11 mei 2025, 06:09:18

ongeveer de prijs van...

Gestart door Karin, 5 oktober 2006, 17:09:56

« vorige - volgende »

Karin

Wat is ongeveer de prijs van een jonge cinnamon geelwang pop ? Ik kan misschien een primrose man ruilen tegen een primrose pop, maar omdat de pop minder kost dan de man ( is minder mooi getekend ) wil hij er wel een cinnamon geelwang pop bij geven.  Deze zal ik dan wel doorverkopen, want ik doe zelf niks met geelwangen, maar heb geen idee wat de prijs er voor is. Ik hoef er geen wereldprijs voor te hebben, maar het prijsverschil eruit en een beetje benzinegeld is al meegenomen. Een goed adres is veel belangrijker. Maar ik heb absoluut geen idee hoeveel geelwangen kosten. Ik weet nog niet of het doorgaat, ik wil eerst foto's van de pop  ;D
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Ludo

Hoi Karin,

ik zou niet aarzelen, bij mij kost een cinnamon geelwang pop ongeveer evenveel als een getekende (primrose).......;-)

Je doet een goede zaak, behalve natuurlijk als die getekende pop eigenlijk geen getekende is maar een bonte !

Goed opletten dat alleen de dekveren melanine bevatten !!!
Kom anders maar eens kijken in Dinther dit weekend

Groeten

Ludo
Voorzitter
Internationale Werkgroep Valkparkieten
www.werkgroepvalkparkieten.tk

Karin

Ze komt bij jou vandaan  ;D, dus ik neem aan dat het klopt.
Ik kan jammer genoeg niet. Marcel is op cursus in Duitsland en ik heb zelf geen rijbewijs  ::)
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Ludo

er zijn anders wel heel wat mensen op de weg zonder rijbewijs en zelfs zonder verzekering hoor ;-)

groetjes

Ludo
Voorzitter
Internationale Werkgroep Valkparkieten
www.werkgroepvalkparkieten.tk

Karin

Citaat van: Ludo op  5 oktober 2006, 21:54:52
er zijn anders wel heel wat mensen op de weg zonder rijbewijs en zelfs zonder verzekering hoor ;-)

groetjes

Ludo

Hahaha, ik zou de straat nog niet uitkomen. Ik doe alles op de fiets ;)
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves