27 april 2024, 09:27:24

mooi speelgoed!

Gestart door rico, 3 juli 2006, 21:00:11

« vorige - volgende »

rico

Hallo

wij hebben afgelopen zaterdag bij Dieca in Gorinchem een soort pop gekocht voor onze papegaai. Dit ding is speciaal gemaakt om te slopen. Lijkt op een gevlochten matje, waaruit allelei strootjes etc steken. Als het ding dan kapot is, zit er iets lekkers in. Het is voor onze papegaai. Vanavond waren onze valkjes los en op visite in de kooi van de papegaai en ze hebben hem even geholpen met slopen! Normaal moet ik wel 10x per avond opstaan om ze van een ongewenste plek af te halen, maar ik kon vanavond lekker blijven zitten! Wat er voor lekkers inzit weten we nog niet, zover is de pop nog niet gesloopt! het ding was wel duur ca. 14.00 euro. Maar ik denk dat ze nog wel even te slopen hebben!

Gerda

Ik ben wel eens benieuwd hoe het er uit ziet!! Heb je er een foto van??

Wel grappig dat ze de papagaai zo 'helpen'  :D :D

Groetjes, Gerda

Agnes

Ben ook heel benieuwd! ;D ;D

Groetjes van Agnes

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Chantall

Wat leuk!  :D Het is dat mijn Valk
niet zo heel erg van speeltjes houd
en best bang is voor vreemde dingen,
maar anders zou ik hem ook kopen!!

musicrookie

hallo,
mijn valkje is pas 3 weken oud, ik zou hem graag heeel tam krijgen, en heb vernomen dat er ook zo'n fietsjes voor bestaan gelijk de papegaai.  Zou iemand me kunnen helpen waar ik zo'n speeltjes kan vinden?

alvast van harte bedankt

groetjes
roosie

rico

hallo,

ik heb een foto gevonden. En leuk we hebben nu ook een Pinata gevonden voor onze valkparkieten! en ze zijn er dol op! in 4 dagen hadden ze het ding gesloopt! wel met z´n zessen hoor.

kijk even op de volgende webside en dan bij New Items.
http://www.fowl-play.com/cart/enter.html


Spunky

Leuk!!
En vonden je valkjes het net zo lekker als je papagaai?

Gerda

grappig!!!



Groetjes, Gerda

disney

Jaaaaa die dingen zijn cool. Ik heb ook zoiets gehad voor mijn bonte boer. Die is er 2 weken mee zoet geweest. Ik had een "mexiaanse vogel" compleet met rieten hoedje en grote oranje snavel. Ze heeft hem tot het laatste snippertje gesloopt en ik heb 2 weken geen kind uh papegaai aan der gehad :-)

Wel jammer dat ze zo duur zijn. Andere speeltjes van hout en acryl hang ik een paar weken in de kooi en dan haal ik ze eruit. Een paar maanden later kan ik ze er dan weer inhangen alsof ze nieuw zijn en is het weer dikke pret. Deze is na 2 weken gewoon op en rijp voor de vuilnisbak. Zelf maken is wel een leuk idee, maar hoe kom je dan weer aan de materialen?

Groetjes Karin

corien

ohh dat is geweldig
ik ga denk is maar even shoppen op internet  ;D
en ze hebben al bijna niks

chris94

om  het zelf te maken zou je heele dunne takjes uit een bos halen en inelkaar vlechten

paco fluit naar een mooi meisje zo: fwiet fwieeeuw