Pepper†, Kaily†, Jamey†, (Milan,) Nina† & Cleo†

Gestart door Sanna, 24 september 2003, 13:00:32

« vorige - volgende »

Ankie

Hoi Sanna

Hou je uitverkoop ?
Ik zou wel willen hoor ,maar dan wordt Ed echt gek
en kan ik gelijk mijn advocaat inschakkelen.
Hij wordt nu al een beetje tureluurs omdat we misschien volgend jaar zelf wel een nestje willen van Zazou & Nala.
Het lijkt me zo gaaf om mee te maken ,alleen ben ik bang dat ik de kleintjes niet af zou kunnen staan ::).
Maar als ik de foto's zie van jou poepies ,slaak ik een diepe zucht. Ik vindt ze zo geweldig. Ze zien er zo snoezelig uit!!!
Maar het gaat wel hard hoor . Nina is ook lekker gegroeid zo te zien.

Groet van Ankie

Rianne

Hey wat leuk, een geparelde lutino!!

Sanna

Citaat van: Rianne op 14 september 2005, 14:01:59
Hey wat leuk, een geparelde lutino!!

Ehh??? Ik heb wel een bont mannetje split voor gepareld en lutino. Maar een geparelde lutino heb ik helaas niet...

Groetjes, Sanna

Gerda

Toch lijken de doorgekomen pennetjes gepareld  ;)

Groetjes Gerda

Rianne

patty_dordtse valkjes

ik denk een lutino geparelde  ;D ;D ;D
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

Petra en Cheeky

Wat een lieve snoezige kleintjes! Met name de "treintje"-foto vind ik SUPER!!! 't is dat wij het op 2 willen houden (tenzij er spontaan 3 ontstaan.... ::).... want anders..... kwijl... :P

Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Sanna

15 september 2005, 18:39:22 #353 Last Edit: 16 september 2005, 07:23:36 by Sanna
Citaat van: Lin op 14 september 2005, 17:51:23
Citaat van: gizmo_spikey op 14 september 2005, 15:47:46
ik denk een lutino geparelde  ;D ;D ;D

mee eens!

Nog meer verrassingen?? :o :o :o Nou weet ik het niet meer hoor! Wat heb ik voor rare beessies ??? ??? LIIIIIIIIQUE!!!

:-* :P ;D 8)

Groetjes, Sanna

Ankie

Gaat goed hier ;D ;D.
Tijd om de krant te bellen?

Sanna

Ik heb nog eens zitten nadenken.... Maar kan het niet zo zijn dat Nina bont lutino is?? Want ze wordt wel heel erg geel hoor. Alleen die witte strepen die valkjes altijd op hun vleugels hebben, die zijn wit. Maar de rest heeft toch wel iets van een citroentje hoor ;D. En bont lutino zou nou wel weer kunnen volgens de tabellen. Dus ik denk dat ik maar daarvoor ga :D.

Overigens, ze groeien als kool, niet te geloven zeg! :o Kruimel is al zo groot als een volwassen vogel, net zo zwaar ook trouwens. Ze worden nou alleen helaas allemaal geplukt :-\ :-X. Er zitten allemaal kleine bloedpuntjes op de ruggetjes en schoudertjes. Met een beetje mazzel blijft het alleen daar, maar goed, ik heb er vanaf het begin rekening mee gehouden dat Kaily ze zou scheren...

Affijn, dit is vanmorgen:

Kruimel dag 21

Mooi hè? Zo'n gepareld lijfje en een bont koppie...

Humpie dag 19

Droppie dag 18

Nina dag 16

Zie je hoe geel ze is?

:-* :-* :-* Sanna

Christine

een citroen neenee denk toch kweetni misschien een geparelde lutino of een gewone lutino ik volg je dus ik kom het wel zo te weten  ;D :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Rianne

Petra en Cheeky

Wat staan ze er weer lief op Sanna! Jammer inderdaad van het plukken, maar het valt nog mee...  Hopelijk blijft het hierbij ...lll

Ik kan je helaas niet helpen op mutatiegebied! Daarin ben ik een echte leek!  :-\

Groetjes,
Petra

Ankie

Hoi Sanna

Citaat van: (¯`°•.•°´¯)Petra op 16 september 2005, 18:50:24
Ik kan je helaas niet helpen op mutatiegebied! Daarin ben ik een echte leek! :-\

Ik ook !!!!! :P.

Ze groeien inderdaad als kool en zien er ondanks dat ze geplukt worden helemaal geweldig uit.

Groet van Ankie