Pepper†, Kaily†, Jamey†, (Milan,) Nina† & Cleo†

Gestart door Sanna, 24 september 2003, 13:00:32

« vorige - volgende »

giovanni

3 januari 2004, 02:33:10 #30 Last Edit: 9 april 2005, 19:40:21 by Rasta
 :D ;DMooie foto's, vooral diegene in dat fonteintje   :)  

Sanna

Heeeey Irene! Haha, ja je bent weer de eerste hoor :D
Pepper's staart komt eindelijk een beetje bij. Er zit nu 1 veer van zeg maar de op een na langste lengte tussen (snap je hem nog?) en die heeft hij tot nu toe laten zitten. Dus ik heb goeie hoop dat hij het voortaan met rust laat.
Hihi, momenteel zit hij paperclipjes uit een bakkie te gooien en een tijdschrift te slopen. Denk dat ik maar weer eens in ga grijpen...

Groetjes!

Irene

Heej Sanna,
weer terug van weggeweest? ;D Ik moest je dagboek helemaal opspitten van pagina 3 ofzo ::)
Fijne vakantie gehad? Wat lees ik nu in mijn eigen dagboek; komt er een derde bij? Wat leuk, wat lopen we toch weer gelijk op!!!! Ik heb jouw schatje ook ff gezien bij Lique, toen ze daar aan het logeren waren; wat een schatjes. Wanneer komt jouw kleintje en heb je al een naam, en bovenal...Foto's foto's foto's!!!! :D ;D ;D ;D
groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes

Sanna

Hahahaha :D :D Irene ongeduldje!!

Ik denk dat hij James (Jamey zolang hij nog klein is :P) gaat heten, maar das nog niet helemaal zeker hoor. En foto's.... Moet ik Lique eventjes lief aankijken ::) want ik heb zondag zelf wel wat foto's gemaakt, maar mijn cameraatje is zo'n goedkoop digitaal ding. Die zijn dus allemaal onscherp. Hij is echt een schatje, maar wel kaal hoor :o. Heb je de foto's in Lique haar dagboek gezien van die geparelde Crocky? Nou, dat is zijn zusje en hij is zelfs nog meer geplukt dan zij!!! Maar je kunt al wel goed de bonte vlekken op zijn vlerkjes zien (= zo'n beetje de ene plaats waar het moppie nog veertjes heeft... :-[). Maar goed, ik gaat hem wel efkes lekkertjes verwennen hoor ;) ;D
Jeetje, pagina 3 alweer? Moet ik m'n dagboek toch eens wat vaker bijwerken :-X

Groetjes! Sanna

Irene

whhaaha sanna,
Dus je krijgt een nog kaler kipje dan Kailey in huis? Want die werd toch ook geplukt ten, of vergis ik me nu?
Nou foto's komen wel, em anders spiek ik wel ff als ik weer eens bij Lique ben en hij zit er nog! ;D
Want idd "ongduld" is mijn middlename ;) ;D
groetjes, irene

Irene

He Sanna,
nou ik heb je nieuwe engeltje gezien hoor, giste bij Lique :D :D. kon gewoon niet wchten op foto's ;D. Wat een heerlijk ding! En wat een prachtig apart verenpak ;D ;D ;D. Ach, dat komt vanzelf weer goed!
groetjes, irene

Sanna

Ja mooi he? Ik ben ook heeeeeeelemaal weg van hem ;)

Groetjes! Sanna

boezempje

hai sanna

het zijn pracht foto's hoor echt fotomodellen hoor.

gr.esther

Sanna

Ja Esther, ze hebben hier een opleiding tot mannequin gevolgd... Ze zijn beide geslaagd! :P ;D :D

Groetjes! Sanna

boezempje

hai

hahahahah erg mooi hoor.en dan hebben ze het goed geleerd ;)

Sanna

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Sanna

19 juli 2004, 17:33:40 #41 Last Edit: 17 april 2005, 23:22:33 by Sanna
Kijk eens! Dit is nou mijn nieuwe schatje. Arme kale donder he?? :D :D Jamey in vol ornaat:

Een poepie he? Nog wel wat magertjes, maar daar gaat Lique aan werken :D ;D

Groetjes!

Irene

Och Sanna,
weat een scheet is het toch! ;D lekker kaal, maar dat komt we goed! Ben heel benieuwd hoe pepper en kaily straks reageren! ;D Als ze hem maar  niet gaan uitlachen ;D
groetjes, irene

Sanna

Whahaha you have a sick mind ... hem uitlachen. Die is goed. Nou, dan zal ik de beide madammen er effentjes aan helpen herhinneren dat ze er zelf ook niet zo fraai uitzagen toen ze bij mij kwamen... ::)

Groetjes!

Irene

he sanna,
ik heb je schat vandaag weeer ff bekeken hoor! ;D wat een lieverdje! En hij was lekker aan het eten , dus dat duurt vast niet meer lang!! Nog ff volhouden!
groetjes,irene