17 juni 2024, 07:01:55

Biltse valkjes

Gestart door Sanna, 8 september 2006, 21:05:41

« vorige - volgende »

Kimm

hoi sanna,

oei met de pot mee eten, haha dan kan je straks weer opnieuw beginnen  ;D
vandaag heb je contact he met de va?
ik ben wel erg blij dat het goed gaat ;)

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Sanna

Nou, Joepie heeft daar twee keer eerder gelogeerd en toen ging het goed. Dus ik hoop dat madam niet alles er weer aan eet daar ;D.

Ja, de VA zou me terugbellen vandaag, maar ik denk dat het extreem druk daar was. Ik heb zelf aan het eind van de middag maar gebeld, maar ik kreeg steeds de in-gesprek-toon. Morgenochtend dan maar proberen...

Groetjes, Sanna

Kimm


ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Sanna

Pff... ik loop haar steeds mis. Ik heb gisteren gebeld, maar toen was ze nèt weg. Nu zouden ze vandaag mijn telefoonnummer aan haar doorgeven en dan zou ze me zelf opbellen, want vandaag is haar vrije dag. To be continued...

Kimm

ok, jammer...
ik lees het wel als ik terug ben ;)

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Sanna

Jaaaaaa!!! M'n monstertjes zijn weer terug!! Ik heb ze wel vreselijk gemist hoor. En het is wel lekker nu, een paar mini-ventilatortjes in de kamer.... ;D ;D

Mika is zowaar een stukkie zwaarder geworden in de vakantie. Heel goed, want hij was veel te scharminkelig. Zo mag hij wel papa worden ;). Alleen Joepie en Pino zijn vreselijk in de rui, Pino het ergst :-\. Dus die moet ik de komende tijd weer lekker vetmesten. Ik zal haar lekker verwennen. Gelukkig zijn Mika en Sherry niet aan het ruien, want ik heb zomaar het gevoel dat die twee zo snel mogelijk aan een nestje willen beginnen. Ik kijk het wel even aan hoe hoog de 'nood' is ;).

Aaah, heerlijk om ze weer thuis te hebben! Ivana, bedankt voor alle goeie zorgen!

Groetjes, Sanna

Monky

Hey Sanna,

Ik kan me voorstellen dat het heerlijk is als je beestjes weer thuis zijn.
Ben je weer naar de Provence geweest?

Fijn in elk geval dat het goed gaat met je vogeltjes... maar dat had ik ook niet anders verwacht als ze bij Ivana zijn geweest  :D

Hoe is het trouwens met haar? Toevallig waren Yaro en Yara niet zo lang geleden jarig en ik moest aan haar denken.

Groetjes,
Monky

Sanna

Hoi Monique,

We zijn ietsje verder doorgereden: naar de Côte d'Azur. Héérlijk weer gehad, lekker in zee gedreven ;D. Maar de tijd gaat zo verschrikkelijk snel!

Ja hoor, ze hebben een prima hotel gehad :D. Gisteren nog even gezellig bijgekletst. Thuis weten de mormels alles nog, de sloopbrigades zijn alweer begonnen, zucht... ::). En weer in hoekjes kruipen he? Als ze het vol blijven houden, mogen Mika & Sherry over een paar weekjes een broedkooi.

Groetjes, Sanna

Kimm

hoi sanna,

fijn dat je weer terug bent! het is altijd even wennen weer om thuis te zijn, maar om je valkjes weer te zien is toch wel altijd lekker.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

lynette

Hoi Hoi,

ik kom even gluren en gedag zeggen. Ben benieuwd ofdat Mika en sherry al een blok hebben gekregen  ;D

Groetjes Lynette


Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

Sanna

Neej, ze hebben nog niks, ze zijn allebei nog een beetje in de rui. En ik had het ook nog best druk de afgelopen 2 weken. Nu is alles weer een beetje rustiger, dus we kijken het nog even aan. Wel heb ik inmiddels ontdekt dat Sherry op haar linker wang haast geen oranje vlek meer heeft zitten, en ik verdenk Mika daar sterk van. Maar ja, geen bewijs hè? ::) :P

Groetjes, Sanna

Kimm

geen oranje vlek meer?  ;D dat is nou ook wat...

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Sanna

Ja, en het wordt nóg erger.... er zit nu ook al een kale plek achter in haar nek :-\. En in het begin dacht ik nog wel dat Sherry Mika zat kaal te plukken, maar blijkbaar gilt Mika gewoon harder dan Sherry. Misschien heeft hij het gewoon uit verveling gedaan, omdat ik het weekend weg was en ze dus niet hebben gevlogen. M'n ouders zijn ze alleen maar eten komen geven 's morgens. Ik hoop maar dat dát het is en dat het niet erger wordt....

Groetjes, Sanna

Caroline

4 augustus 2010, 09:29:47 #1468 Last Edit: 4 augustus 2010, 09:31:56 by Caroline
Mijn Coco gaat het hele jaar kuifloos door het leven, alle veren laat haar ventje zitten maar tijdens het kroelen houdt hij haar kuifje kort of beter gezegd kaal, een plekje zo groot als een 50 eurocentmunt.  :( Het ziet er echt niet uit en ze geeft geen kik, de muts.  :-\ Ik zou hem ik weet niet wat doen als hij het bij mij deed.  ;)

Maar ja gelukkig laat hij verder alles zitten en dit jaar heeft hij zelfs al zijn jongen van 2 nesten NIET geplukt.  :D

Waarom alleen het kuifje van Coco wel .... ik heb geen idee.  ::)

Hopelijk is het bij jou van tijdelijke aard.

Groetjes van Caroline  
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Kimm

ah op zo'n manier, ja dat is minder.
gaat het nu beter? kan je dat al zien?

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010