29 maart 2024, 15:59:35

wat ben ik nu voor een bazinnetje?

Gestart door kathje, 26 juli 2003, 04:38:17

« vorige - volgende »

Cobie

Paul en Kathy.

Ik wens jullie heel veel sterkte, dit had ik niet verwacht.
Het leek zo goed te gaan.
Woorden schieten nu tekort.
Paul je hebt je best gedaan,  en Kathy jij hebt gewoon pech dat dit jou moet overkomen.
Valko had ook bij mij een speciaal plaatsje, samen met Paul heb ik Valko en mijn Sparkel gehaald.
De eerste handvoeding had Valko van mij gehad, bij mij thuis.
Valko ook ik ga je missen :'( :'( :'( :'( :'(.

Cobie.
Groetjes van Cobie en de valkjes

[/glow]
Cobie's valkjes klik hier

Kolkkie

Hoi Kathy en Paul,

Ik zit hier met tranen in de ogen dit berichtje te typen :'( :'(. Troostende woorden schieten te kort.

Paul, je hebt meer als je best gedaan. Dat weet ik 200% zeker.

Kathy, je kon er niets aan doen. Ze zijn vliegensvlug. Kop op meid.

Veel sterkte.

Veel liefs :-*,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

linda

hoi,
ook ik wil mijn spijt betuigen, het ging zo goed, hij zag er al zoveel beter uit dat ik zeker dacht dat hij  het zou halen.
lieve kathy en paul, meer hadden jullie echt niet kunnen doen.Hij heeft de allerbeste zorgen gehad en iedereen heeft er mee meegeleeft .hij zal niet vergeten worden kathy  en paul , door niemand.
hele lieve groetjes en nog veel sterkte .
linda

Speedy

S~H~I~T
 sorrie, maar deze woorden mogen niet hè? maar ik ken ff niks anders zeggen hierop, wat vind ik dit vreselijk zeg.
Wat is dit oneerlijk.

Sorrie, weet ff niks meer......

Veel sterkte met het verlies van Valko.
En ook heel veel sterkte voor het verlies van deze reddingspoging, want dat is het....je hebt het verloren.
En mag je dan tegen je verlies kennen? JA, dat mag.

Trudie
 :'(

ikkie

31 juli 2003, 23:30:08 #94 Last Edit: 31 juli 2003, 23:34:02 by ikkie
bedank allemaal
voor jullie steun en lieve berigtjes
zeker ook namens paul en kathy
heel fijn te weten voor ons dat er zo veel mensen meeleefde en meelven


fandaag kan ik voor het eerst fan mijn leven heel even NIET tegen mijn verlies
ik verloor al heel faak en heel veel
maar dit is voor paul en mij de 4e dit jaar
de 3e waar voor fogten tot het uiterste en net iets verder
we weten dat wij kathy en dr felt alles deden wat we konden
en mschien zelfs net nog een beetje meer
en zeker dat falco zelf gefogten heeft foor alles wat hij waart is
en het was een miljoenen gefegt
en het ging goet en we leken te winnen dit keer
de fotoos spreken duidelek genoeg voor zig denk ik
dus fandaag kan ik voor eht eerst  heel ffies NIET tegen mijn verlies

groetjes
ikkie

ziralioness

Oh Paul en Kathy, wat verschrikkelijk... ik vind het echt heel erg...  :'(
Ik weet gewoon niet wat te zeggen... het zag er zo goed uit... waarom nou net nog...?  :'(

Heel veel sterkte met dit verlies... ik zal aan jullie denken...

Diane en haar valkjes; Nina, Kiko, Ricky, Breezer, Chiko, Bontje, Parel, Dina & Minki!
Rust zacht, lieve Sparky, Cinna & Wuppie...

demi

hallo paul en kathy

jeetje dit had ik echt niet verwacht,het ging zo goed en dan toch weer..... echt heel veel sterkte met dit verlies
en paul je bent een kanjer !!!!


groetjes diana w :'( :'( :'(

Paul

Hoi allemaal,
Iedereen heel erg bedankt voor het meeleven met ons.
Gistermiddag ging het allemaal juist zo goed met Valko.
Hij liep door zijn kooitje en at en dronk behoorlijk goed zelf.
Misschien is ie gewoon iets te druk geweest met die dingen.
Maar gisteravond rond acht uur kreeg ie ineens een terugslag :-(
Hij reageerde amper meer en we hebben hem nog wel een tijdje bij ons gehouden want hij was wel vaker duf van de medicijnen dus nu hadden we ook verwacht dat het weer over zou gaan.
Helaas is ie rond 10 uur overleden :-(
Ik kon het gisteren ook niet meer opbrengen om er wat in het forum over te schrijven ik heb het alleen wel aan Kathy verteld omdat ik vond dat die het als eerste moest weten en niet in het forum zou lezen wat er aan de hand was.
De nat uitziende veertjes is niet van de zalf maar van de frituurolie of vet maar dat gaat er na een tijdje vanzelf wel uit dus dat was geen probleem.
Kathy heeft vanmiddag een ander valkje bij ons uitgezocht en die krijgt ze over ongeveer 2,5 week als ie zelf kan eten.
In elk geval lag Valko er heel vredig blij, het was net of ie heel gelukkig was zo leek het.
Maar ons verdriet blijft wel een tijdje hoor :-(

Groetjes,  Paul

Rene

1 augustus 2003, 04:18:07 #98 Last Edit: 1 augustus 2003, 04:21:09 by Rene
Hoi Paul,

Zoals iedereen was ook ik verbijsterd door dit slechte nieuws; jouw berichtjes van maandag en dinsdag leken juist aanleiding te geven tot goede hoop en nou ging het toch nog mis :( :-[

Ik wens jou en Kathy en Ikkie veel sterkte met het verwerken van dit verdriet; de enige troost is dat jullie er alles maar dan ook allles aan gedaan hebben om Valko er doorheen te slepen. Aan zorg en toewijding heeft het hem niet ontbroken!

Groetjes,

-- Rene

kathy

Aan iedereen heel veel dank voor de steun....en aan paul en ikkie speciale dank voor de goede zorgen!!! ik heb afscheid kunnen nemen van Valkotje...heb het enorm moeilijk gehad, maar ben blij dat ik het heb gedaan...hij lag er zo rustig bij...echt vredig...hij zag eruit of ie elk moment wakker kon worden, maar helaas het was maar een gedacht...ik ga m'n valkotje enorm missen...hij kon al zoveel, het was zo'n slimme nieuwsgierige valk...
Vandaag heb ik in "paul en ikkie's kraamkliniek" een nieuw valkje mogen kiezen...ik ga er echt alles aandoen dat het met deze wel lukt, dat ie een opa wordt, ik heb van pierewitje en valko heel veel bijgeleerd...ook al zijn ze er nu niet meer, alerter zal ik in ieder geval zijn...Valko ik ga je missen lieverd...
Dikke knuffels
Kathy

ikkie

1 augustus 2003, 05:33:30 #100 Last Edit: 1 augustus 2003, 07:11:16 by ikkie
lieve kathy

velen zullen falcootje missen
velen hadden gewilt dat falkootje wakker kon worden
er is geen falkje waar zo masaal mee is meegeleeft
als jouw falcootje de afgelopen week
iedereen heeft zig rot geduimt
falcootje heeft gefogten voor wat ie waart is
en hij is heel feel waart gebleken

maar je kunt nog zo allert zijn
en dat is ook goet maar vergeet niet
de meeste ongelukken gebeuren in en ront het huis
ook met kinderen ook met dieren
een ongeluk zit in een klijn hoekje
maar hoe groot voelt zoon hoekje als je erin zit
dus verwijt je zelf niets over wat gebeurde
en verwijt je zelf niets als er mogelek nog  eens een ongelukje gebeurt
onze kwetter ging in een braat pan zitten die gelukekg al een dag uit stont
dus het enege wat hj opliep was dat hij droop fan het fet
onze stan parkeerde zig agter de wielen van paul zijn buro stoel
gelukeg kwam met zijn pootje alles goet
maar geleert heeft hij er niets fan
nog altijt loopt hij op de gront en kruipt op de onmogelekste plekjes
ozne rainbow gaat regt voor het raam midden in de zon zitten en al zit hij te hijgen als een ouwe hond
uit zigzelf weggaan doet hij niet
en ik las in de dagboeken ook al dat we een kippesoep junk in ons falkjes midden hebben ;-)


en over een paar weken komt ET(zo blijft ie voorlopeg maar heten  :D) naar je toe :)


groetjes
ikkie

Barbara

Beste Kathy en de rest,

Tjemig he, dit verschrikkelijke bericht raakte me sowieso al, maar die uitspraak van Ikkie over een klein hoekje dat zo groot is als je er in zit, raakt precies de kern van dit trieste verhaal.... en ook mijn kern dus  :(

Paul, Ikkie en vooral Kathy, veel sterkte bij het verwerken van dit verlies!

Groetjes,

Barbara

Violet

1 augustus 2003, 12:17:23 #102 Last Edit: 1 augustus 2003, 12:18:17 by Violet
Ikkie, je berichtje was erg ontroerend  :'(

Kathy, ik ben blij voor je dat je afscheid hebt kunnen nemen van valko en het moet ergens een troost zijn dat hij er vredig bij lag ... maar in en in verdrietig blijft het wel. Maar je hebt gelukkig iets om naar uit te kijken ... nog een paar weekjes en dan heb je een nieuw valkje :) Ik weet zeker dat hij of zij met alle zorg en liefde zal worden omringd :)

Paul, logisch dat je niet meteen zin had om een bericht te plaatsen en het was zeker belangrijk om kathy als eerste op de hoogte te stellen. Dankjewel voor alle berichten die je plaatste in ieder geval en ook jij sterkte met het verwerken van alles wat is gebeurd, het gaat je niet in de koude kleren zitten.

Nogmaals sterkte allemaal!
Violet

Vanessa_TC

Heel veel sterkte gewenst met het verlies van Valkotje, hij is jullie vast heel dankbaar voor de goede zorgen!

Eigenlijk heb ik er geen woorden voor...

Nogmaals sterkte!!


Liefs Vanessa.

Fiona

Lees nu net pas alle berichten, Wat een triest verhaal. Heel veel sterkte met dit verlies Kathy!
Paul en jij hebben gedaan wat jullie konden! Een ongeluk zit gewoon in een veels te klein hoekje helaas. :-(
Paul wat een kanjer ben je dat je dit hebt gedaan, heel lief!

Groetjes, Fiona