adviezen/ervaringen nodig handopfok vanaf dag 1

Gestart door Lin, 27 augustus 2006, 12:58:01

« vorige - volgende »

Lin

Aangezien het oude handopfok verhaal wat hier destijds stond niet meer voldeed is dit verwijderd.

Nu zijn we al een geruime tijd bezig een zo compleet als mogelijk verhaal weer op te stellen.

Omdat er niet veel verschillende ervaringen/eenduidige antwoorden zijn over handopfok van de eerste dag. Vragen we jullie hulp hoe jullie dit destijds hebben aangepakt.

Ik bedoel dus echt vanaf het moment uit het ei. Zonder voeding van de ouders!! Reacties graag imen zodat we er meer over kunnen vragen. Anders wordt het hier te vol.

Alvast bedankt.

Groeten, Linda


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

bobbie

Hoi Lin,

Jammer dat het al is verwijderd voor dat de nieuwe er staat. Zoiets als "oude schoenen weggooien voor je nieuwe hebt".

Ik zocht er nog naar van de week maar kon het inderdaad niet meer vinden. Ik had dat schema adhoc nodig.

Succes met de nieuwe maken.

Groetjes, Nel :)

Lin

Nel er stond teveel verkeerde dingen in je kan een valkje geen 15 cc geven als die 3 weken is bijv. als iemand vragen heeft dan kunnen die toch gewoon gesteld worden?


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

bobbie

Citaat van: Lin op 27 augustus 2006, 15:35:19
Nel er stond teveel verkeerde dingen in je kan een valkje geen 15 cc geven als die 3 weken is bijv. als iemand vragen heeft dan kunnen die toch gewoon gesteld worden?


Klopt Lin, ik had het kunnen vragen.

Maar omdat ik zeker wist dat hier wat over stond op deze site ben ik gaan graven maar kon het inderdaad niet vinden.

Succes, Nel :)

Lin

sorry dat je het niet kon vinden. Het wordt zo snel als mogelijk geplaatst. met de zoekfunctie was je waarschijnlijk je antwoord wel tegen gekomen.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

bobbie

Hoi Lin,

Op een gegeven moment is alles aan vervanging toe, dat is zeker waar.

Ik bedoelde je niet aan te vallen hoor. Wij mogen allang blij zijn dat er vrijwilligers zijn die dat allemaal willen verzamelen en op "papier" willen zetten.

Ik bedoelde vooral aan te geven dat zo'n stuk onontbeerlijk is en zeker vaak geraadpleegd wordt.

Wederom succes ermee, Nel ;)