Pepper†, Kaily†, Jamey†, (Milan,) Nina† & Cleo†

Gestart door Sanna, 24 september 2003, 13:00:32

« vorige - volgende »

Mandy

Jeetje je hebt nogal afgezien met Pepper, maar gelukkig gaat het weer beter. Ze zien er ook goed uit op de foto's, ook die mooie bonte die nu mooi in de veren zit, binnenkort je handtekening maar aanpassen! ;)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Sanna

Hahaha, ja je hebt helemaal Mandy :P Ik moet alleen nog even een goeie foto daarvoor hebben. Ze zijn zo beweeglijk he? ;D

Groetjes! Sanna

Sanna

Nou, het ziet er naar uit dat ik mijn witmasker cinnamon toch al dit jaar ga krijgen ;D ;D. Het is bijna zeker dat het een mannetje is, hij fluit al lekker zegt de kweker. Hij denkt dat hij het volgende week wel met zekerheid kan zien. Dus .... als het allemaal klopt ... ga ik hem over 2 weekjes halen. Hij is al wel wat ouder, maar ik houd hem toch eerst een week of 4 in quarantaine op m'n kamer (zolder), dus een knappe vogel die dan niet tam gaat worden :D

Nou nog niet meteen m'n reservering van volgend jaar weg gaan gooien Mandy, het is nog niet helemaal rond ;D

Groetjes! Sanna

Lique

heej sanna,

wat ontzettend leuk zeg, dat je hoogstwaarschijnlijk zo snel al een witmasker cinnamon kereltje kan krijgen.
Hopen maar dat het doorgaat ;)

groetjes Lique

Sanna

Ja hihi, hopen dat het echt een jochie is. Is Jamey niet meer zo in der minderheid :D :D

Groetjes! Sanna

Mandy

CitaatNou nog niet meteen m'n reservering van volgend jaar weg gaan gooien Mandy, het is nog niet helemaal rond ;D

Toen ik het begin las wilde ik het al wel doen ja, maar ik hoor het wel, ik hoop voor je dat het lukt, want je wacht al zo lang. ;)

Irene

heej Sanna, wat lees ik nu? ga je voorlopen qua aantal? ;D Dan moet ik zeker ook snel wat regelen! Wat leuk voor je joh! Hoed je ons op de hoogte van je "nieuwe vlam"?
groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes

Sanna

Citaatheej Sanna, wat lees ik nu? ga je voorlopen qua aantal? ;D

Jaaa hahaha, pas maar op, ik ga je inhalen ;D :D
Helaas heb ik geen foto's van mijn "nieuwe vlam" (de kweker heeft zelf geen internet en email, dus die ga ik ook niet krijgen :-/), maar dat ga ik volop goedmaken als hij arriveert ;D. Ik hoop in ieder geval dat hij er ongeveer zo uit komt te zien:

Ik heb het plaatje even geleend van iemand op de site - excuses hiervoor ;D - maar dit moet hem worden. Nou nog een naam...... ::)

Groetjes! Sanna

Mandy

En hoe gaat het met het valkje, komt je manneke er binnenkort aan? :P

Sanna

Hihihi - jaaaaaah! Volgende week dinsdag ga ik hem halen. Dan heb ik ondertussen ook nog tijd om even voor een geschikte kooi te zorgen... die grot witte die ik nog heb past niet op m'n kamer, dus ik ga hem inruilen tegen twee kleineren. En dan wordt het tussen mij en hem! Poeh, ik hoop dat hij niet te wild is hoor... maar ik wil gewoon echt deze kleur hebben, dus ik ga alles uit de kast trekken. Valkje! maak je borst maar vast nat jongen!! Whahahahaha :D :D

Groetjes! Sanna

Irene

:o :o Sanna!! Wat een plaatje! ben gewoon jaloers; die mutatie wil ik ook ;D. Wat fijn dat je hem al zo snel kan halen (alhoewel het voor jouw gevoel niet snel genoeg zal gaan! ;D ;D :D ). Houd me op de hoogte hoor :D.
Strekte met het wachten ;)
groetjes, irene

Sanna

Ik ben er eindelijk uit! Ik heb eindelijk een leuke naam voor het nieuwe mormel gevonden ;D: hij gaat Milan heten. Lekker kort en stoer (hihi, het is bijna of ik een naam voor m'n eerste kindje ofzo uitzoek :D :D).
Aanstaande dinsdag ga ik hem halen. Ik heb boven al een kooi voor hem ingericht, want hij komt natuurlijk eerst geruime tijd in quarantaine. En dan gaat het een tijd van slaaptekort worden (zie je wel! toch een baby), want nou moet ik m'n aandacht tussen twee etages gaan verdelen. De moppies beneden pikken het natuurlijk niet als ik de hele dag boven zit, en de nieuwe aanwinst boven wordt natuurlijk nooit tam als ik de hele dag beneden zit. Dus dat wordt extra vroeg opstaan voor wat 'quality time' met Milan, tussendoor ook naar boven en 's avonds voor ik naar bed ga. Ben benieuwd hoe wild hij is ::). Wish me luck!

Groetjes! Sanna

Irene

Heej sanna,
wat spannend!!! Leuke naam Milan. Wat een leuke handtekening heb je ook; erg nieuwsgerig word ik oor het vraagteken :D ;D. Dat tam maken gaat j heus wel lukken; je hebt dat immers al 3 keer succesvol gedaan. Nog even succes met het afwachten.
groetjes, irene

Sanna

Ja Irene, het is dan wel 3 keer gelukt ... maar dat waren wel alledrie babietjes. Ik denk dat ik Milan met een eigenwijze eenkennige kleuter zou kunnen vergelijken :D. Affijn, we zullen zien. IK WIL HEM NOU EENMAAL GRAAG!!! Hihi, lekker uitgangspunt ;D, -tam worden kreng!- ;D
Morgen moet ik die man bellen, want hij was afgelopen week op vakantie. En dan spreken we verder af. Ik ga hem dinsdag-middag halen, tenzij Milan ineens toch een popje blijkt te zijn ::)...

Groetjes! Sanna

Sanna

Nou eindelijk! Hij is er. Is het geen plaatje??

Hij is wel wild hoor!! :o En hij heeft me ook al flink gebeten (bloedende nagelriem - lekker, meteen in de soda >:(). Tja, zat erin he? :-/ Nou hopen dat ik met 4 weken z'n vertrouwen kan winnen. Overmorgen ga ik even met hem langs dr. Feld (m'n arme vingers.......) om hem te laten onderzoeken (oa natuurlijk op ppgz) en meteen een beetje te laten knippen. Want als ik hem nu per ongeluk zou laten glippen, zou hij zich direct te pletter vliegen :o en dat is niet helemaal de bedoeling...

Hij staat nu op mijn kamer, op zolder, met de gordijnen een beetje dicht. Dan kan hij langzaamaan wat aan zijn nieuwe huisje wennen. Ik hoop dat hij vandaag z'n voer en water nog gaat ontdekken, want voorlopig zit hij alleen maar helemaal bovenin. Hij vindt het wel fijn als ik zachtjes tegen hem praat. Nou, dat vind ik al heel wat voor een vogel die geen mensen gewend is hoor.

De anderen hebben ook wel door dat er iets gebeurd is, maar ze weten niet precies wat. Ze hebben hem in ieder geval horen fluiten toen ik binnenkwam. Direct enthausiast terugfluiten natuurlijk :D.

En Jamey is een echt lekker kereltje aan het worden. "Papegaaitje leef je nog" komt er bijna helemaal goed uit, alleen hier en daar nog wat vals. En sinds vandaag zegt hij "koppie krauw". Lief he? :P

Ik houd jullie nog wel op de hoogte over wat voor verbanden ik de komende dagen nog moet aanleggen :D ;D.

Groetjes! Sanna