4 mei 2025, 01:33:05

wat ben ik nu voor een bazinnetje?

Gestart door kathje, 26 juli 2003, 04:38:17

« vorige - volgende »

Natanella

:'( :'( Och, wat verdrietig.....
Voor Kathy, voor Paul! En toch ook voor dat kleine vechtertje VAlko!

Alles gedaan wat er menselijker gewijs mogelijk is!!
Meer als dat kan ook niet.

Heel veel sterkte voor Kathy en Paul,
Liefs, Anita

kathy

Ik vind het zeer triestig....kon het niet opbrengen vann8 om het te komen vertellen...ik ga hem zo missen m''n kleine schattebout...ik ga straks naar Rotterdam...afscheid nemen...
Ik dank paul hartelijk voor z'n goede zorgen....en alle valkenliefhebbers voor de steun...ik ga hem zo enorm missen  :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(
Groetjes
Triestige Kathy...

Natalie

:o :o Wat vind ik dit erg zeg! Het leek er op dat Valco het echt zou gaan halen! Kathy en Paul.........heel veel sterkte hoor!

Lique

Hoi Kathy,

Wat ongelooflijk lief van je zeg, dat je naar Rotterdam toe gaat om afscheid van Valko te nemen. En logisch, dat je hem gaat missen, dat hoort er ook een beetje bij, maar denk aan de leuke momenten, niet aan de nare dingen...

XxX lique

Ellen

He verdorie wat een trieste afloop.
Verdrietig hoor dat Valco het niet meer gered heeft.
De vooruitzichten waren eigenlijk zo goed...

Houd goede moed Kathy en Paul. Alles gedaan wat
mogelijk was, maar toch.........
Heel veel sterkte.

Ellen.

Marianne

Hoi Paul en Kathy,

Heel veel sterkte met het verlies van Valko.

Jullie hebben erg je best gedaan en het is erg triest dat het zo afgelopen is.

Groetjes Marianne.
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Tara

Ik wist het ook al van deze nacht :( het is echt heel erg jammer hoor, het ging nu net zo goed vooruit :(. Kathy, da's wel erg lief dat je naar Rotterdam gaat om afscheid te nemen ... Ik vind het heel erg jammer maar ik hoop dat je maar niet vergeet dat hij de beste zorgen heeft gehad bij Paul ... :(.

Groetjes, Tara en veel sterkte :(.

kathy

Het is paul die je ook moet bedanken, hij heeft het vann8 voorgesteld me te komen halen...geloven doe ik het nog niet echt, heb hem de avond ervoor op de webcam gezien, en daar was ie echt aan de beterhand....ik zal hem in ieder geval nooit vergeten m'n kleine lieverd....

Lique

Hoi Kathy,

Ja, Paul probeert altijd super veel voor anderen te doen, en ook voor dieren. Dat kan ik heel erg in hem waarderen.
En die goeierik wil jou ook nog eens komen halen. Ja, vele anderen zouden dat niet voorstellen hoor. Petje af voor Paul, wat hij allemaal doet...

groetjes LIque

Karin

Wat een naar bericht ! We hadden allemaal juist zo'n goede hoop en hebben ons rot geduimt voor Valko en nu dit... Kathy en Paul, allebei heel veel sterkte. We leven allemaal met jullie mee  :-*

Veel liefs, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

yentl

Goh zeg, wat jammer :'(.
Het is erg lief van je dat je naar rotterdam gaat om afscheid te nemen van je valkje. Paul heeft er alles aan gedaan hem te helpen, maar het is nu eenmaal zo.

Veel sterkte met het verlies van valko.

groetjes Yent'l

Violet

:'(

Kathy, Paul, dit vind ik echt heel erg. Ik dacht echt dat Valko het zou redden. Maar het is een troost dat Valko de laatste dagen zo goed door Paul is verzorgd. Sterkte met de reis naar Rotterdam Kathy en het is mooi dat je zo nog afscheid van hem kan nemen ...

:'(

Sterkte aan iedereen!
Violet:-(

daan

Kathy en Paul, wat triest zeg dat Valko het toch niet heeft gered. :'( :'(
paul je hebt er alles aan gedaan, maar het mocht toch niet baten. allebei heel veel sterkte toegewenst. En Paul wat bemn je toch een lieverd om zelfs voor te stellen om kathy te halen.

Liefs Daan

Mandy

31 juli 2003, 17:36:33 #88 Last Edit: 1 augustus 2003, 02:07:53 by Mandy
Goh, ik word er helemaal stil van... :-X
Het leek zo goed te gaan...
helaas, het heeft niet mogen baten,
al die liefdevolle verzorging,
spijtig hoor. :'(

Heel veel sterkte met dit verlies Kathy, Paul en Ikkie

Misschien dat als je er over een poosje een beetje over heen bent en je bent weer toe aan een nieuw valkje denk ik dat Paul je wel weer blij kan maken met een valkje uit z'n kraamkamer! ;)
Want je bent een goed bazinnetje hoor Kathy en een valkje verdient jouw liefde en toewijding wel hoor, je hebt verdorie alleen 2 keer erg vervelende pech gehad. :-/
Dus laat dat je er niet van weerhouden! ::)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Jokie

Heel verdrietig allemaal, vooral omdat er zo voor en door Falco geknokt is voor herstel. Geen van de betrokkene hoeft zich ook maar iets te verwijten. Maar alle troost is schaal dus ook deze. Kathy, Paul en Ikkie heel veel sterkte