19 april 2024, 08:41:46

Niet meer fluiten

Gestart door _Anne, 21 augustus 2006, 16:27:47

« vorige - volgende »

_Anne

De laatste weken fluit Pino nog maar erg weinig.. Hij kan alleen nog maar zo'n zeurend geluid maken maar echt fluiten of dingen zeggen doet ie niet meer. Ik geef hem genoeg aandacht en krijgt wat ie nodig heeft. Ligt het misschien aan de tijd van het jaar?? Weten jullie mischien meer?
Alvast bedankt!

Rianne

Hoi Anne,

verder is je valkje wel gezond? Ik bedoel, eet en drinkt hij goed, en als hij tam is, wil hij dan wel bij je zitten?
Het kan misschien door de rui komen, dat is voor vogels niet echt een fijne tijd. Liggen er veertjes op de bodem van de kooi?

_Anne

Hij drinkt en eet goed dus daar kan het zeker niet aanliggen. Hij is erg tam en zit de heletijd bij mij. En vliegt ook niet echt meer rond door de kamer of even kijken bij iemand of mijn zus plagen  :P . Er liggen wel wat veertjes op de grond ja. Maar niet echt veel. Ik vind het erg jammer heel soms fluit ie nog wel. maar veel minder. Hij fluit vaak tegen kussens dekens en van dat soort dingen  ??? waarom weet ik niet.. Maar hij kan nu alleen nog maar krijsen er naar of vind het eng..