17 juni 2025, 17:51:48

Biltse valkjes

Gestart door Sanna, 8 september 2006, 21:05:41

« vorige - volgende »

Kimm

haha een geklutst ei  ;D  ;D

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Anja

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Sanna

Vorige week werd ik via mijn website benaderd of ik niet een adres voor een tam valkje wist. Na het overlijden van moeder was zij met een handtam wit valkje achtergebleven en vanwege haar werkschema kon ze het beestje niet meer de aandacht geven die het verdiende. Bovendien zorgde haar onregelmatige werktijden voor irritatie, omdat het valkje geen regelmaat meer had en er altijd uit wilde wanneer zij thuis was (en dus ook wanneer ze moest slapen). Omdat de nood blijkbaar bijzonder hoog was heb ik geschreven dat ze hem wel bij mij mocht brengen en dat ik wel naar een huisje zou zoeken. Ik vind dat 4 bij mij in de kooi genoeg is, dus ik wilde hem niet zelf houden.

Afgelopen dinsdag arriveerde ze dus met valkje: een lutino! Ach ja, voor leek is wit wit he? ;D Affijn, ook meteen kunnen vasstellen waarom hij niet praat, het is een popje ;). Een ontzettend lief ding. Mijn ouders zijn 's avonds nog even langs geweest en jullie raden het vast al: ze heeft een nieuw huisje hoor ;D. Sherry (mijn ouders vonden Rickey niet echt bij een popje passen ;)) is helemaal tevreden bij mijn ouders. Maakt eigenlijk niet zo uit of ze in of uit de kooi is (natuurlijk liever eruit), als er maar iemand bij haar in de buurt is. Ze is helemaal niet vervelend ofzo in de zin dat ze steeds loopt te zeuren om eruit te mogen. Ik denk dat de regelmaat haar al heel goed doet. Dus Sherry bloeit helemaal op daar. Ik vond haar nogal licht aanvoelen (heb nog niet gewogen), maar ik heb haar kipfilets gechecked en ze is absoluut niet mager. Ze zal wel gewoon fijntjes gebouwd zijn.

Wat een kuif he?

Liefde op het eerste gezicht...

Is ze geen scheetje??

Groetjes, Sanna

Caroline

Wat een lieffie.  :-*

Fijn dat ze meteen een goed adresje heeft.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Kimm

oh wat gaaf zeg sanna!!! echt fijn dat het zo is gelopen en ze is super leuk :D  :D

Anja

Gaaf Sanna.

das nog eens liefde op het eerste gezicht.

☺ Pita ☺

Oooow geweldig dit !! Die klik er wel he?
En wat een mooi valkje zeg!!
Groetjes Petra.

•=Bonnie=•

ach wat en lieverd  :)

Kimm

hoi sanna,

hoe gaat het met het nieuwe valkje?

Sanna

Hoi Kim,

Het gaat goed met Sherry hoor. Gisteren was alleen een beetje minder. Ze moest op zolder staan omdat er bij mijn ouders een nieuw aanrechtblad geplaatst werd. Met al dat boren, stof en die siliconenkit-geuren was dat natuurlijk helemaal niks. Maar de arme schat heeft de hele dag lopen fluiten omdat ze beneden van alles hoorde. Dus ze was lichtelijk over haar toertjes. Maar ik ben ervan overtuigd dat het wel gauw weer beter zal gaan. Ik denk toch dat ze een hoop heeft meegemaakt en het zal best een tijd duren voordat ze m'n ouders volledig vertrouwt. Maar het komt vast wel goed met Sherry.

Groetjes, Sanna

*Manon*

Wat een lieverdje hé!
En wat leuk dat ze nu bij je ouders woont.... ze is erg mooi hoor!

Liefs Manon

Kimm

hoi sanna,

hoe gaat het met je valkenvolk?
alles goed?

liefs kim

Sanna

Hoi Kim,

Ja hoor, gaat prima met de valkjes. Joepie is helaas vreselijk in de rui, het arme beest ziet er niet uit momenteel :-\. Mika is ook een beetje in de rui, maar ik hoop dat we nou het ergste gehad hebben. Over een week of 6 ga ik lekker met vakantie dus dan hoop ik dat iedereen er weer mooi uit ziet voor de logeerpartie ;D. Verder is er eigenlijk niet zo veel te vertellen.

Ik las dat het bij jou momenteel een beetje minder is. Knuffel Happy maar lekker veel nou hij kooi-arrest heeft, het arme ventje. Ik hoop dat het nou een keer goed terugkomt.

Groetjes, Sanna

Kimm

hoi sanna,

o heerlijk,lekker met vakantie. nou ik hoop dat de valkjes dan weer een strak kapsel hebben hoor  :D
gaan jouw valkjes dan ook uit logeren?

liefs kim