28 maart 2024, 14:28:13

*--*Huize valkjespret*--* Foto's!

Gestart door Christine, 23 augustus 2006, 13:39:40

« vorige - volgende »

Gerda

Hoi Christine,

Ik wil je sterkte wensen met het verlies van je kleintje!!
Dat ik duidelijk vraagtekens bij het verloop van dit alles zette neemt niet weg dat ik me kan voorstellen dat je erg verdrietig bent.
Je hebt keuzes gemaakt en dan is er geen weg terug meer.
Ik hoop dat de kleine niet geleden heeft.

Hopelijk snap je me als ik zeg dat ik aan de andere kant blij ben dat het zo is afgelopen. Wanneer Ukkie er als mirakel toch doorgekomen zou zijn, zou dat voor anderen en misschien ook voor jou een teken zijn dat dit best wel kan, een ei onder de warmtelamp uitbroeden en het kleintje vanaf dag 1 grootbrengen.

Ik zeg dit zeker niet om je een trap na te geven, zoals gezegd je hebt keuzes gemaakt en dan is er geen weg terug!!
Hoe je ook in deze situatie terecht bent gekomen, een jonkie verliezen en vooral eentje waar je de totale zorg voor had is erg verdrietig.

Ik hoop dat je kunt genieten van je valkjes en dit snel achter je kan laten. En probeer eventuele schuldgevoelens om te zetten in positieve daden. Zoals het voorkomen van dit soort dingen in de toekomst!!

Ik ben blij dat je weer in je dagboek geschreven hebt en ik hoop dat je gewoon in je dagboek blijft schrijven.

We leren allemaal van elkaar, niemand is zonder fouten. Belangrijk is dat we er van leren!!

Ik heb je andere dagboek op jouw verzoek gesloten!! Maar ik wilde dit hier toch wel even kwijt.

Liefs, Gerda

Christine

Huize valkjespret gaat alles rustig! Jazzy en Luna hebben iets nieuws laten zien aan mij!! Als ik Jazzy en Luna bij de andere wou zetten lukte dit helemaal niet! Dit omdat Jazzy zo dominant geworden is! Hoe het komt weet ik niet! Ze hebben geen broedsgedrag meer maar ik denk dat Jazzy blijft puberen! Al men valkjes zijn nu iets meer dan één jaar oud! De rest doen het super goed samen! Gaan samen eten waar de kwarteltjes zitten, gaan dan samen op de eerste verdieping zitten, daarna op de tweede verdieping om te slapen! Ik heb namelijk twee trapladdertjes in de kooi gehangen! Dus dan is alles mooi verdeeld! Speelgoedjes in de kooi, twee eetbakjes en één drinkbakje! Soms een badje waar ik dan fruit of rozenbottel in doe! Daar smullen ze allemaal heerlijk van! Het doet goed om hun zo blij te zien! Maar wat ze het liefste doen is zonnebloempittjes uit men hand of mond eten! Ze vinden het dan heerlijk om dat te komen halen! Soms durft Ricky dan wel eens op men arm te staan en zo alles te komen halen! Als ik dan niet goed oplet zit ze op men schouder! Heerlijk gewoon!! ;D
Foto's komen wel nog eens!

Thx Gerda!! Je bent een schat!! :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

bobbie

Hoi Christine,

Ik wil je veel sterkte wensen met het verlies van Ukkie.

Dat is in en in verdrietig voor je.

Veel sterkte, Nel :-\

Christine

Het gaat niet echt zo goed met mij, eerst Wimpie waar ik nog altijd niet  over ben, dan een kalkoen die we al drie jaar hadden en dan nog eens ukkie... De natuur kan soms enorm hard zijn maar dat die zo hard ging zijn :o Neen dit kon er volgens mij niet meer bij! Gisterennacht rond 1u ben ik wakker geschrokken, ik had amper geslapen en ben ook niet direct in slaap gevallen, deze morgen rond zeven uur sta ik op om Ukkie eten te geven en hoor dat hij er niet meer was... Het was een verschrikkelijke nacht! Ukkie ligt samen met de andere diertjes die ik in deze twee weken verloren heb! :'(

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Wilma1

Jammer en triest dat Ukkie het niet heeft gered.....
:-\ Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

valkje-jacco

hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

Caroline



Sterkte Christine.




Rust zacht, Ukkie.


Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Lin

Veel sterkte christine, zoiets doet echt zeer.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Rianne

Hoi Christine,

veel sterkte met het verlies van Ukkie en je andere lieverds. :'(
Ik sluit me verder bij de woorden van Gerda aan.

Mara

Hey Christine

Ik wil je veel sterkte wensen met het verlies van Ukkie. Ik begrijp dat het heel zwaar voor jou is.

Veel sterkte, lieve meid.

Kus,

Mara

Joyce28

Ook van mijn kant uit sterkte gewenst Christine

Christine

Thx iedereen! :-*
Vandaag heb ik een nieuw kalkoenenvrouwtje uitgekozen maar toch zal ik Charlotte enorm missen! Het vrouwtje dat we nu hebben is wederom een dochter van Marie! Fiona is al een dochter die nu 2 jaar oud is! Fiona is een kopje groter als haar mama! Ik ben benieuwd hoe groot ...wordt! Tot nu toe is ze naamloos maar namen zijn altijd welkom! Ze is bruin van kleur! Op dit moment klein van gestalte maar als ik Fiona zie gaat dat toch moeten veranderen! Ik hoop dat het hier bij stopt want Wimpie en Ukkie hebben bij mij de doorslag gegeven... Ik zal Wimpie het meeste missen, Suske is enorm hangerig sinds dat Wimpie er niet meer is! Ik moet hem nu echt in het oog houden, ik heb zoveel schrik dat er ook iets met hem zal gebeuren... Achja dat zal wel met de tijd overgaan! :-\ :-[

Met de valkjes gaat alles goed! Ieder hun eigen streken! Achja Miko jammert wel de hele dag door! Heerlijk fluitgeluidjes en geen enkel mannetje kan er iets tussen krijgen! De rest van de valkjes spelen met het speelgoed dat in de kooi hangt! Iedereen heeft hun eigen bezigheidje! Kortom ze doen het super! ;)


*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Riny



Hoy Christine
Voor jou een mooie bos bloemen.
Je hebt het de laatste weken niet gemakkelijk gehad.
Verschillende van je lievelingen hebben je verlaten.
Ook heb je van ons dingen te lezen gekregen, die je pijn deden.
Maar lieve Christine zoiets zeggen we, om je te helpen ,en niet om je pijn te doen.
Hopelijk begrijp je dat
Liefs Riny :D

Christine

Thx Riny, wederom komen er tranen...
Ik ben gisteren naar men oma geweest... Ze zei tegen mij dat ze beschaamd was dat ik dierenzorg deed, dit heeft me enorm geraakt! Ik heb het al niet moeilijk genoeg gehad, neen doet zij er nog eens een schepje er bovenop! Ik denk dat het de laatste keer is dat ik naar daar geweest ben! Vorige keer toen ze naar hier kwam zei ze dat ik mijn karakter moest veranderen etc! Ik mocht daar niets van terug zeggen... Nu vooral heb ik het daar moeilijk mee, eerst mama die van de trap valt, dan krijgt ze een maagbloeding dan elke dag twee maanden lang voor haar moeten klaarstaan, daarna 3 jonkie's verloren, wimpie en een kalkoen... Het is me best te veel aan het worden! Dat eens kritiek van men oma... Snap je? Achja hoop dat die tijd vlug voorbij is! Ook nu een zware verkoudheid, men linkeroog kan ik amper bewegen of boven men oog doet het pijn... Denk dat het allemaal komt omdat ik het zo moeilijk had! Ik weet niet... Dan de klas die begint tegen te steken! 10 van de 14 hebben paarden dus de rest bekijken ons enorm vies! Achja, wij hebben maar SIMPEL!! gewone diertjes die niet zo groot zijn, ze weten gewoon niet hoeveel vriendschap je kan krijgen van kleinere dieren zoals valkjes, hanen... In plaats van naar het innerlijke te kijken, beoordelen ze naar één punt! Achja ik zou blij zijn dat ik er vanaf ben en men diploma heb!  :-\

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Ineke

Hoi Christine, jouw verhalen wil ik ook wel volgen! En ik ben GEK op valkjes foto's :D
Wat die paarden betreft vond ik geen leuke sfeer op concoursen, er is veel haat en nijd. Dus die 10 mensen zullen elkaar niet veel gunnen, daar zijn zelden vriendschappen bij. Zelf ben ik daardoor al na n half jaar ermee gestopt en heb twee slachtpaardjes opgekocht om door de wei te sneuren, dat was pas leuk! Die zijn nu al lang dood, maar de leukste dieren vind ik toch wel de vogeltjes. Je hebt er altijd plezier van als je thuis bent, zie jij n paard al in je woonkamer staan ;D