10 mei 2025, 17:04:21

Rozenbottels en ei

Gestart door Fiona, 24 juli 2003, 03:57:04

« vorige - volgende »

Fiona

hehe Ellen, sorry.
Hij is inmiddels naar andere mensen gegaan , sinds 2 weken, die helemaal in zijn sas zijn met hem. Nieuwe kooi gekregen, nieuwe speeltjes, kortom een aards paradijsje dus voor hem.
Het ging niet met die 2 samen en omdat ik toch meer aandacht aan Pico wil geven en deze tammer krijg, heb ik er zo vrede mee. Hij was nog niet zo lang bij ons, dus doordat hij niet zo tam was nog geen band. Hier toch nog een foto van hem hoor!
:-)

Fiona

enne Bobbien: roosvicee is siroop. Veelal drinken kleine kinderen dit, zit boordevol vitaminen. Van bepaalde merken heb je allerlei soorten (voor je darmen, extra vitamine, etc) Maar de simpele roosvicee gemaakt dus van rozenbottels voldoet prima! :-)
Je kunt het in NL in ieder geval in iedere supermarkt wel krijgen, weet niet waar jij woont?

Groetjes, Fiona

Ellen

Jeetje Fiona, wat een leuk vogeltje is dat.
Mooie kleur ook trouwens. ............mmmmmmm ik begin
alweer te malen hierboven in het hoofd  :D

zal ik.....................................?

Groetjes Ellen. ( en nog bedankt voor je reaktie)  :)

bobbien

hoi fiona,

ach zo, een siroop. Ik ga eens zien of ze dat hier ook hebben, ik heb zo al een vermoeden wat het zal zijn. Heb dat vroeger voor mijn kindjes (toen ze fruitpapkes aten) eens gekocht, meen ik mij te herinneren.
heel erg bedankt voor de info!
doe
anneke

Fiona

Bobbien: hehe fruitpapkes, wat klinkt dat lief :-)
Maar je woont in belgie dus begrijp ik daaruit , en inderdaad doen ze dat bij kids in de fruitpapjes, met liga enzo vaak ook.
Het is gemaakt van rozenbottels dus eigenlijk en je hebt in Nederland verschillende varianten.
Een goede super moet ze toch wel hebben denk ik zo :-)

Ellen: niet doen, gaan niet samen met een valkje. Een forpus is veels te vel! :-)

Groetjes, Fiona

Ellen

Hoi Fiona,

Bedankt voor het advies. Ik zal het dus niet in overweging
nemen.

Groetjes Ellen.

bobbien

hoi fiona,

bedankt voor de info.
hihi, ja , fruitpapkes das belgisch, hé!!
zal eens gaan zien,  naar de gb ofzo, om zo een fles(ken) siroop te gaan halen.
Ben eens benieuwd of ze het gaan lusten,..
lieve groetjes  anneke