5 mei 2024, 13:44:47

wat ben ik nu voor een bazinnetje?

Gestart door kathje, 26 juli 2003, 04:38:17

« vorige - volgende »

Natalie

Gelukkig gaat het alweer iets beter met valko, en ik hoop dat het iedere dag nog weer een beetje beter zal gaan!
Enneh Trudie......ik sluit me helemaal bij je aan! Paul verdient echt een pluim! Super!

Kolkkie

Hoi Kathy,

Het is goed om te horen dat het beter gaat met Valko. Ik zal blijven duimen.
En idd Paul verdient een grote pluim ;).

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Paul

Hoi Allemaal,
Valko slaapt heel veel maar dat is de beste medicijn om beter te worden :-)
Als hij wakker is merk je wel steeds dat hij wat sterker aan het worden is :-)
Hij probeerde zelfs in de tralies te klimmen vanmiddag en hij heeft ook geprobeerd te vliegen dus hij gebruikt nu sinds vanmiddag ook zijn vleugeltjes weer iets :-)
Alleen het vliegen lukte nog niet zo goed maar hij doet zijn best.
Hij heeft ook behalve op zijn pootjes een flinke brandwond op zijn buikje maar dat is minder erg dan zijn pootjes lijkt me.
als ie wakker is en hij word even actief zie je meteen aan zijn oogjes al dat het een stuk beter gaat want die zijn ook veel wijder open steeds :-)
Hier even de laatste foto die ik net maakte.


En Trudie,
Heel gaaf die oorkonde ik moet er gewoon van

Ik houd jullie op de hoogte als er veranderingen zijn.

Groetjes,  Paul

Natanella

Ja, eigenlijk is alles al gezegd, maar ik wil toch even laten weten dat ik ontzettend blij ben voor Kathy, Paul en natuurlijk het meest voor Valco, dat het weer de goede kant opgaat!
Fijn dat er mensen zijn die zó bereid zijn om te helpen en ook ontzettend fijn dat er zoveel mensen meeleven!
Paul: die oorkonde is verdiend hoor!!

We duimen voor jullie 3tjes dat het allemaal voorspoedig mag verlopen.

Groetjes, Natanella

Violet

29 juli 2003, 01:53:09 #49 Last Edit: 29 juli 2003, 01:54:15 by Violet
Ik ben blij blij blij blij blij blij dat het goed gaat met kleine Valco!  :) :)

Petje af Paul :)

daan

Hoi Paul,

Mijn complimenten hoor man.
Echt een hele grote pluim voor je.
Ik ben blij dat het al weer beter gaat met Valko.
En Kathy hopelijk komt ti weer snel gezond thuis.

Valko knokken he, kleine kanjer.

Knuf daan

kathy

Paul, je bent het grootste wonder van Nederland en belgië bijeen!!!! zie nu!!!! hij ziet er al keiveel beter uit!!!! echt bedankt man!!!! hier zijn gewoon geen woorden voor!!!
Valko en ik zijn je echt megadankbaar!!! en vanaf nu noem ik je Valkenfluisteraar!! want je geneest ze allemaal!!!
Lieve groetjes
Kathy

Paul

Hoi Kathy,
Ik kan ook niet meer doen dan mijn best hoor en ik denk dat hij er doorheen gaat komen zoals hij nu al verbeterd is alleen is het met zijn pootjes afwachten en het beste ervan hopen.
Vliegen zal ie wel snel weer kunnen als ie sterk genoeg geworden is want hij heeft nu veel kracht verloren met overleven :-(
Zijn ene pootje is gewoon niet meer te redden denk ik maar de andere hoop ik wel daar is nog wel kans op hoor.
Ik masseer zijn pootjes elke dag een aantal keer met uiercreme en dat is lekker voor zijn pootjes volgens de arts en helpt de bloedsomloop weer op gang te komen.
Zonder de hulp van de arts had ik het ook niet gered hoor.
Straks krijgt ie weer zijn medicijntjes en dan kan ie de nacht wel doorkomen :-)
Je ziet in elk geval steeds meer verbetering bij hem maar hij slaapt nog wel veel.
Wat ik vanacht ook belangrijk vond was dat ie weer met zijn kopje in zijn nek sliep dat is een heel goed teken dat ie zich weer wat beter voelt :-)
Hopenlijk gaat ie morgen weer een stukje beter.
Hij heeft vanavond in elk geval zelf weer een beetje gegeten en drinken doet ie ook steeds sinds gisteren al :-)

Groetjes, Paul

Barbara

Tjemig, wat zag dat beestje er ellendig uit zeg! En al weer een stuk beter nu gelukkig! Hartstikke tof van je Paul, dat je de zorg voor hem op je genomen hebt!

Succes met de verzorging en Valko, zet hem op!

Groetjes,

Barbara

Violet

Hmm 's morgens meteen even checken hoe het gaat met Valco ... goed dat ie met z'n kopje in z'n nek heeft geslapen. En hoe gaat het met 'm deze morgen?

Violet:-)

ziralioness

Arm lief valkje... wat een vechtertje, echt knap! Hij zal het wel halen!!!!! :)

En Paul, je verdient een heeeeeeeele dikke kussss  :-* je bent echt geweldig!!!!

Kathy, blijf jezelf geen verwijten maken hoor... jij kan er niets aan doen... Soms kunnen vogels wonderbaarlijk snel aan de aandacht ontsnappen, of zelfs voor het oog van zijn of haar baasje of bazinnetje ongelukjes krijgen... Hoeveel mensen is dat hier al niet gebeurd??
Het blijven vogels en zij zijn vliegend een heel stuk vlugger dan jij. Je kan dus zelden op tijd zijn om zoiets te voorkomen.

Ik hoop dat Valco heel gauw weer helemaal beter is!

Diane

Diane en haar valkjes; Nina, Kiko, Ricky, Breezer, Chiko, Bontje, Parel, Dina & Minki!
Rust zacht, lieve Sparky, Cinna & Wuppie...

Kolkkie

Hoi Kathy,

Valko ziet er al beter uit dan eerst. Ik hoorde van Paul al dat hij ook wat zaadjes probeerde te eten gisteren. Ik heb goede hoop, en blijf duimen voor hem.

De vorige keren heb ik het vergeten te melden, maar jij bent de enigste niet. Mss lucht dat wat op.
Coco vloog toen ik hem net had in de kokende kippensoep. Mijn vader heeft hem er uit gevist. Zijn pootjes waren ook verbrand, alleen minder erg als dat Valko heeft. Hij loopt nu mank. Het heeft alleen een poos geduurd voordat hij beter was. Alles is uiteindelijk weer goed gekomen.

Veel sterkte.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

kathy

Ik vind het zo lief van jullie, dat jullie zo massaal reageren, jullie nederlanders, zijn zoveel meer begaan dan wij belgen, ben ik dan een uitzondering als ik zeg dat ik een parkietenfanaat ben? en dat ik er alles voor wil doen mijn parkieten en zo goed mogelijke thuis te geven...ik denk het wel, hier in België zijn ze er niet zo mee, ze hebben er bang van, of hebben veel liever een hond of een kat, pas op ik houd ook van honden en katten, maar persoonlijk vind ik parkieten toch leuker!!
Alvast bedankt allemaal! ook van Valkotje
Knuffel
Kathje

Marianne

Hoi Kathy en Paul,

Allereerst Paul,  JE BENT GEWELDIG !!!!!!
Een echte dierenvriend in hart en nieren.  :-*

En Kathy,
Je hebt alles gedaan om je valkje te redden. Dat betekent dat je geen slecht bazinnetje bent. Een ongelukje zit in een klein hoekje en kan dus iedereen overkomen.
Gelukkig gaat het nu weer een beetje beter met hem.

Allebei heel veel sterkte!!!!!

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Violet

Hi Kathy,

Dit is nu eenmaal een site voor de valkparkieten liefhebbers :) dus logisch dat men met je meeleeft :)

Maar jah, onze valkparkiet is vorige week dus weggevlogen en heel de buurt leeft mee en is altijd aan het kijken of ze Pero ergens zien vliegen. Dat viel me echt mee, had eigenlijk minder verwacht dus ik was aangenaam verrast :)