19 april 2024, 22:36:06

*--*Huize valkjespret*--* Foto's!

Gestart door Christine, 23 augustus 2006, 13:39:40

« vorige - volgende »

Christine

Citaat van: Ineke op 11 september 2006, 20:35:44
Hoi Christine, jouw verhalen wil ik ook wel volgen! En ik ben GEK op valkjes foto's :D
Wat die paarden betreft vond ik geen leuke sfeer op concoursen, er is veel haat en nijd. Dus die 10 mensen zullen elkaar niet veel gunnen, daar zijn zelden vriendschappen bij. Zelf ben ik daardoor al na n half jaar ermee gestopt en heb twee slachtpaardjes opgekocht om door de wei te sneuren, dat was pas leuk! Die zijn nu al lang dood, maar de leukste dieren vind ik toch wel de vogeltjes. Je hebt er altijd plezier van als je thuis bent, zie jij n paard al in je woonkamer staan ;D

Ze zeggen toch dikwijls: Er staat een paard in de gang!! ;D ;D
Neen even zonder zeuren, je hebt gelijk! Vandaag was er ook een discussie over twee vakken dat we niet meer hebben: Frans en wiskunde! Ze vonden het nodig om die twee vakken te hebben maar het belangrijkste van onze richting hebben we nu! De meeste moeten daarvoor nu bijscholing gaan volgen, maar dat intereseert me niet zolang ik mij maar goed voel! En ook dan de vogels krijg je misschien meer vriendschap ook omdat ze 24u/24u in huis zijn! Elke dag zie je daar iets anders aan en doen ze andere dingen! Vooral zoals vandaag :o : Tosca en Miko waren elkaar aan het voeren! Mijn mama had dit gezien en wist niet wat het was! Het kwartelpopje had vandaag een ei gelegd en Tosca ging er even opzitten! Ik heb het eitje weg gedaan! Gedaan met het broedsezoen dit jaar! Ik heb er even genoeg van! :-\ Ik ben van plan om in februari Flutty&Fien EN!!! Jazzy&Luna een ronde te doen! Als ze willen natuurlijk!! Liever Flutty&Fien samen met Jazzy&Luna omdat ik van hun weet dat ze een bewezen broedkoppel zijn! Die kunnen al wat grotere nestjes aan en dan laat ik hun ook maar één keer broeden! Hopen dat het lukt ;)

Christine :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Wilma1

Als je het leuk vind, kun je jouw Fleur zien op mijn topic....ze logeert samen met Quincy bij ons  :D


;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Christine

Citaat van: Wilma1 op 12 september 2006, 12:10:25
Als je het leuk vind, kun je jouw Fleur zien op mijn topic....ze logeert samen met Quincy bij ons  :D


;) Wilma

Ik heb gekeken en je foto's waren super!! ;D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Riny

Hoy Christine
Hoe gaat het met jou en je dierenboel?
Al een beetje bekomen van alle verdrietige dingen?
Hopelijk gaat het met iedereen goed.
Groetjes Riny :D

Christine

Neen niet echt bekomen...
Men opa ligt in het ziekenhuis en we weten niet wat hij heeft! Dat maakt het nog eens des te moeilijker voor mij!! Als men oma nou eens wou gaan vragen wat hij had dat was er niks aan de hand geweest! De symptonen: duizeligheid en constant maar slapen! Hij is een kankerpatiënt en dat maakt de schrik des te meer!! Ook wil ik een eigen website maken maar met de hulp dat ik hier krijg... Mijn broer wilt wel helpen maar eer ik daar op moet wachten is ie binnen een paar jaar nog niet af!!

Met de valkjes gaat alles goed! Ik heb terug de vertrouwen in Miko&Tosca gekregen! Tijdens het broedsezoen kon ik niets met hun doen! Zelfs niet kroelen of geen zonnebloempitjes uit men hand laten eten! Nu is dat al veel anders! Ik kan Tosca heerlijk opnemen met mijn volle hand en tegen me aan drukken! Heerlijk veel kusjes en kroeltjes geven! Het nadeel is dat ze dan niet echt zo graag meer in de kooi gaat! Als het zo blijft voort gaan tot het volgende kweeksezoen dan zijn we, valkjes en ik natuurlijk  ;) weer helemaal gelukkig!! Jazzy tja dat is een geval apart! Die blijft meneertje pittbull uithangen! Luna begint ook terug te fluiten als een mannetje! Zo een beetje vrouwelijke macho gedrag ;D Ricky is nog altijd het zotste van de ! Ook nog altijd heerlijk kroelen en op iedereen zen arm zitten! Flutty&Fien die eten ook gezellig uit men hand maar kan ik wel niet kroelen! Miko eet ook uit men hand, geen kroeltje van hem! Nicky is een ander geval! Aangezien die uit de volliere kwam bij Antoine heeft hij zijn tamme streken verloren! Tijdens het broedsezoen een echte softie en een goede vader! Na het broedsezoen blijft ie enorm softie en een hand in de buurt :o Neen geef hem maar zen lieftalig vrouwtje!  ;D Binnenkort maak ik wel nog eens een paar foto's! Ik heb volliereplannen in huis maar men papa moet mee kunnen werken! Een volliere: hoogte 2 meter en de lengte 1m60 ofzo! Dit zie ik echt wel zitten! Dan hebben de kwarteltjes ook al iets meer plaats! Maar die doen het ook super goed! Maken wel 's nachts eens lawaai maar kom... Die mogen ook eens hun laten horen! ;)

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Wilma1

Dat is wel een mooi idee, voor een voliere te maken...je kwartels hebben dan idd meer ruimte, maar je valkjes zullen er ook content mee zijn!

Sterkte met je opa, het zit je allemaal niet echt mee de laatste maanden!
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Christine



Vandaag mag ik eventjes aan het woord! Zoals jullie zien ziet mijn kuifje er nog altijd niet zo mooi uit! Maar baasje vind mij zo lief genoeg! Mijn vrouwtje Luna is zo een schatje!
Ze is constant in mijn buurt en kan zo goed kroelen! Wel een nadeel: Als ze kroelt kan ze soms wel eens een paar kuifveertjes uittrekken bij mij! Het doet pijn maar achja als je mooi wilt zijn moet je wel een beetje afzien eh ;D
Hier een paar foto's van ons! ;D












Kroeltjes Jazzy en Luna







Nu is het mijn beurt! Eigenlijk zoon zou ik als eerste een woordje moeten zeggen omdat ik hier al langer ben dan jij!! Maar daar gaan we nu geen ruzie over maken hoor! :-* Mijn vrouwtje en ik zoals jullie wel al weten stellen het super goed! Ik ben blij dat ik met men dochtertje in dezelfde kooi zit! Alleen die rare vent van haar... Dat is een echte softie! Die schrik van alles! Zelfs van ons lief baasje! Mijn vrouwtje blijft het liefste dat ik heb! Ook kroelt ze als de beste! Heerlijk men kuifje goed leggen en mijn wangetjes strelen! Dat doet enorm veel deugt! Maar ik kan het ook doen hoor! Vrouwtje heerlijk kroelen! Daar geniet ze enorm van! ;D
Hier een paar foto's van ons! ;D
















Kroeltjes Flutty en Fien






Joepie!! Ik mag nu!!
Zoals iedereen al gezegd heeft zeggen ze van mij dat ik een softie ben! Maar ik merk daar niets van! Ik denk niet dat men vrouwtje dat vind! Zolang ik haar maar niet in de steek laat! Ik ben eigenlijk bekent van meerdere vrouwtjes te nemen! Baasje is dolgelukkig dat ik bij men vrouwtje gebleven ben! Ik wil niemand anders meer! Nooit van mijn leven!! ;D ;D Vrouwtje kan super goed kroelen! Ik kroel ook wel maar wil liever gekroelt worden! Soms is men vrouwtje een enorm zotte doos! Dan gaat ze bij baasje de "aap" uit hangen! Zit ze op baasje's arm en vraagt kusjes van haar! Baasje laat dit dan ook toe en dan is vrouwtje weer enorm gelukkig! Daarna komt ze gelijk naar mij om mij te kroelen! ;D
Hier een paar foto's van ons!
















Kroeltjes Nicky en Ricky






Ik mag het laatste aan het woord! Tja ik moet altijd enorm lang wachten omdat ik dan ook de jongste ben van het heel stel! Maar dat kan zo geen kwaad! De laatste tijd zet ik heerlijk de boel op stelte met enorm hard te zingen! Baasje zegt dan soms Miko!! Ja dat is Miko!! Meestal reageer ik er op en probeer ik soms wel een Miko te zeggen! Maar dat is moeilijk hoor :o Ook doe ik de telefoon na! Ik kan zelfs een paar kraaien na doen! Baasje verschiet dan enorm want de eerste keer dat ik dat deed wist ze niet wie dat was! Maar mijn vrouwtje kan ook soms wel eens beginnen met zingen! Ze zingt belange niet zo mooi als mij hoor! Maar toch het begin is er! Een alarm kan ze wel nadoen! Ik denk dat dat het enigste is ;D Vrouwtje kan enorm goed kroelen en ook!! als ze kwarteleitjes ziet gaat ze helemaal uit haar dak! Ook hebben we elkaar zitten voeren ergens vorige week! Baasjes mama vond dat maar enorm vies omdat ze niet wist wat we aan het doen waren en heeft al de slijm en voer opgekuist! Maar wij vinden het super heerlijk! Dat hoort nu eenmaal bij ons twee! We zien elkaar dood graag en dat is het enigste wat telt! ;D
Hier een paar foto's van ons!


















Kroeltjes Miko en Tosca



Dikke kusjes, kroeltjes van ons allemaal!
Flutty&Fien Jazzy&Luna Nicky&Ricky Miko&Tosca

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Wilma1

 ;D ;D ;D Ik heb genoten van je verhaaltjes...je kan een strip schrijven...ik hou daar ook wel van....in gedachten de vogels zijn en daaruit je belevenissen verwoorden....prachtige foto's Christine!!
:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Christine

Citaat van: Wilma1 op 16 september 2006, 11:54:03
;D ;D ;D Ik heb genoten van je verhaaltjes...je kan een strip schrijven...ik hou daar ook wel van....in gedachten de vogels zijn en daaruit je belevenissen verwoorden....prachtige foto's Christine!!
:D Wilma

Ik kon nog eindeloos verder doen hoor! ;D ;D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Ann

Mooie foto's en leuke verhalen ;D Doe maar eindeloos verder ik zal blijven komen lezen ;).

(Ik las voordien ook dat je een website wil maken. Ik ben ook geen computergenie maar heb het gedaan met www.geocities.com. Een onderdeel van Yahoo, dus moet je wel eerst een (gratis ;) ) adres maken bij Yahoo.com (en een beetje liegen dat je van de USA bent want is niet beschikbaar in de Benelux) en dan kan je bij geocities met dat adres beginnen en dan kom ik zeker eens zien wat je ervan maakt ;D)

Verder wens ik je nog veel sterkte met je opa. Ik zal mee duimen dat alles in orde komt.

Groetjes
Ann


The sincerest form of flattery is to be pooped on by a Cockatiel

Centje bijverdienen?
http://gpt-ptc.goedbegin.nl

Christine

Citaat van: Ann op 16 september 2006, 13:23:38
Mooie foto's en leuke verhalen ;D Doe maar eindeloos verder ik zal blijven komen lezen ;).

(Ik las voordien ook dat je een website wil maken. Ik ben ook geen computergenie maar heb het gedaan met www.geocities.com. Een onderdeel van Yahoo, dus moet je wel eerst een (gratis ;) ) adres maken bij Yahoo.com (en een beetje liegen dat je van de USA bent want is niet beschikbaar in de Benelux) en dan kan je bij geocities met dat adres beginnen en dan kom ik zeker eens zien wat je ervan maakt ;D)

Verder wens ik je nog veel sterkte met je opa. Ik zal mee duimen dat alles in orde komt.

Groetjes
Ann

Mijn website wordt gemaakt via Macromedia dreamwaver! Niet echt een al te simpel programa maar het begin is er al! Ik heb men menubalk al en ook waar ik mijn teksten in moet zetten! ;)

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Carin

Hoi Christine,

Wat een dotjes van valkjes heb je.. Ook grappige foto's met verhaaltjes!! Geweldig!

groetjes Carin

Rianne

Hoi Christine,

ik heb onze website gemaakt met Frontpage. Dat is veel eenvoudiger als Dreamweaver. :)

Ann

Veel suc6 met je website. Als het resultaat er is dan laat je het maar weten :D

Groetjes
Ann


The sincerest form of flattery is to be pooped on by a Cockatiel

Centje bijverdienen?
http://gpt-ptc.goedbegin.nl

Ineke

Leuke foto's Christine, mag je vaker doen :)
Succes met de site!