max weet nog niet wat ramen zijn ::)... zucht

Anyway, vanmorgen ging het hardstikke goed (nadat de ramen waren 'bewerkt'...). Milou op m'n wijsvinger van de linkerhand, Max op de rechterhand ;D ;D. Milou eerst nog angstig enzo, je weet wel, aanstellen :P. Toen ben ik lekker Max kusjes gaan geven op z'n snaavie. Vond-ie wel lekker hihi ;D. Nou, toen raakte Miloutje ook wat meer op haar gemakkie en begon zelfs te poetsen. En ik mocht haar ook een paar keer kussen, dus ikke happy :D. Morgen weer!!

Liefs, Sanna

*Petra*

Gezellig  :D :D :D

Petra


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

• SH0RTY •

Lieve Max,

WAT DENK JE WEL ROTZOOI TE MAKEN BIJ SANNA?
:P

Aaaw Sanna, Sorry, geen schoonmaakploeg.. Misschien kan Miloutje het wegblazen onder de bank ofzo? (blazen kan ze erg goed) ;D

Goed dat ze steeds ieeeeetsje pieeeetsje meer op hun gemak zijn bij je, maken ze ook al wat meer geluid?

Ik vind je raam-versiering erg.. creatief! :D
Ze vinden bij het raam zitten wel erg leuk trouwens, op het kozijn.

Geef je ze morgen dan ook kusjes van mij?
Max vond dat hier ook al lekker, hij vind kapsel plukken ook erg leuk, heeft ie dat al gedaan?
Miloutje doet het meest.. Mooi zijn boven in de kooi zeker? ::)

Veel succes morgen! ;D

Liefs,
Roxanne



Rianne

Hey Sanna,

ik was je even kwijt ;D
Leuke foto's heb je gemaakt van M&M :D Errug schattig dat kuifje van Max! :) Ik hoop dat je veel plezier aan ze zal hebben! :D

Sanna

Citaat van: Gerda op 11 september 2006, 22:56:57
Milou lijkt wel een beetje op Nezumi, die heeft ook van die bolle oogjes!! Beetje Japans!!


Nou inderdaad hè? Grappig dat je een aantal 'types' valkjes hebt. Ze deed me qua bouw meteen denken aan Jamey, maar gelukkig heeft ze wel een heel ander koppie en een andere tekening/kleur. Maar van die bolle ogen had ik nog niet eerder gehad ;D.

Citaat van: Caroline op 12 september 2006, 09:33:59Je foto's zijn superlief!!  :-*


Dank je wel ;) :-*.

Citaat van: • SH0RTY • op 13 september 2006, 02:34:15Aaaw Sanna, Sorry, geen schoonmaakploeg.. Misschien kan Miloutje het wegblazen onder de bank ofzo? (blazen kan ze erg goed) ;D


Dat heeft ze hier eingelijk nauwelijks gedaan, dus daar heb ik niks aan ;).

CitaatGoed dat ze steeds ieeeeetsje pieeeetsje meer op hun gemak zijn bij je, maken ze ook al wat meer geluid?


Ehm... nee ;D

CitaatIk vind je raam-versiering erg.. creatief! :D
Ze vinden bij het raam zitten wel erg leuk trouwens, op het kozijn.


Ja, Max ook, die vloog vandaag weer naar het raam en hing vervolgens aan een van de plastic zakjes :o. Het was de bedoeling dat hij zou schrikken van het geritsel en om zou draaien ::)

CitaatGeef je ze morgen dan ook kusjes van mij?
Max vond dat hier ook al lekker, hij vind kapsel plukken ook erg leuk, heeft ie dat al gedaan?
Miloutje doet het meest.. Mooi zijn boven in de kooi zeker? ::)


Ja, gedaan, heeeeeleboele kusjes van mama Rox ;D :-*. Kapsel plukken heeft Max nog niet gedaan, is zeker weer blond haar niet gewend :P ::). En Milou zit het liefste ... mooi te wezen IN de kooi - lekker veilig haha ;D.

Citaat van: Rianne op 13 september 2006, 12:41:28Hey Sanna,

ik was je even kwijt ;D
Leuke foto's heb je gemaakt van M&M :D Errug schattig dat kuifje van Max! :) Ik hoop dat je veel plezier aan ze zal hebben! :D


Ja hahaha, kuifje is wel grapsig hè? Maar ik zag dat er al weer veren tussendoor aan het groeien zijn die wel de goeie kant op buigen, dus binnenkort weer een normale kuif ;D. Hij heeft wel een flinke kuif trouwens, lekker breed op de kop :o.

Liefs, Sanna

Sanna

13 september 2006, 22:19:45 #43 Last Edit: 8 november 2010, 08:43:51 by Sanna
Ehhhhhm.... Rohoooooox?? Ruilen is binnen 14 dagen hè? ::) ;D ;D. Moet je zien wat ik elke middag aantref als ik thuiskom :o:





Heb je hem daarop afgericht soms? Heeft-ie bij jou 'base-jumpen' geleerd?? :P :D :D. Maar goed dat ik dit met stoffer en blik op kan lossen op m'n laminaat, want als ik vloerbedekking had zou ik Max overdag met een plakbandje op z'n stok vastzetten... ;D ;D ;D (aaaaaaahhh...).

Maar Maxje wel heeeeel lief en snoezig hoor ;).





Stoere vent!



Kusje?? :-*



Nou vooruit dan, een dikke pakkerd! ;D

En nu... tadadadaaaaaaaaaaa!!!! Met trots presenteer ik u:





Jahaaa! Goed gezien, Milou zit lekker op m'n hand (nee, haar kuif staat altijd zo hoog als ze ontspannen is ;D ;D ;D). Maar goed, als Milou de kooi uit moet ;), moet ik haar altijd gillend en worstelend eruit slepen ::) :P en dan vliegt ze in blinde paniek weg ... om 2 meter verder neer te storten. Hihi, maar goed dat ik laminaat heb, kan ze even 'uitrijden' op de landingsbaan ;D. Maar goed, daarna kan ik haar dus gewoon oppakken en op m'n vinger zetten, en dat gaat eigenlijk heel goed. Na effe bijkomen ;D gaat ze dan uiteindelijk wel op haar gemakkie zitten en overstappen op m'n vinger gaat dan ook goed (je weet wel, elke keer een vinger voor haar buik houden). Alleen kroelen is nog te eng ;D. Maar zeg nou zelf, is het geen snoepie??





Nou ja, en verder zitten ze wat op hun kooi te zitten. Hihi, dat is al spannend genoeg :D.

Pootje van Max & Milou!



Liefs, Sanna

Caroline

Gefeliciteerd hoor, weer een vooruitgangetje!!  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.