28 maart 2024, 11:36:29

wat ben ik nu voor een bazinnetje?

Gestart door kathje, 26 juli 2003, 04:38:17

« vorige - volgende »

daan

Hoi Ikkie,

Wat een aangrijpend stukje dat je geschreven hebt. Ik krijg er kippevel van, maar wel goed. Vooral hoe groot voelt zo'n hoekje als je erin zit. bbrrr

Paul, kop op he'. en ikkie natuurlijk ook.

En kathy, jij ook heel veel sterkte met het verlies van Falcootje.

Liefs Daan

Tara

Hoi Paul, Kathy, Ikkie,

Paul, Ikkie,

Wat ontroerend wat jullie schrijven :'(. Het is erg logisch dat je toen niets wou zeggen erover Paul. Maar weet: je hebt echt alles gedaan ervoor en zelfs nog meer. Allebei nog veel sterkte. Lief dat Kathy weer een valkje krijgt van je Paul ... :)

Groetjes, Tara

moonwitch (diana)

hoi paul, kathy en ikkie

Ook ik lees net de berichten, (ben een paar dagen niet geweest) omdat ik nieuwsgierig was hoe valko vorderde, en hoemeer ik vorderde met het lezen hoe triester het werd. Jullie hebben met z'n allen gevochten voor het leven van valko, maar het mocht niet baten. Hij is nu van zijn pijn verlost, al is dat een schrale troost. Ik wens jullie in ieder geval heel veel sterkte met het verlies, en ik ben blij voor kathy dat ze toch kan uitkijken naar een nieuw valkje met een nieuw, eigen karakter.
Veel liefs diana B
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

Paul

Hallo Allemaal,
Nogmaals iedereen bedankt voor de lieve reacties.
Ik heb vandaag nog even met Dr Feld gebeld en die zei dat Valko gewoon te veel pijn gehad heeft en het niet meer aan kon :-(
We zullen Valko in elk geval nooit vergeten en elke keer als ik hier weer iets schrijf springen de tranen me in de ogen.
Een kleine troost voor Kathy is dat ze in elk geval weer een ander heel lief valkje gaat krijgen.
Het kan Valko natuurlijk nooit vervangen want een levend wezen kan nooit vervangen worden.
Maar het is in elk geval ook een heel lief valkje en ik hoop dat ze er veel plezier mee gaat beleven.
Hier even een foto van de kleine, hij is nu vandaag precies 3 weken oud en al aardig groot dus met 5 a 5,5 week zal ie waarschijnlijk al wel zelf eten en naat Kathy toe kunnen.
Hier even een foto van de kleine schat.


Groetjes, Paul

Lique

Hoi Paul,

Nou, ik ben blij dat Kathy een nieuw valkje krijgt, en ik hoop ook dat deze heel lang en gelukkig leeft.
En Kathy, hij ziet er heel lief uit.

groetjes lique

Mandy

Hartstikke fijn voor je Kathy, je krijgt weer een mooi valkje, dacht ik wel van onze Paul. ;)
Ik hoop ook voor je dat je veel en heel lang plezier aan 'm mag beleven! :P
Weet je al een naam voor 'm trouwens?
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Irene

Lieve Paul, Kathy en Ikkie,

Wat afschuwelijk; ik lees het net pas! Ik was zo aan het duimen, net als alle anderen dat Valco het zou halen! Heel veel sterkte. Paul, je bent echt een dieren- en mensenvriend in hart en nieren, hoor!  Toppie!
Kathy, ik snp dat je nieuwe valkje Valco niet kan vervangen, en dat hoeft ook niet. Veel plezier met hem/ haar. Ik denk aan jullie!!
Irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes


kathy

Natuurlijk kan het Valko nooit vervangen...maar ik ben zo zot van deze beestjes!!!
Een naam heb ik nog niet in ieder geval geen Valko....dat kan niet!! voorlopig is hij ET omdat hij er zo schattig uitziet, maar heb nog niet echt een naam gevonden....
wss kon valko niet meer vechten...alleen hoop ik dat ie met niet te veel pijn is gegaan, maar gelijk hij er bij lag, was het vredig...
bedankt paul voor de foto van de kleine!
knuffels
kathje xxx

Violet

Ook ik kan de ogen niet droog houden als ik aan valkootje denk en ik was er niet eens echt bij  :'( ... kan je nagaan hoe het jullie heeft aangegrepen ...

Maar de kleine ziet er echt erg lief uit en hij heeft vast al een plaatsje in je hart verworven Kathy ... zo'n lief klein ding :) De naam komt vanzelf wel als je'm in je handen houdt denk ik :) ... nog maar een paar weekjes wachten!

Groetjes,
Violet

kathje

Violet heb hem al vastgehad
is echt een mooike en een lieveke....
een naam heb ik nog altijd niet :'(
weet niet of het een m of een v'ke is, heb wel het gevoel dat t een m'ke is
knuffels
kathje

Kolkkie

Hoi Kathy,

Ik heb vandaag je valkje gezien, het is echt een scheetje hoor. Mijn gevoel zegt ook dat het een manneke is.
Nog ff geduld en je hebt hem/haar in huis ;).

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Violet

Hoi Kathy,

Ahh leuk dat je'm even hebt vastgehouden :) ... ah joh, naam komt wel, belangrijk is dat je'm mooi en lief vindt, maar jah, eigenlijk zijn alle valkjes mooi en lief denk ik :)

Nog effies en je hebt'm thuis!
Liefs, Violet:-)