22 juli 2025, 16:45:28

*--*Huize valkjespret*--* Foto's!

Gestart door Christine, 23 augustus 2006, 13:39:40

« vorige - volgende »

Wilma1

26 november 2006, 20:53:07 #135 Last Edit: 26 november 2006, 20:58:17 by Wilma1
OOOOH wat leuk Christine, een foto reportage vanaf donsje.

Maxime is ook zo mooi, niet geheel tam meer, maar toch zoooo nieuwsgierig, dat ik hem af en toe een kriebel op zijn kopje mag geven.

Hij is alleen een beetje in de steek gelaten door Stacy ( van Rianne OOK gepareld)...ik vind dat zo zielig  :-\ maar hij blijft zijn best doen voor haar  :D en zo langzaam mag ie weer naast haar zitten.

Ze waren altijd samen, maar plotseling is het gedrag van Charlie omgeslagen (cinnamon) en zat die van de week bovenop Stacy  :o ik wist niet wat ik hoorde en later zag door het tumult wat eromheen ontstond  :o

Maxime was zo boos, dat ie in Charlie's staart beet, Melody ging hem helpen en Rocky bemoeide zich er ook nog eens mee....Charlie viel toen PLOF op de grond en kroop later omhoog waar ie bovenin zielig zat.

Stacy erheen, maar OOK Maxime ging erbij zitten en legde zijn kopje in haar richting..... ACH zo lief  :-*

Stacy kijkt Maxime eens aan en die lijkt zo verdrietig te kijken naar haar.....ach zielig  :'(

waarbij ze zich weer omdraait naar Charlie, maar Maxime laat het er niet bij zitten en legde zijn koppie tegen haar aan....nou dat is toch ware liefde zou je zeggen ???

In het voorjaar komen er 3 poppen bij, die zijn 2 van 7 mnd. en 1 van 3 mnd. Marga reserveedr ze voor me en zodra de voliere klaar is, gaan ze erin....om de mannen"lust" wat in toom te houden  ;D

Nou je bent weer bij, geloof ik  ;)
:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Christine

Ik heb vandaag vernomen dat we onze camera bijna mogen gaan halen! Ik ben eens benieuwd of het een nieuwe is of niet!
Met de valkjes gaat alles goed ;D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Riny

Hoy Christine
Ik zal voor je duimen dat je een nieuwe krijgt.
Groetjes Riny :D

Christine

Citaat van: Riny op 29 november 2006, 20:21:59
Hoy Christine
Ik zal voor je duimen dat je een nieuwe krijgt.
Groetjes Riny :D

:-*
Ik heb er lang genoeg op moeten wachten! Dan kan ik weer eens de valkjes op foto zetten. Zondag gaat het laatste valkje naar Nancy en dan heb ik geen enkele jongen meer van dit jaar! Baïsha stelt het heel goed bij Lynn. Aïsha en Baïsha worden de beste vriendinnetjes! Ze waren de eerste dag wel een beetje vijandig naar elkaar maar Aïsha leerde snel hoe en waar Baïsha het eten en drinken moest vinden! Baïsha is dan ook een super vlugge leerling ;D

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Christine

Als alles goed gaat plaats ik morgen ofzo een paar foto's van de valkjes! ;D Want we gaan vandaag onze camera ophalen! Ik ben eens benieuwd of we een nieuwe gaan krijgen  ::)

Ann

Hey Christine

Mooie fotoreportage van je valkjes. Hopelijk komt alles in orde en krijg je een nieuwe camera. Ik zal mee duimen.

Groetjes
Ann :)

The sincerest form of flattery is to be pooped on by a Cockatiel

Centje bijverdienen?
http://gpt-ptc.goedbegin.nl

Christine

Even vlug nieuws, we hebben de camera terug, ze hebben een LCD-scherm verandert en is het probleem dus opgelost. Helaas zitten er nu wel krassen op het schermpje... Morgen ga ik proberen foto's te plaatsen! ;)

Valerie

Hee Christine!!

Even een kijkje nemen in jouw dagboekje. Wat een prachtige fotoreportage van je valkjes! :)
Wat jammer van de krassen op je camera.

Christine

Joepie!!!! Eindelijk kan ik mijn dagboekje nog eens vol maken met foto's!!! ;D ;D
Je ziet dat Jazzy een serenade aan het geven was! Het was even genieten. Volgens mij was hij jaloers omdat ik met de andere valkjes bezig was ;)

Vandaag is Valko weg gegaan. Ik ben gisteren ergens geweest voor een vrouwtje op te halen. Deze had echter alleen een geparelde! Daar heb ik natuurlijk ook een foto van! Ik ga nog vragen aan Nancy of ze haar aanmeld en dan kan ze ook een verslagje uitbrengen.

Groetjes
Christine :D

Valerie

Hee Christine,

Wat een leuke foto' weer!!!

Heb je nu een valkje bijgehaald of een popje weggedaan? Dat had ik niet helemaal gesnapt. (die geparelde). ;)

Christine

Citaat van: Valerie op  3 december 2006, 20:50:22
Hee Christine,

Wat een leuke foto' weer!!!

Heb je nu een valkje bijgehaald of een popje weggedaan? Dat had ik niet helemaal gesnapt. (die geparelde). ;)

We hebben er eentje opgehaald en die is vandaag samen met Nancy en Valko terug vertrokken  :P

Valerie

Wilma1

Heyyyy Christine,
Wat een leuke foto's weer avn je valkjes en alles gaat goed, zo te lezen.

Door omstandigheden ben ik een poosje niet geweest en weet niet OF je nog af en toe in mijn dagboekje leest ???

Ik heb meerdendeels van de valkjes tijdelijk moeten onderbrengen  :'( :'( :'(  ze komen weer terug, maar dat zal pas in maart ongeveer worden. Je kan alles in mijn boekje lezen als je wilt weten waarom  :-\
:-\ Wilma
Maxime zit met Stacy en Dusy bij Riannen haar mamma.

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Christine

Citaat van: Wilma1 op 10 december 2006, 14:54:04
Heyyyy Christine,
Wat een leuke foto's weer avn je valkjes en alles gaat goed, zo te lezen.

Door omstandigheden ben ik een poosje niet geweest en weet niet OF je nog af en toe in mijn dagboekje leest ???

Ik heb meerdendeels van de valkjes tijdelijk moeten onderbrengen  :'( :'( :'(  ze komen weer terug, maar dat zal pas in maart ongeveer worden. Je kan alles in mijn boekje lezen als je wilt weten waarom  :-\
:-\ Wilma
Maxime zit met Stacy en Dusy bij Riannen haar mamma.

Ik heb daarjuist al zitten lezen in je verhaaltje maar ben er niet aangekomen om iets te antwoorden... Wist gewoon niet wat zeggen en wist ook niet eens dat Maxime daar was... Weinig weet ik nog van de valkjes... buiten van Valko weet ik net iets meer omdat ik Nancy elke dag zie :-\

Rianne

Hoi Christine,

het gaat goed hoor, met Maxime. Ik had Wilma aangeboden om op de sephora valkjes te passen, maar wist niet dat ik inmiddels ook een schoonzoon had haha ;D Dus Stacy mocht haar vriendje meenemen te logeren. Ik zal de komende maanden nog wel foto's in mijn dagboek plaatsen dus als je wil weten hoe je lieverd er uit ziet, kun je daar kijken. :)