19 april 2024, 15:40:36

veilig

Gestart door tifit, 23 augustus 2006, 12:31:13

« vorige - volgende »

tifit

hoi omdat ik soms geen tijd heb om koko te pakken en te kknuffelen enz of soms me me ouders naar restaurant ga wil ik iets doen waardoor hij zich ni hoeft te vervelen ik heb een een stukje touw van de taart (zon rood en wit) ingehangen hij speelt ermee en verveelt zich dus ni maar is het wel veilig zo niet wat kan ik doen voor het veilig te maken of beter ni geven en gaat het wel waar moet ik toch op letten bedankt op voorha,d :)

Rianne

Hoi,

ik heb geen idee wat voor touw je bedoeld ;D Maar het is beter om speeltjes uit de dierenwinkel te halen, die zijn er tenslotte speciaal voor gemaakt. Mijn valkjes zijn gek op speeltjes met een belletje eraan. Ook zou je je valkje een knabbelstaaf kunnen geven, die heb je in verschillende smaken en groottes. Deze kun je niet iedere dag geven, het is een extraatje. :)

Anja

Hallo,

Zou ook wel eens willen weten wat voor touw je bedoeld.
Wat ook een optie is een tweede valkje erbij nemen dan hoeft Koko zich helemaal niet meer te vervelen.

Groetjes Anja

tifit

een 2de valkje is uitgesloten en ik heb al 2 speeltjes zo en hij heeft er enkel bang van in zn kooi buiten speelt ie er veel mee (rare kweet het)