29 maart 2024, 07:31:26

update valkjes

Gestart door Samantha, 26 augustus 2006, 14:59:52

« vorige - volgende »

Samantha

Hoi allemaal,

Het eerste jong is gisteren uitgevlogen, ik heb ze elke dag eruit gehaald, Zelfs papa die niet tam is mocht ik in het blok al even achter zijn koppie kroelen en vind me ineens reuze interessant ;D Nu is mijn vraag, wanneer mogen ze eigenlijk bij de ouders weg. Een vriendin van me neemt de jongste over en de oudste blijft hier. Ze zijn nog lang niet zelfstandig dat begrijp ik maar hoelang mogen ze nu bij de ouders weg? Ik heb ze meestal een kwartiertje per dag uit de voliere bij mij in huis zitten. Dan vallen de oogjes dicht en breng ik ze terug. Het zijn natuurlijk nog baby's. Maar hoelang zit er tussen een voeding? Ik ben namelijk bang dat als ik ze te lang bij me houd in huis, dat ik ze een voeding bij hun ouders ontneem ofzo. Klinkt misschien heel dom maar ik heb echt geen idee.  Ik wil graag even een fotootje plaatsen van 2 weken terug. Ze groeien zo snel! ik moet weer even nieuwe maken. Maar ik weet niet hoe dat moet, kan iemand me daar ook nog mee helpen?

Groetjes Samantha

Riny

Hoy Samantha
Als je op onderstaande link klikt vindt je de uitleg hoe je foto's moet plaatsen.

http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,16188.0.html

Groetjes Riny :D

Samantha


Samantha

Jaaaaaaaaaaaaaaaah! Riny bedankt! ;D

Riny

Hoy Samantha
Zoals ik begfrijp zitten jou valkjes in een voliere.
Ik tel altijd als ze uitgevlogen zijn , 3 weken erbij voor het leren zelfstandig eten , terwijl ze door de ouders nog bijgevoerd worden.
Maar als je helemaal op zeker wil spelen, kun je ze het beste een paar dagen voor ze naar de nieuwe eigenaar gaan weg halen bij de ouders, en dan hun gewicht goed in de gaten houden.
Vallen ze dan niet af dan kunnen ze naar de nieuwe eigenaar.
Groetjes Riny :D

Samantha

Prima, dan zal ik dat even in de gaten houden. en hoelang mogen ze per dag bij hun ouders nu weg? Ik heb ze een kwartiertje ongeveer bij me, is dat te lang? Of mogen ze langer bij me blijven?

Riny

Hoy Samantha
Ik zou ze niet langer als een uur bij de ouders weg houden.
Groetjes Riny :D