18 april 2024, 06:48:16

Geen enkel geluidje vandaag!

Gestart door ahb, 5 september 2006, 21:34:09

« vorige - volgende »

ahb

Ik heb er nog eens op gelet. Ik was vandaag vrij en mijn valk die ik nu ongeveer 5 a 6 weken heb heeft echt geen enkel geluidje gemaakt, op 1x roepen naar een merel buiten na.
Eigenlijk heeft hij nog nooit een ander geluidje gemaakt dan een gewone valkparkietenroep.

Is dit dan (nu al) typerend voor een popje?
Of is dit toch echt nog te vroeg om aan het gedrag te merken? Hij is zo'n 3 a 4 maanden.

Rianne

Hoi,

ik merk de laatste dagen dat je je toch behoorlijk zorgen maakt om het gedrag en het geslacht van je valkje. Mensen hebben je advies gegeven, ik ben daar een van. Door meerdere topics hierover te openen krijg je geen andere reacties. Heb geduld.
Wil je het echt snel weten, kijk dan op www.gendika.com Dit is de website van een laboratorium dat DNA onderzoek doet naar het geslacht van vogels dmv veren onderzoek.

ahb

oke bedankt.
ik zeur er inderdaad een beetje veel over....
Ik zal gewoon afwachten, het is een lief beessie en ookal zou het een popje zijn ondanks dat ik een mannetje had gevraagd dan is dat gewoon zo. Het heeft geen consequenties, het gaat vooral om de combi met mijn grasparkiet, wat nu iig goed gaat.
Sorry........  :-\

Rianne

Wat je grasparkiet betreft, denk ik niet dat de omgang daar invloed op zou hebben. Een valk is een valk. :) Pas als je met valken wilt gaan kweken is het wel handig als je 2 verschillende geslachten hebt ;)

ahb

dan laat ik het er maar bij.....
aan kweken ben ik nog lang niet toe..... ;)