karma punten.

Gestart door nick01, 21 augustus 2006, 07:53:17

« vorige - volgende »

nick01

misschien is dit wel wat , ik heb dit gezien op een ander forum.
je kunt elkaar karma punten geven die zie je dan onder je naam links in beeld.
leuk om je zelfrespect een boost te geven  ;D :-[ of juist dat je erachter komt dat je iets te fel reageerd of dat t beter zou zijn dat je t anders moet brengen.
je kunt t als voorbeeld zien op rottweilerforum.nl , let op hier moet je wel inloggen of registreren om mee te kijken bij berichten.

Lin

Ik denk dat dat niet zo'n goed idee is. ik zie veel mensen hier komen, ook gaan, die toch niet erg sterk in de schoenen staan. Als je dan negatief beoordeeld wordt dan komt dat niet ten goede. Wordt je wel de hemel in geprezen dan kan dit leiden tot vooroordlen en kunnen mensen worden voorgetrokken. zo'n systeem leid alleen maar tot positive of negatieve vooroordelen. Ik zie het zelf niet zitten. Maar ik snap je idee wel.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Agnes

Zelf hou ik er niet van om anderen te beoordelen.
Ik ben meer het type van: leef en laat leven.
Heb respect voor elkaar en elkaars meningen.

Ik kan er niet zo mee zitten als een ander me geen punten zou geven, maar voor een ander kan dit juist heel kwetsend zijn.

Het forum is geen wedstrijd,
iedereen komt hier voor z'n plezier, en laten we dat vooral zo  houden.

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

nick01

oke ik zag t bij t andere forum en daar werkt t heel leuk.
maar als ik eerlijk ben is daar ook een heel andere sfeer.
maar er zit wel wat in waarschijnlijk dat t hier niet werkt.
nooit geschoten is altijd mis he  ;D.

Lin

en hoe beschrijf je de sfeer hier?  :)


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Peter

Karma punten is voor bedoeld voor het beoordelen van reakties van personen. Als men met dieren werkt is het beoordelen moeilijker als met bijvoorbeeld computers ( zoals http://tweaker.net ) Daarnaast kan het heel positief werken maar ook negatief. Karma wordt wel ondersteunt door dit forum maar is uitgeschakeld.

nick01

11 september 2006, 11:10:25 #6 Last Edit: 11 september 2006, 11:14:11 by nick01
hoe ik de sfeer hier vindt?
daar zal ik niet te veel over zeggen want dan doe ik alleen stof opwaaien.
laat ik t zo zeggen hier vindt ik t minder gemoedelijk.
daar kun je ook gerust een vraag stellen alsof t lijkt dat je er super tegenin gaat maar daar snappen ze dat je juist feiten wilt horen , hier ben je al snel eigenwijs en iemand met minder kennis.
ik ga daar ergens tegenin met een paar vragende zinnen en mensen antwoorden rustig en snappen dat je op die manier meer info probeerd te winnen.
ik denk dat t misschien ook een dingetje is dat daar alleen maar liefhebbers zitten die allemaal een verschillende kijk op iets hebben en hier heb je "experts" .

heb ik t redelijk zacht omschreven?
ik heb mijn best gedaan!

maar peter een rottweilerforum gaat ook over dieren.
en bij computerfora's zullen ze t toch ook niet altijd met elkaar eens zijn toch?
er zijn bij iedere sport of hobby toch meerdere wegen die naar rome leiden al zijn sommige iets langer als de andere maar toch.
maar je hebt wel gelijk dat t ook heel negatief kan lopen en ik denk dat t hier niet zo goed zou lopen (achteraf nadenken is een beetje laat he ;D).