17 juni 2024, 07:14:41

Biltse valkjes

Gestart door Sanna, 8 september 2006, 21:05:41

« vorige - volgende »

• SH0RTY •

En hoe gaat het nu met jullie 4tjes?




Sanna

16 oktober 2006, 20:37:52 #136 Last Edit: 8 november 2010, 08:49:51 by Sanna
Jaja, ik weet ik weet. Lang niks van me gehoord ::) :P. Maar het gaat heel goed met ons viertjes ;). Ik heb een mega bizzy weekend gehad. Vrijdag ben ik lekker naar "Sterrendansen op het IJs" geweest. Was errug leuk, ben zelfs op TV geweest hihi, helemaal aan het begin heb ik met m'n vriendin in de camera zitten gillen en zwaaien ;D ;D. En zaterdag-morgen zat ik al vroeg in de bus naar Gorinchem, bij een andere vriendin logeren. Anyway, ben weer thuis!

Het gaat heel goed met de vogebeesjes. Ik heb Belle erbij gezet, omdat ik merkte dat ze het niet leuk vond alleen in die kooi aan de andere kant te moeten zitten, als de andere leuk in de grote kooi aan het spelen waren. Of eigenlijk, Belle zit het liefst buiten welke kooi dan ook, zeker als ze mensen in huis hoort. Dan verandert ze in zo'n soort van auto-alarm :-X. Maar dat begint er al aardig uit te gaan... ikke heel goed in negeren ;D.

We beginnen eerst maar eens met een paar super skattige plaatjes ;).











Belle is een heel leuk vogeltje. Ze heeft totaal geen angst voor wie dan ook, ze komt zo bij iedereen zitten. Maar ze houdt niet van vingers, ik denk dat haar dat nooit is aangeleerd. Dus daar richt ik me nu op, want ik wil natuurlijk kroelen! ;D. Belle is heel erg nieuwsgierig:







Helpen foto's inplakken... :D





Vrouwtje helpen brood smeren als ze laat is... ::)





Plantjes ontdekken:







Nou niemand schrikken hoor, dit plantje mogen ze hebben. Ik heb het in Duitsland in een dierenwinkel gekocht. Het heet Golliwoog (www.golliwoog.nl) en het is heel gezond voor alle soorten dieren. Ze zijn er ook alledrie gek op. Maar Belle weet nu dus waar de bron is... ::)

Max is al een tijdje met 'zingen' bezig. Als ik 's ochtends het licht aandoe in de huiskamer hoor ik meteen: fietfiew! ;D. Maar Max is ook al 6 maanden, dus het mag wel een keertje. Maar Milou heeft me vandaag perplex doen staan :o.







Deze houding kennen jullie vast allemaal wel :-X. Het kind is nog maar 4 maanden oud!! Die is er dus vroeg bij. En maar achter Maxje aanlopen haha. En die keek alleen maar zo van: "Joh! doe niet zo gek, wat mot je van me??!". :D :D Dusssss.... nou ja, en dan moet je een nieuw huisje uitzoeken, hè? ;D



Liefs :-*, Sanna

Riny

Vrijdag ben ik lekker naar "Sterrendansen op het IJs" geweest. Was errug leuk, ben zelfs op TV geweest hihi, helemaal aan het begin heb ik met m'n vriendin in de camera zitten gillen en zwaaien

Hoy Sanna
En wij altijd maar denken dat jij zo serieus bent :o :o
Had ik dat geweten, dan had ik naar sterren op het ijs gekeken.
Mooi verhaaltje en nog mooiere foto's heb je geplaatst.
Fijn dat alles zo goed gaat.
Voor je het weet ben je valkjesoma ;D
Groetjes Riny :D

*Petra*

Hele leuke foto's weer Sanna!
Fijn dat het zo goed gaat met drietjes !1

groetjes Petra  :D


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Agnes

Hoi Sanna,

Leuke foto's!
Belle is een ondernemend vogeltje ;D

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Anja

Hoi Sanna,

Wat een leuke foto's weer. Heb er erg van genoten.
Belle doet haar naam wel eer aan. En is ook lekker nieuwsgierig.

Groetjes Anja

Ivy

Hoi Sanna.
Het eerste gedachte wat ik had nadat ik je verhaaltje heb gelezen was - Ik ben benieuwd hoe lang jouw Golliwoog plantje nog zo mooi eruit zal zien nu je valkjes het ontdekt hebben ;D. Bij mij was het waarschijnlijk al gesnoeid...
Ik vind Maxje echt zo lief met zijn gele vlekjes! Straks een geel koppie... en Milou nu al kippetje zitten 'nou nou' straks liggen er eitjes in je tentje  :o

Groetjes!
Ivana




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Sanna

17 oktober 2006, 18:11:54 #142 Last Edit: 8 november 2010, 08:50:28 by Sanna
Heej Ivana,

Oordeel zelf maar, dit was vanmorgen ;D:











Ik denk dat ik maar gauw reserve-plantjes moet gaan stekken ::) :P.

Liefs, Sanna ;D

Ineke

Hoi Sanna, dat zijn leuke foto's! Ik vind t trouwens best n decoratief plantje :)

Riny

Hoy Sanna
Worden Milou en Max al wat vrijer?
En hebben ze al vriendschap gesloten met de mooie Belle?
Ik ben niet nieuwsgierig.
Groetjes Riny :D

Sanna

Heej Riny!

Ja Max en Loulou worden zeker al wat vrijer. Het grootste drama blijft om ze de kooi uit te werken ::), maar eenmaal eruit stappen ze makkelijk op m'n hand (moet ik ze alleen eerst van de kooi afjagen, want dat schijnt een blijf-van-me-af!-plek te zijn ;D). Max gaat dan al lekker op je schouder zitten met het kuifje in ruste :D. En vriendschap is er ook al gesloten. Voordat Milou met kippie-zitten begon, had ik Max een dag ervoor erop betrapt dat hij Belle probeerde te versieren. Maar die snapte daar helemaal niks van :P en is toen maar gauw weer bij mij komen zitten ;D. Ik hoop erop dat Max & Loulou een stelletje worden, want ik zou toch wel heeeeeeeel errug graag witmasker bonte jongen krijgen... :-*

Liefs, Sanna

Caroline

Loulou??

Bedoel je Milou??

Of heb ik iets gemist.  ::)

Fijn dat het zo goed gaat met je drietal.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Sanna


Rianne

18 oktober 2006, 10:46:37 #148 Last Edit: 8 november 2010, 08:50:43 by Sanna


;D Dat hoofdje!!! (van het valkje dan ;) )

• SH0RTY •

Aaaw! Ik ben echt zó fan van Max!