23 juli 2025, 21:43:05

*--*Huize valkjespret*--* Foto's!

Gestart door Christine, 23 augustus 2006, 13:39:40

« vorige - volgende »

Christine

Zoals jullie zien heb ik sinds vandaag een "ereplaats" in baasjes handtekening gekregen! Dit omdat ik nog altijd de oudste ben van heel de hoop! Vandaag heeft baasje ons heerlijk nat gesproeid! We hebben er allemaal van genoten! Jammer genoeg heeft ze geen foto's gemaakt! Zelfs Softie Nicky was mee aan het genieten! Mijn vrouwtje Fien heeft ook enorm genoten! Ook heeft baasje de kooi eens heel goed gekuist! Wij bleven allemaal mooi boven zitten omdat de kooi ineens geen enkele bodem meer had :o Waar dat die naar toe was weet ik niet maar ik weet wel!! Dat we die na een tijdje terug gekregen hebben! Daarna mochten we in een andere ruimte staan namelijk de keuken! Dit omdat er nog moest gestofzuigd worden! Daarna mochten we met zen allen weer heerlijk naast de kooi van Jazzy&Luna! Dat vonden we enorm leuk!! Het leukste wat ik vandaag vond is dat ze me nat gesproeid heeft en toen alles klaar was kreeg ik zonnebloempitjes! Ik heb het flink uit baasjes hand genomen en heerlijk opgegeten!! ;D Kortom we hebben weer genoten!! Ik ga er nu op staan tot volgende week zondag! Dan is het de beurt aan men vrouwtje Fien!

Pootje
Flutty

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Wilma1

Wat een lieve foto van Flutty!! En je verhaal is weer erg leuk om te lezen  :D, alsof ze het zelf heeft gedicteerd aan je ;D.

Brrr, het onweert hier erg hard de ene na de andere klap....en ik zit hier geheel alleen in huis  :-\ met alle beesten, waarvan er een aantal onrustig zijn  :-\!
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Christine

Citaat van: Wilma1 op  1 oktober 2006, 22:17:55
Wat een lieve foto van Flutty!! En je verhaal is weer erg leuk om te lezen  :D, alsof ze het zelf heeft gedicteerd aan je ;D.

Brrr, het onweert hier erg hard de ene na de andere klap....en ik zit hier geheel alleen in huis  :-\ met alle beesten, waarvan er een aantal onrustig zijn  :-\!
;) Wilma

Gisteren heeft het hier ook vies gedaan! Dikke hagelbollen, zo groot als duiveneitjes! Ik heb ook nog twee foto's die ik zo meteen ga plaatsen! Het was een spektakel!! Zaterdagnacht had ik echt schrik! Als het hier onweert meestal geraakt het hier niet zo makkelijk weg! Dat was het geval :-\ Heel het huis daverde! Mama sliep er gewoon overheen :o :o Ik was blij dat ik men papa zag :-[ Papa zei dat er nog nooit zo een onweer geweest was! Geen wonder dat ik er schrik van kreeg :o Dan gisteren die hagel, ook onweer maar veel bliksem wat je echt van afstand kon bewonderen! Ik heb er van genoten! ;D zolang ik het maar niet moet horen is het goed!

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Christine

Hier even de twee bliksem foto's, het was niet zo makkelijk om telkens een foto te maken die juist met bliksem was! Ik heb zeker zo een stuk of 10 foto's gemaakt waarvan er maar twee goed waren! ;)

Ann

Inderdaad het weer deed gisteren lelijk. Ik was er niet gerust in. De hagelbollen waren inderdaad zo groot als kleine eitjes en zijn los door onze partytent gegaan. Zo een weer had ik in Antwerpen nog NOOIT gezien. Ik had schrik dat het gewoon door het gaas van de volière ging gaan, maar dat is gelukkig niet gebeurd.

Prachtige handtekening van je valkje trouwens :D.

Groetjes
Ann

The sincerest form of flattery is to be pooped on by a Cockatiel

Centje bijverdienen?
http://gpt-ptc.goedbegin.nl

trienke

Hoi Flutty

Wat sta jij daar leuk op de handtekening zeg :D.

Hoi christine
Hier was het vandaag ook slecht weer. OP het nieuws hoorde ik dat het in belgie en in duitsland er raar aan toe is geweest met het weer.

Gelukkig hebben jullie geen schade daar.

Groetjes Trienke

Wilma1

Oei wel mooi die foto's van de bliksem...je kunt dat bij jullie goed zien in het huisje bovenop de berg!!! Maar kan geloven dat het erg spookt dan!!
:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Christine

Hoi lieve meid (Trienke) ;)
Ik probeer mijn best te doen om mooi te poseren voor de camera! Meestal lukt me dat wel! ;D
Dikke kroel Flutty :-*

Ja idd het is hier heftig geweest! Oké door de dag zie je nog wat er gebeurt maar moest die hagel 's nachts geweest zijn :o :o Ik had schrik voor onze glazen serre! Daar is al een geluk ook geen schade aan! Waar dat de bliksem te zien is op de foto daar heeft het enorm vies gedaan! Dat hebben wij de nacht ervoor gehad ::)

Christine

Zoals jullie zien heb ik mijn verhaal verandert door "Huize valkjespret". Ik gebruik dit regelmatig als ik iets laat weten hier. Het heeft wel iets! Huize valkjespret blijft nog altijd even vrolijk! De valkjes maken nog altijd even veel plezier! Zeker als er dingen te snoepen valt! Vandaag hebben ze worteltjes gekregen! Wat maakt dat oranje toch een sexy kleurtje op hun snaveltjes! Ik heb er dan ook wel foto's van gemaakt! 's morgens is het tamelijk heftig bij de valkjes. Dit omdat er iemand iets verder in een weide brood gooid voor de kraaien. Dit is echt enorm lastig, al de valkjes reageren op hun gekrijs. Je moet niet vragen tien valkjes dat gelijk zitten krijsen voor wel meer dan 20 kraaien... Als het niet meer is... Meestal zie je dan de kraaien overvliegen met stukken brood in hun bek en plots OEPS... daar valt een stukje brood. Wij kunnen er niet veel aan doen... Achja we staan niet zo goed bij onze gemeente... Maar dat is meer offtopic dus daar ga ik nu niet over beginnen ;)

Foto's volgen nog! Normaal gezien staan die hier morgen op ;)

Groetjes Christine

marilyn

hoikes christine

jeetje ik vond je dagboekje niet meer  :o  :o  :o je hebt de naam van je dagboekje verandert en ik mocht nogal zoeken hoor hihihihihihi maar in elk geval hier ben ik weer  ;)

groetjes marilyn

Riny

Hoy Christine
Blij ben ik dat jij weer berichtjes plaatst.
Het is een vervelende periode voor je geweest ,maar daar heb je van geleerd.
Bedenk, al is een bepaalde tijd nog zo rot en pijnlijk ,als je er dan iets van geleerd hebt, heeft het toch nut gehad.
Ook ik heb deze dingen geleerd, door hard mijn neus te stoten.
Groetjes Riny :D

marilyn

hoikes christine

ook ik heb leergeld moeten betalen met vogels kweken  :-\ vele traantjes hebben er bij mij gerold  :'( daarom was ik net zo bang voor jou toen je met die eitjes begon .................. :-\
ik wou jou besparen wat ik al had meegemaakt  ;)
dat je eventjes uit je lood geslagen was dat moment dat begrijp ik wel want je hebt heel wat in korte tijd te verwerken gekregen  ;) maar ik hoop dat je er nu toch al een klein beetje bovenop bent  ??? alleen jammer dat er op school zo moeilijk gedaan wordt hé  :-\ maar maak je sterk, dat overleef je ook wel  ;) school is maar tijdelijk en ooit komt er een tijd dat je de school vaarwel zegt  ;)

groetjes marilyn

Christine

Marilyn, ik ben er een beetje over maar wat de klas betreft zet ik even in het Peelneutje ;)
Ik heb idd enorm veel tranen gelaten, dagen die voorbij gingen zonder ik nog maar één keer naar de kippen ben geweest. De aandacht was vroeger verdeelt, Wimpie op men schouder en Suske voor mij die ik zo heerlijk kon knuffelen. Nu alleen Suske die zich toch enorm sterk houdt. Hij komt nog wel naar mij maar voelt zich levendiger. Het voelt zo vreemd aan! Ik kan nog altijd enorme einden met hem rond lopen maar eenmaal hij iets anders in het oog heeft is hij weg en dat was in het begin nooit. Achja met de tijd zal dat wel beteren!

De valkjes krijsen weer heerlijk! Mama zegt dat ze alles gehad hebben! Laat hun ochtendritueel maar lekker doen zou ik zeggen! Ik heb er geen last van! De valkjes ook niet ;D

Hier nu even de foto's van gisteren ;) Kunnen jullie mij even helpen welke foto ik van fien in men handtekening zou zetten? :-[

Volgens mij hebben de foto's allemaal wel een vreemde vorm gekregen! Niet dat dat mij stoort hoor ;D

marilyn

hoikes christine

je foto's zijn weer allemaal even mooi  ;)
en wat school betreft ................. ik kan je moeilijk raad geven want ik maak het niet zelf mee maar het is wel een feit dat je niet zomaar kunt stoppen met school en je diploma is heel erg belangrijk als je later werk wilt vinden  ;) dus probeer er het beste van te maken ook al is het soms heel moeilijk  ;)

groetjes marilyn

Christine

Citaat van: marilyn op 10 oktober 2006, 12:44:24
hoikes christine

je foto's zijn weer allemaal even mooi  ;)
en wat school betreft ................. ik kan je moeilijk raad geven want ik maak het niet zelf mee maar het is wel een feit dat je niet zomaar kunt stoppen met school en je diploma is heel erg belangrijk als je later werk wilt vinden  ;) dus probeer er het beste van te maken ook al is het soms heel moeilijk  ;)

groetjes marilyn

Welke van Fien vind jij het mooiste?? ;D ;D