28 maart 2024, 12:37:13

*--*Huize valkjespret*--* Foto's!

Gestart door Christine, 23 augustus 2006, 13:39:40

« vorige - volgende »

Christine

23 augustus 2006, 13:39:40 Last Edit: 15 maart 2008, 12:42:17 by Christine
Ik denk dat ik hier binnenkort een nieuwe voorpagina ga zetten... Omwille dat ik er twee valkjes kwijt ben en inmiddels nog één op komst in het voorjaar ;)
Dan ben ik in bezit van 12 valkjes! Foto's volgen dus heel binnenkort ::)

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

valkje-jacco

hoi Christine,

mag ik de eerste zijn? leuk dat je een nieuw dagboekje hebt begonnen, was inderdaad tijd voor vernieuwing :D

met het valkje gaat het goed ik heb alleen nog geen naam :)

gr.Mitchell!
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

Lucky Charlie

Hey christine,

Leuk dat je een nieuw dagboekje bent begonnen :) ziet er leuk uit. Die andere werd wel heel lang ;D ga je nu alleen nog verder in deze, of ook nog zo nu en dan in de andere...

Groetjes Lutske  :-*


Mijn liefies!!!

Elmo
Flupke
Bonnie
Lora

Christine

Ik ga idd nu beginnen met dit dagboekje!
Vandaag heb ik de valkjes eens extra verwent! Ik heb rozenbottels fijn gesneden en dat aan de valkjes gegeven! Ik heb er ook één Kiwi bijgedaan maar ze snoepte alleen aan de rozenbottels! Misschien omdat er zo een lekkere zaadjes inzitten ;D Ik kan weer genieten van men 8 vriendjes! ;) Het is heerlijk om ze bezig te zien! Vandaag had het kwartelvrouwtje ook ineens nestgedrag... Nestelde heel zorgvuldig al de houtsnippers die ze kon vinden rond haar en pluimpjes van de valkjes! Ze zat maar op twee eitjes.. heeft er ondertussen al een heel deel gelegd! Iets daarna ging ze weer heerlijk rond huppelen! 'S nachts zijn ze veel bezig met een alarm (kwartels) meestal hoort mama ze dan (die slaapt nog altijd beneden) In het begin was mama enorm geschrokken omdat ze niet wist wat dat was! Waren het gewoon de kwartels... Waarom weet ik niet! Maar dat is mama ondertussen al gewoon!

Groetjes
Christine ;)

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

marilyn

hoikes christine

héhé ik heb je gevonden  :P aléja je nieuwe dagboekje bedoel ik hé  ::) je andere dagboekje werd idd wat lang  :P

groetjes marilyn

es

Ik kom ook even hoi zeggen.

  ;D "HOI" ;D

Christine

Citaat van: Es op 24 augustus 2006, 10:59:47
Ik kom ook even hoi zeggen.

  ;D "HOI" ;D


Leuk!!!! ;D :-*

Ik heb vandaag mijn eucalyptusreiniger gekregen en ik ga vandaag eens mij bezig houden met de kooien uit te soppen!
Daarna ga ik nog eens een fotoshoot houden!! ;)

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

es

Nou meid, sopse  ;D
En ik ben nu al reuze benieuwd naar de foto's.

Christine

De kooien uitgesopt, naar de winkel geweest en ik ben niet alleen thuis gekomen :o Ik ben namelijk thuis gekomen met Lynn! Ik kwam haar tegen samen met haar mama aan de winkel! Ze bleef anders in de auto zitten omdat ze geen zin had om mee te gaan winkelen! Maar aangezien ik er was is ze bij me gebleven om te wachten op haar mama! Daarna vroeg ze of ze bij mij mocht meekomen! Het was een heel gezellige namiddag! Ze heeft nog een paar afwerkingen meegedaan (eetbakjes etc terug in de kooi gehangen) Daarna heeft ze meegeholpen met foto's te maken! Al de foto's zijn goed gekeurd door haar! Ik heb ze wel nog even bewerkt!!

Geniet maar!! ;D










































































Groetjes Christine


*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

marilyn

hoikes christine

prachtige foto's heb je weer gemaakt en je lievelingen staan er weer allemaal even mooi op  :D

groetjes marilyn

marilyn

hoikes christine

ik heb dubbel nieuws voor jou  ;)
het eerste nieuws heb je ontvangen via een smsje deze namiddag , en het 2de nieuws !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! je gelooft het nooit maar pearly ontsnapt alleen uit de kooi !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ik verstond er mij eerst niet aan want het deurtje is helemaal niet makkelijk open te krijgen en al zeker niet voor een valkje  :o  :o  :o
ik heb ondertussen al gezien hoe ze het doet hihihihihihi jeetje die is slim zeg  :o  8) zelfs chanel en tiny kunnen het nog niet  :P

groetjes marilyn

Wilma1

Ohhhh  :o dan mag je wel goed opletten Marilyn!! :o...Christine heeft zeker slimme vogels gekweekt!!

Ik zie dus dat je een nieuw boekje hebt en dacht "HIER sta ik nog niet in"... :D...

Ik had al in mijn boekje verteld, dat Maxime zo mooi kan fluiten en uitgevonden heeft dat het in de hoeken van de voliere VEEL beter klinkt  ;) OOK slim dus!!!

Hij vind het ook helemaal geweldig met steeds meer vrouwvolk om zich heen en kan aatdig zijn charmes tonen....een vaste
heeft hij nog niet gezocht, hij vindt het wel best zo!
:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

marilyn

hoikes wilma

misschien wil maxime wel van verschillende walletjes proeven voor hij zich settelt  :P

groetjes marilyn

Wilma1

Hij is wel VASTE slaapie van Kiki en Koko, want Koko is  zijn maatje, daar is hij helemaal gek op...al vanaf het begin hij hier was...terwijl Koko hem vaak weg joeg, maar dat schijnt Maxime niet te deren, nu is alles "koek en ei"!!!!
:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Rianne

Hey Christine,

hoe gaat het hier? Het is zo stil bij je. :-\