17 juni 2025, 05:59:20

Biltse valkjes

Gestart door Sanna, 8 september 2006, 21:05:41

« vorige - volgende »

Kimm

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Sanna

Ik heb nog wat leuke foto's voor jullie :D:

Belle nog met haar lange snavel.

Nee hoor, ik ben helemáál niet op weg naar je koffie.......

Kiekeboe!

Liefde is..... samen eten! ;D

Arme Joepie is zoooo in de rui.....

Ben ik in beeld??

Nieuwe corbo-korrels in de kooi.

Groetjes, Sanna

*Manon*

Hoi hoi,

Prachtige valkjes zeg...
Jouw kooi is ook mooi ingericht zeg.. super!
Maak je die touwen zelf?

Groetjes Manon

Sanna

Hoi Manon,

Dank je wel ;D. De touwen in de kooi heb ik gewoon in de dierenwinkel gekocht. De touwen die aan de voorkant hangen (met de gekleurde kralen erin) heb ik zelf gemaakt met sisal-touw. Die gebruik ik omdat het deurtje anders helemaal naar beneden klapt. Zo kunnen ze ook gewoon in de ingang zitten.

Groetjes, Sanna

lynette

Hoi Sanna

Ik zie 100% Bullit in Mika zeker die ene foto dat hij recht in de lens kijkt  ;D Zelfs me vriend zei het. LOL

Echte mooie foto's en leuke foto van Belle die op weg is naar je koffie  :P

En hoe is het met Joep dr hormoontjes? en ze zit indd behoorlijk in de rui maar dat maakt dr nu wel grappig met die ene foto  :P

Groetjes Lynette

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

lynette

Ohh Sanna

IK VERGEET WAT TE vertellen

(nee geen bullit nieuws)
Beau en Krummel hebben 1 eitje...................

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

Sanna

Citaat van: lynette op  3 juni 2009, 23:12:27
Ohh Sanna

IK VERGEET WAT TE vertellen

(nee geen bullit nieuws)
Beau en Krummel hebben 1 eitje...................

Ja, ik las het net in jouw boekje. Super!

Op zich valt het reuze mee met het gieren van de hormoontjes, maar ze zitten wel overal met z'n tweetjes. Ik heb ze nog nooit zien kroelen (Mika snapt dat volgens mij niet, want als hij het bij Joep probeert doet hij het zo hardhandig dat Joepie weer vlucht ), maar ze zijn wel erg op elkaars gezelschap gesteld. O ja, als het vervoersbakje maar ergens open staat zitten ze er binnen 10 minuten met z'n tweeën in . Ik denk wel dat dat snel wat wordt als ik ze na de vakantie een blok geef. Ik zit alleen nog te twijfelen of ik dat zo snel al wel ga doen, gezien Mika's leeftijd.... we zien wel na die tijd ;).

Groetjes, Sanna

*Manon*

Hoi hoi,

Ja dat touw bij de deuropening bedoelde ik  ;)
Kunstig hoe je dat gemaakt hebt en handig idee voor het deurtje wat nu open blijft...

Groetjes!

Dafrinja

Hoi sanna!

Ohhh wat een lieve fototjes!!!  :D
Het zal ook weer niet, Belle ziet weer s een kop koffie staan hoor.. ::)  :P
En dat ze zooo lief in de camera kijken, om bij te smelten gewoon.  :-*
Nog een vraagje, welke kooi heb jij? Daar zitten ze dus met zn viertjes in he?

Groetjes!!!

Dafrinja

Sanna

Hoi Dafrinja,

Ik heb de A02 (klik hier). Zoals je ziet passen ze daar mákkelijk met z'n vieren in. Ik denk dat er zelfs nog wel zonder problemen 6 in zouden kunnen, maar dan vind ik persoonlijk dat ze te weinig ruimte hebben.

Groetjes, Sanna

S. van Klink

Leuke foto's hoor  ;)
Is wel grappig, bij mij zijn m'n valkjes verwend, ik heb namelijk zo'n zelfde kooi en daar zitten ze met z'n 2en in  :P

Sanna

Belle is bij mij ook zo prins(es)heerlijk begonnen ;D ;D. Door omstandigheden heeft ze een tijdje alleen in deze kooi gezeten voordat er gezelschap kwam ;).

Dafrinja

Bedankt voor de info Sanna!
Goeie tip, die zaak ook. Kan je het gewoon gaan bekijken en dan gelijk meenemen eventueel. En dichtbij (voor mij dan). Nu nog manlief overhalen... ::)
Bij mij zouden ze er ook met zn 2en in komen. Nu zitten ze in 2 ferplastkooien die naast elkaar staan, met het deurtje open, dus ze hebben een redelijk brede ruimte, maar mn mannetje wilde vanaf het begin af al eigenlijk maar 1 kooi, nou dat kan geregeld worden, hihihi. 8) ;) ;D ;D

Groetjes!!!

Dafrinja

Kimm

mooie foto's sanna  :D

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

S. van Klink

@Dafrinja: Vraag was eigenlijk natuurlijk aan Sanna gevraagd, maar ik zal hem maar ff beantwoorden, je kan daar gewoon langs gaan hoor en inderdaad eventueel meteen mee nemen. Je kan er trouwens gewoon pinnen ook ;)
Het kan wel gebeuren dat de deur op slot zit, (is mi9j al een paar keer overkomen), kan dan gewoon aanbellen (en anders hangt er een telefoon nummer als ik me niet pleeg te vergissen...)