Willekeurige dag van de valkparkiet...

Gestart door Peter, 23 juli 2003, 13:34:44

« vorige - volgende »

Peter

23 juli 2003, 13:34:44 Last Edit: 23 juli 2003, 14:23:33 by Angelique
06:30 Wakker geworden, geschreeuwd. Wilde uit de kooi. Mocht niet. Nog harder geschreeuwd. Mocht wel.

08:30 Moest water drinken. Wilde niet, wilde koffie zoals op baasje. Woest geschreeuwd. Hielp niet. Water vies, bijna dood.

09:00 Staart in baasjes koffie gedaan. Baasje boos.

10:10 In baasjes werkkamer geweest. Hapjes gemaakt in baasjes papieren.

10:45 Open bus verf. Pootjes erin. Weggevlogen. Vrouwtjes wilde mij in de kooi. Eerst overal op gaan zitten, dan teruggegaan.

11:00 Worm gevonden. Wilde weten of hij kon zwemmen, in de waterbak. Zonk.

11:30 Kalender afgebeten tot 6 december. Gewacht op Sinterklaas en Zwarte Piet. Kwamen niet.

12:00 Kalender verder afgebeten tot 25 december. Gewacht op de Kerstman. Kwam niet.

12:30 Moest eten. Geweigerd. Wou frieten met stoofvlees net als baasje en vrouwtje. Geschreeuwd. Doek over kooi. Rest van de zaadjes toch maar opgegeten.

15:00 Rood potlood gevonden. Kapot gebeten. Baasje boos. Beter niet weer doen.

16:00 Behang van muur gebeten. Zo veel mooier. Baasje vond van niet.

17:45 In vrouwtjes handtas gekeken. Poeder op mij gedaan. Nu lekker ruiken. Vrouwtje niet weten. Beter ook zo.

18:15 Kat bij staart gepakt. Krabte. Kat gepikt. Krabte nog. Nog meer gepikt. Werd kwaad. Beste afblijven, poes gevaarlijk.

19:00 Moest weer in de kooi. Wou niet. Wou G.T.S.T. zien. Mocht niet. Zaadjes naar TV gegooid. TV kapot. Niemand kon nog zien. Ikke niet zien, niemand zien. Hihi!

19:30 Ben toch in de kooi gegaan. Hoorde vrouwtje tegen baasjes zeggen: 't Is toch zo'n braaf valkje..."

Peter

Hoi,

Ik zat vanmorgen al met de valkjes en ja iedereen kent het bovenstaande verhaal wel :)

Groetjes,
Peter

Stijn dc

hello

dit verhaaltje kende ik nog niet, maar ik heb me wel kostelijk geamuseerd!!
ik ken wel zon verhaaltje, maar dan met een kleutertje die de grote mensen wilde helpen!!

conclusie van het kleutertje==> als ik grote mensen help krijg ik slaag :D
SDC:D

daan

Hoi Peter,

Hij is erg leuk  :) :)
Ik heb behoorlijk gelachen, maar het is wel waar ja. hihihi.

Knuf daan ;D

Sanna

Oh wat een heerlijk verhaal  :D.
Welke van de valkjes was dit?

Groetjes, Sanna

Tara

Hoi Peter,

ik vond het ook wel erg leuk en grappig :D

Maar ik wil ook weten welk valkje het was? Zeker een tamelijk jong valkje die wacht op sinterklaas en de kerstman ;D

Ellen

Kostelijk.............................gekkenhuis! :D


Gr. Ellen.

Peter

Citaathello

dit verhaaltje kende ik nog niet, maar ik heb me wel kostelijk geamuseerd!!
ik ken wel zon verhaaltje, maar dan met een kleutertje die de grote mensen wilde helpen!!

conclusie van het kleutertje==> als ik grote mensen help krijg ik slaag :D
SDC:D
Hoi Stijn,

Aan de hand van de peuter versie is de valken versie tot stand gekomen.

Groetjes,
Peter

Peter

CitaatHoi Peter,

ik vond het ook wel erg leuk en grappig :D

Maar ik wil ook weten welk valkje het was? Zeker een tamelijk jong valkje die wacht op sinterklaas en de kerstman ;D
Hoi Tara,

Ik mag zijn/haar naam niet noemen maar het was die ene met het kuifje :)

Groetjes,
Peter

Tara

Diegene met het kuifje??????? Ik kom er wel achter als je 'De Grote' zijn/haar naam niet mag noemen :D

Paul

Hoi Peter,
Heel erg lachen met dat verhaaltje :-)
Maar weet je zeker dat het niet over een van mijn valkjes ging ?
Hier zijn pas ook nog 2 microfoons gesloopt en diverse andere dingen maar je blijft lachen hoor, je kan nooit echt kwaad op ze worden :-)

Groetjes, Paul

Stijn dc

hello

aahzo, het is afgeleid van het kleuterverhaaltje!
heb jij dat gemaakt, of ook maar aangekregen via e-mail?

SDC:D

Karin

Leuk Peter ! Lijkt Dazzle wel  ;D

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Barbara

Haha, ik lachte me rot, grappig die versimpelde valkentaal.
't Is -Oeps, er valt nu een papieren verjaardagsmuts naar beneden, bovenop mijn toetsenbord, eraf geduwd door Croky  :o - dat ik geen na-aper wil zijn, maar ik had onmidelijk de neiging ook zo'n dag te beschrijven op precies dezelfde manier! Leuk idee om zo een dagboek te bij te houden misschien? Ik wil t wel vaker lezen!

Groetjes,

Barbara

Op de foto zie je de lievelingsplek van Croky (bovenop wat dozen die op de bovenste plank van ons computermeubel staan) met links de muts die net naar beneden viel, aangeknaagd en wel natuurlijk ;-)

Peter

Hoi Barbara,

Neem gerust over hoor :) Ik ben ook ergens een verhaal tegengekomen en ik dacht hee dat kan ik ook maar dan over de valkparkiet.

Groetjes,
Peter

  ((
 < 0 )
  |  ^\
  |  \ \
   \    \
     ||  \
    ----\ \
                                            \ \
                                                  \ \