27 april 2024, 17:51:58

Noah

Gestart door Lique, 18 juli 2003, 03:27:00

« vorige - volgende »

bren

Woooooow, wat een mooi beestje zeg!!
Gefeliciteerd!!
Dus dat zou een van de vriendjes kunnen worden van onze Sjimmie!!!

Heel veel geluk met Noah!

Brenda en Vincent

Mandy

21 juli 2003, 01:43:58 #16 Last Edit: 21 juli 2003, 01:44:28 by Mandy
Ja hoor, een knapperd is het!
Een beauty jullie Noah, mooi hoor! ;D

Ze is nu een weekje of 4 toch? Jullie gaan ze dus met pap verder groot brengen. Moesten jullie ze zo jong meenemen van die kweker of hebben jullie daar zelf voor gekozen? Omdat je normaal ook geen voorstander bent voor handopfok om tam te maken?

Veel plezier en succes met d'r! ;)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Lique

Hoi Brenda en Mandy,

Ja, het is een prachtvalkje. Zo verschrikkelijk lief. En ze is nu al best goed gewend aan ons. Noah is nu bijna 5 weken, en is het stukken minder gevaarlijk om haar met de hand groot te brengen. Mandy, niks moet ;) ;) Maar het is in overleg gegaan, dat ze hier met zo'n 5 weken zou komen. De ouders zijn een tijdje geleden al verkocht, en het moest eigenlijk redelijk snel gaan, nou zo snel mogelijk.
Omdat ik ervaring heb met de handopfok, kon ik haar eerder meekrijgen. Nu gaan de ouders ook naar de nieuwe baasjes...
Maar ben blij dat Noah nu hier is, en ook de verschrikkelijk geplukte valken.
Ze zijn al wel uitgevlogen, maar ze zien er ook niet uit.
De cinnamon geparelde ziet er wel wat beter uit, als de grijs geparelde. Die is op de rug helemaal kaal.
 De cinnamon geparelde bijna alleen maar op haar koppie...

Groetjes Lique ;)

smile_emerald

Leuk zo'n mooie en lieve albino, Lique. Veel plezier ermee.

Groetjes Esmeralda

Lique

Hoi Esmeralda,

Dank je wel, ik heb trouwens ook je naam aangepast, zodat je niet iedere keer hoeft te uploaden. Nu heb je standaard, bij ieder berichtje wat je zet, het plaatje van Tommy staan.

Grioetjes lique

Speedy

Wow, wat een leuk beessie is dat zeg, heel mooi, echt een mini kakatoetje. Lekker toetje heeft ie zeker.

Veel geluk met Noah.

Groetjes,
Trudie

Cobie

Hoi hoi.

Een scheetje is het hoor die Noah.
Ik hoop dat jullie veel plezier aan haar beleven.
Net als ik van Birdy, ben supertrots op haar.

Dikke kus cobie.
Groetjes van Cobie en de valkjes

[/glow]
Cobie's valkjes klik hier

smile_emerald

Ja ik merk het Lique :) Twee Tommie's is er misschien toch te één te veel :D Haha, misschien ook wel leuk om te weten, vanmorgen werd ik wakker en wat bleek: ik had een spin geplet :D :D :D Zag er heel vies uit :-X, maar ik kon er eigenlijk wel om lachen :D Een spin pletten in je slaap, haha! Mijn vriendin vertelde mij ook laatst dat haar vader wel een spin had opgegeten :o Hoe ze dat zo zeker wist? Haar moeder werd wakker en zag uit de mond van haar echtgenote een paar pootjes hangen met nog een deel van een spinnenlijf :o Jakkus... Nou ik ga weer en bedankt voor mijn foto.

Groetjes Esmeralda

Paul

Hoi Angelique,
Een echt schatje en je ziet al dat de veren bij een albino minder snel groeien dan bij een wildkleur, die had met 5 weken alle veren al gehad.
Ik hoop ook snel zo'n mooi wit schatje te hebben maar ik heb er niks meer van gehoord dus moet er even over bellen.
Veel plezier met de kleintjes,  

Groetjes, Paul

moonwitch (diana)

hoi lique en peter

allereerst gefeliciteerd met noah, echt een super lieve mooie valk. en ik hoop dat je ook snel foto's hebt van die andere 2 valkjes.
Heel veel plezier van jullie nieuwe aanwinsten.
groetjes diana B
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

Mandy

21 juli 2003, 06:44:48 #25 Last Edit: 21 juli 2003, 07:18:27 by Mandy
Ach gossie zijn die andere geplukt joh, wat zielig voor ze, maar goed, dat groeit gelukkig allemaal weer mooi terug. ;)

Heb je er een foto van, ben toch wel benieuwd naar hoe ze eruit zien. En je kan straks goed het verschil laten zien als ze weer mooi in hun veren zitten. :)

Nee, moeten is niets, zou ook niets voor jullie zijn. Jullie hebben ervaring en ze komt van een goede kweker, niets mis mee dus, maar ik vroeg me gewoon af waarom. ;)
Hopelijk krijgen de ouders van Noah een goed thuis en krijgen ze nog meer van zulke mooie jonkies. :P

Ja Paul, ik zou maar eens bellen, want vlgs mij klopt daar iets niet... Ik heb ook niets meer gehoord, maar zit er eerlijk gezegd ook niet zo meer op te wachten, vind het allemaal maar een beetje vaag en vreemd. Ik zag wel dat ie een advertentie op marktplaats had gezet, maar niet met de valkjes die wij zochten... :-/ Als ik het nog vinden kan mail ik het je wel door.
Ik hoop voor je dat je nog kan slagen, want dat heb je wel verdiend! ;) Die Leon waar ik geweest ben heeft er wel regelmatig zitten en wie weet kan je over een jaartje een albinojong bij mij, Lique of Karin halen! ;) En Diana had er ook dacht ik?

En waren jullie daar ook wel eens geweest Peter & Lique, bij Leon in 's Hertogenbosch? Hij zei van wel, een Peter & Angelique uit Zwolle, kan niet missen toch, of er woont daar nog zo'n valkenkoppel als jullie!? ;D
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Lique

Hoi Trudie,

Ja, ze is echt mooi en lief. en inderdaad net een kleine kaketoe. Gisteren met voeren, toen at ze zelfs al :o
Het koppie begon ze helemaal op en neer te doen, echt geweldig.

Hoi Cobie,

Ja,ik ben echt super trots op haar. Net als jij op je birdy.
Birdy was hier ook zo'n lekker ding. Eerst lekker rond eten, en dan keihard vliegen, en alles lekker smerig maken. Maar dan moest ik ook wel keihard lachen. :D

Hoi Esmeralda,

Geen dank joh, het was maar een paar klikjes, en het scheelt jou ook iedere keer een hoop werk, om je pfoto erbij te zetten. Ik heb vroeger, toen ik nog heel klein was, ook een keer een spin opgegeten, zo'n voorjaarsspin. Mijn ouders moesten de poten nog van mijn gezicht halen :-/ :-/

Hoi Paul,

Ja, jammergenog groeien de vern minder hard als een andere mutatie, zo ziet ze er heel klein uit, terwijl het een lekkere dikkerd is. Ik vind het jammer voor je, dat die man nog niet gereageerd heeft, als ik albino's had, waar ik vanaf zou moeten, zou ik wel reageren op iemand die er belang bij heeft.

Hoi Diana,

Dank je wel, ik heb ook foto's gemaakt van de andere 2:
Wat een moppies he.

Hoi Mandy,

De foto van de 2 geparelden staat er, kijk maar, ze zijn zo lief, maar ook nog zo bang.
Maar het gedrag veranderd wel in een week tijd.
Straks heb ik er nog 2 bijdehante valkjes bij. :P
Nu kunnen haar ouders ook weg, want de andere koper moest op ons wachten, maar die zullen vandaag ook wel opgehaald zijn.
Noah is de enige uit het nest, de rest was niet gelukt.
Die leon, ik ken hem niet, volgens mij zijn we daar niet geweest. Maar er zijn meer hondjes die fikkie heten hahahahaa.

Groetjes Lique

Mandy

Hahahahaha, ja dat is waar ja! :D
Maat toch toevallig, alleen zei hij dat die ook rosella's mee hadden genomen en toen twijfelde ik al of we aan dezelfde dachten...

Ondanks het zielige geplukte zijn het wel mooie valkjes hoor. Ik ben benieuwd hoe ze er over een poosje uit zullen zien. ;)
Komen ze ook uit hetzelfde nest?
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Lique


Hoi Mandy,

Ja, beide valkjes komen uit hetzelfde nest.
De moeder was een aparte mutatie, weet ik zo niet meer, en de vader is een geparelde man.
Ik weet zeker, dat het straks prachtvalken zijn.
En nee, wij kunnen het niet geweest zijn, want we hebben alleen valken.

Groetjes Lique

demi

hallo lique
wat een schatjes!!
echt super leuk voor jullie veel s6 ermee!

en mandy ik ben wel bij die leon geweest en ik had een koppel valken en mijn vader had wel rossela`s!

diana w