Peter
Opper valk
Valkparkiet

Geslacht: 

|
Door de aanhoudende problemen is besloten om de gehele website te verhuizen naar een andere server.
De verhuizing heeft vandaag om 14.00 plaats gevonden. Tot nu toe zonder problemen. Met dank aan Xel Media, het bedrijf die de webserver beheerd.
Xel Media heeft de DNS update tijd voor ons verzet van 10 uur naar 1 uur. Wat inhoud dat binnen een 1 uur iedereen weer toegang heeft tot Valkparkiet.com.
Korte uitleg over DNS: DNS betekend: Dynamic Name Service. Valkparkiet.com heeft een IP-adres (soort telefoonnummer) maar omdat dat nummer moeilijk te houden is kun je ook Valkparkiet.com intoetsen om op de website te komen. Jouw provider van ADSL of kabel moet wel weten het IP-adres weten van Valkparkiet.com. Eens in de zoveel uur controleert je provider of alle gegevens nog correct zijn. Standaard is dat 10 uur en nu is dat even 1 uur geworden.
Aan de hoeveelheid mensen online lijkt eigenlijk dat bijna niemand problemen heeft om op de website te komen. Zelf ben ik steeds erg druk bezig geweest en is de website niet eens uit de lucht geweest.
Ondervindt jij nog wel problemen, dan hoor ik het graag!
Groetjes, Peter
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rianne
Moderator
Valkparkiet

Geslacht: 

Forum Junkie!
|
Volgens mij is het allemaal goed verlopen, het forum is supersnel geworden!  Complimenten Peter!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peter
Opper valk
Valkparkiet

Geslacht: 

|
Dankje! De opbouw tijd van de pagina is idd zeer snel, ik hoop dat het nu ook snel blijft
|
|
|
|
|
|
|
|
|
*Esther*
Donateur
Valkparkiet

Geslacht: 

Valkjes / Kipjes / Grasjes / Konijn / Boomer
|
Ik heb er niks van gemerkt en was toch actief online. Heerlijk snel......  gr Esther
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peter
Opper valk
Valkparkiet

Geslacht: 

|
Helaas is de verhuizing toch niet geheel foutloos gegaan een paar scripten werken nog niet. En het forum is vandaag ook langere tijd offline geweest.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peter
Opper valk
Valkparkiet

Geslacht: 

|
De rechten voor het forum zijn uitgebreidt waardoor we nog "vermogen" van de server kunnen gebruiken.
Alle scripten werken nu ook weer.
En aan de spellingscontrole wordt nu nog gewerkt om deze weer te installeren.
Groeten, Peter
|
|
|
|
|
|
|
|
|