Pepper†, Kaily†, Jamey†, (Milan,) Nina† & Cleo†

Gestart door Sanna, 24 september 2003, 13:00:32

« vorige - volgende »

Irene

:o :-[ :-[ :-[ och Sanna,
wat verschrikkelijk; daar ga je weer met een van je liefjes :-[.
KAn alleen maar indenken hoe ellendig je je moet voelen, nu.
Heel veel sterkte met Nina; ik hoop dat Feld je (en Nina vooral natuurlijk) goed kan helpen.
Ik denk aan je.
liefs, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes

Roosje

Oh nee arme Nina toch :'( Ik kan je helaas niet helpen maar zal net als iedereen hier flink duimen dat ze opknapt. Wat vreselijk voor je :-\

Sanne388

Ow nee.. Nu ga je alweer :O
Ik heb net alles gelezen, en ik vind het echt heel  :censuur voor je. ik hoop echt heel erg voor je dat Nina weer opknapt, en dat ze dan weer helemaal blij word in augustus met haar nieuwe vriendje,,

Heel erg veel sterkte!!!
                                 Liefs,, Sanne Ft. Oscar

hippysuus

Wat vreselijk Sanne, en Nina is zo'n schatje....heel heel veel sterkte!! Ik ga hier heel erg hard duimen voor je dat Nina weer gezond wordt!

Rianne

Ach, nee toch, arme Nina :'( ... ik ga voor jullie duimen Sanna.

Sanna

Lieve allemaal,

Nina is bij Feld gebleven. Ze heeft allemaal abcesjes op haar tong, geen wonder dat het zo zeer doet :'(. Ze krijgt nu bij Feld sondevoeding wat veel prettiger voor haar tongetje is. Morgen belt hij me hoe het met haar gaat. Ik denk eerlijk gezegd niet dat ze maandag iets te pakken heeft gekregen dat niet goed voor haar was. Als ik nu nadenk was ze al een paar dagen een beetje rustiger en had ze ook niet zo veel aan haar trosgierst gegeten. Ik weet het allemaal niet meer, ik hoop alleen dat ze na het weekend gezond naar huis komt :'( :'(. Ik durf niet meer te hopen...

Christine

Sanna,
Ik duim met je mee op een goede afloop!
Veel sterkte! :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Riny

Hoy Sanna
Ik zal heel erg hard duimen voor jou en Nina.
Groetjes Riny :D

*Petra*

Lieve Sanna,

Ik wou dat iets meer kon doen, dan hopen op een goede afloop.
Probeer morgen een beetje afleiding te vinden..

Liefs Petra.

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

carco

Oh Sanna.
Ik kan niets anders dan met je meeleven en meehopen.
Groetjes: CAroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Irene

:-[ :-[ :-[ och sanna,
wat erg. Hopelijk knapt ze snel op van de sonde en is ze weer lekker snel bij je, maar ik kan me helemaal voorstellen dat de moed je in de schoenen zakt, zo :-[
het zal nu ook ondragelijk stil in huis zijn, of niet? :-\

Ik duim voor jullie tweetjes.
liefs, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes

Saar

jeetje...
Heel veel sterkte

liefs Saar :-*

Gerda

10 juni 2006, 20:36:03 #867 Last Edit: 11 juni 2006, 17:40:44 by Gerda

Hoi Sanna,

Wat erg voor je om dit weer mee te maken. Ook ik kan je alleen het advies geven om lekker veel afleiding te zoeken. Ga lekker naar buiten met het mooie weer!! Anders ga je alleen maar naar de lege kooi zitten staren. Ik weet hoe het voelt, want dat had ik ook toen Nezumi een weekje bij Feld was.

En je moet het niet vergelijken met dingen die in het verleden zijn gebeurd!! Nina is een sterk valkje, die redt het wel!!!
Geen wonder dat ze niet eet, dat zal zeker pijn doen. Ze krijgt nu in ieder geval alle voedingstoffen binnen, terwijl de ontstekingen kunnen genezen!!

Ik duim voor een goede afloop.
Liefs, Gerda

febvisje

Ook ik hoop dat alles in orde komt.

Groetjes jane

margab

Hoi Sanna,

Beetje geslapen vannacht? Wat erg voor je dat Nina nu zo ziek is. Gelukkig is ze in goede handen, al zal ze je ook missen. Je kunt vandaag vast even bellen hoe het met haar gaat. Sterkte,
Margab