foto's zoeken

Gestart door Monky, 20 augustus 2006, 13:15:44

« vorige - volgende »

Monky

Ik had een ideetje/vraagje. Ik weet niet of het al eerder geopperd is of dat het kan, maar als ik twee keer dezelfde foto wil uploaden op verschillende tijdstippen dan load ik die foto 2 keer up. Eigenlijk uit gemakzucht, want anders moet ik die hele lijst doorwerken en vaak dat ik dan mijn geschreven tekst kwijt ben als ik het dan wil plakken in mijn berichtje.

Is het niet handig om op alfabetische volgorde te kunnen aanklikken? Dus in plaatst van iedere keer 10 pagina's verder dan je het beginletter van je bestand aanklikt en dan daar per pagina door kan snuffelen.

Ik weet helemaal niet of het kan, maar misschien is het een idee?

Groetjes,
Monky

*Yvon

Hoi hoi

Misschien een tip :
open 2 of meer vensters om te knippen en te plakken.
dan kan je op de ene site uploaden en knippen en dan bij je tekst plakken.

groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Ivy

Hoi!
Je kan ook al je links in een Word document bewaren en dan hoef je het alleen daar te zoeken. Heb ik ook gedaan voordat ik Photobucket ging gebruiken...
Op zich wel een goed idee om het zoeken makkelijker maken maar ja, Peter zal het nu wel druk hebben met andere dingen ;D
Groetjes, Ivana




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Peter

Hoi,

Ik ben aan het kijken of het niet in een database gezet kan worden. Dat geeft een beter overzicht.

Groetjes,
Peter

Monky

Hi Peter,

Dank je wel voor de reaktie.
Ik wacht rustig af.

Groetjes,
Monky

Lin

Citaat van: Peter op 30 augustus 2006, 05:36:36
Hoi,

Ik ben aan het kijken of het niet in een database gezet kan worden. Dat geeft een beter overzicht.

Groetjes,
Peter


Is het misschien mogelijk om net als je bij profiel heb staan: laat laatste berichten zien. Dat dat ook kan met foto's? Of een mogelijkheid dat je op je gebruikersnaam je fotos kan opzoeken. Of bedoel je dat ook?


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Agnes

Citaat

Is het misschien mogelijk om net als je bij profiel heb staan: laat laatste berichten zien. Dat dat ook kan met foto's? Of een mogelijkheid dat je op je gebruikersnaam je fotos kan opzoeken


Dit lijkt mij wel heel handig ;D

groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.