Pepper†, Kaily†, Jamey†, (Milan,) Nina† & Cleo†

Gestart door Sanna, 24 september 2003, 13:00:32

« vorige - volgende »

Sanna

Hallo lieve allemaal,

Bedankt voor jullie reacties, die doen me goed. Maar weet je, het is heel moeilijk om positief te blijven na wat er allemaal gebeurd is. De laatste 3 keer dat ik een moppie naar Feld gebracht heb, heb ik ze nooit meer levend terug gezien :'(. Maar Feld zag wel dat ik flink van slag was gisteren. Hij heeft me beloofd vandaag te bellen hoe het met Nina gaat, maar hij zou pas 's middags kunnen bellen, hoe laat weet ik niet. M'n afleiding bestaat momenteel uit op m'n balkonnetje zitten te wachten tot m'n 3 wassen afgelopen zijn, want ik heb de hele week niks kunnen doen. Ik ben alleen maar met Nina bezig geweest. Allemensen wat is dit slopend. Ik hoop zo dat ik m'n schatje nog terug zie, ik mis haar zo :'( :'(.

Sanna

Mariska

Hoi Sanna,

Ik vind het heel erg voor je dat je weer een ziek valkje moest wegbrengen en achterlaten, maar ik sluit me wel aan bij Gerda.
Dit is heel iets anders als met je andere valkjes en probeer om het daar niet mee te vergelijken.
Ik begrijp dat dat heel moeilijk is na alles wat er is gebeurd.
Ik kan me ook goed voorstellen dat je erg bang bent om Nina ook te verliezen en dat het moeilijk is om steeds maar goeie hoop te houden.
Maar het komt vast allemaal goed.
Eten doet natuurlijk pijn met allemaal abcesjes op je tong en nu met die sonde krijgt dat mooi de kans te herstellen zonder dat er steeds eten langs moet.

Ik duim voor Nina dat ze gauw weer beter mag zijn!

En probeer jij nou ondertussen om een beetje bij te tanken.
Voor Nina word goed gezorgd.

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Sanna

Hoera, Feld heeft gebeld: het gaat goed met Nina!

Ze krijgt twee keer per dag een flinke hoeveelheid pap met medicijnen en daar reageert ze goed op. Haar tongetje is al veel rustiger en minder gezwollen. Ze knabbelt zelfs al weer wat aan het trosgierst. Feld ziet het niet somber in. Pfffffffffffffffff!!! Ik kan weer ademhalen. Ze moet nog een paar daagjes blijven zodat haar tongetje goed kan genezen.

Veel liefs van een opgeluchte Sanna!

Saar

gelukkig goed nieuws :D
Ik hoop dat je haar weer snel terug heb..

groetjes Saar :-*

*Petra*

Hoi Sanna!

Fijn zo, mooi goed nieuws over Nina ;D ;D!!!!!

Groetjes Petra

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Mariska

Zie je nou ;)

Alles komt goed :D

Dat tongetje heeft gewoon een beetje rust nodig en daarna bunkert ze weer net zo als daarvoor ;)

Ik ben heel blij voor je!

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

margab

Hoi Sanna,

Fijn om te horen ik hoop dat ze met een paar dagen weer thuis is.
Groetjes Margab

Irene

yeah!!!!!!!!!!!!!!!!!! da's goed nieuws!!!!
laat haar maar lekker veel eten bij Feld; hem een beetje op kosten jagen ;), heeft hij andersom ook al genoeg gedaan ;) ;D.
nog een paar daagjes en dan is je moppie weer bij!
groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes

Sanna

Citaat van: Irene op 11 juni 2006, 17:27:05... hem een beetje op kosten jagen ;), heeft hij andersom ook al genoeg gedaan ;) ;D ...

Ik vrees dat de kosten weer geheel en al voor mijn rekening zijn... ::).

Maar dat kan mijn stemming niet meer drukken, lekker puh! :P Ik ben zo ontzettend blij, ik hoop dat ze gauw genezen is en ze weer lekker thuis kan komen kroelen :-*.

Allemaal bedankt voor jullie lieve woordjes hè? ;)

Liefs, Sanna

ROCKS

Hey.....

Nouh, da's goed nieuws!!
Ik ben heel erg blij voor je, maar dat weet je wel? ;)
Nu kan je weer lachen, en ik lach met je mee  :D

Doeiii, Nellie

ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

Sanna

Caroline

Hoi Sanna,

wat fijn dat je zo'n geweldig nieuws hebt gekregen.  :D

Groetjes van Caroline  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Roosje

carco

Wat een geweldig fijn nieuws voor je!!
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Ivy

Hoi Sanna.
Wat heb ik weer gemist, wat erg voor jou om je Nina achter moeten laten.
Gelukkig gaat het al beter met haar, ik ben erg blij voor je.
Hopelijk mag ze gauw weer naar je toe!

En Haantje is een schatje, ik hoop dat het een mannetje is!

Groetjes, Ivy

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie