28 maart 2024, 15:56:39

mijn jong van5weken eet niet meer

Gestart door kaminka, 17 augustus 2006, 10:03:55

« vorige - volgende »

Riny

5 september 2006, 20:06:23 #60 Last Edit: 6 september 2006, 10:51:51 by Riny
Citaat van: kaminka op  4 september 2006, 21:03:36

Ik hoop dat jullie het begrijpen, en er ook begrip voor hebben.


hallo allemaal
Met deze zin geeft Kaminka aan dat ze het de volgende keer anders zou doen.
Daar is dit vogeltje inderdaad niet meer mee  geholpen.

Maar er zijn meer mensen op het forum, die goede raad in de wind slaan.
Hopelijk leert hier iedereen van zijn of haar fouten.
Maar dat zal de tijd leren.
Kaminka ik hoop dat je even goed op het forum blijft komen.
Groetjes Riny/ Moderator

Caroline

Citaat van: Riny op  5 september 2006, 20:06:23

Daar is dit vogeltje inderdaad niet meer mee  geholpen.




Twee vogeltjes!!

Er zijn twee vogeltjes hierdoor overleden.  :'( :'(

Maar inderdaad, laten we hopen dat er mee geleerd is en dat als ze hulp of informatie nodig heeft deze site nog te vinden weet.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Gerda

Ik denk dat Riny met haar berichtje bedoelde dat we er (inhoudelijk) niet meer op in moeten gaan. Kaminka heeft gezegt het een volgend keer anders te doen.
Mensen maken fouten, maar niet iedereen leert er van.
Kaminka geeft aan ervan geleerd te hebben.

Groet Gerda

Sanna

5 september 2006, 20:39:45 #63 Last Edit: 5 september 2006, 20:42:39 by Sanna
Citaat van: kaminka op  5 september 2006, 19:59:56Maar geloven jullie wat je willen, ik zal hier niet meer komen


Hè verdorie, hier was ik nou al zo bang voor... :-\

Jongens, er moet me toch iets van het hart. Iedereen die mij en mijn verhaal kent weet dat ik de laatste ben die het niet gaan naar een dierenarts zal vergoeilijken. Maar we moeten allemaal oppassen dat we niet voor politie-agent gaan spelen. Ik heb me er zelf ook eens schuldig aan gemaakt en had daar achteraf erg spijt van en schaamde me erg. Natuurlijk willen we allemaal iedereen goede raad geven. En sommige mensen die het nog nooit hebben meegemaakt begrijpen gewoon niet dat je er met een vogeltje heel erg snel bij moet zijn omdat het anders gedaan is. Het breekt m'n hart om te lezen dat iemand niet naar de dierenarts gaat als een vogeltje ziek is. Maar meer dan goede raad geven en blijven aandringen om naar de dierenarts te gaan kunnen we niet doen. We zitten hier nog altijd op een forum met allemaal mensen die allemaal een eigen vrije wil hebben - dat maakt ons forum juist! We moeten er van uit gaan dat wanneer iemand de moeite doet om deze site op te zoeken en hier om raad te vragen hij of zij het allerbeste met zijn vogeltje voorheeft (als het iemand niks kan schelen, waarom zou hij dan al die moeite doen??). Maar die persoon moet zelf beslissen of hij de aangeboden raad opvolgt of niet. Als je zoiets nog nooit hebt meegemaakt kan het makkelijk zijn dat je ervan overtuigd bent dat je het goed aanpakt. Soms moet je dingen helaas op een hele harde manier leren. Maar wat willen we nou liever: dat iemand na zoveel verdriet hier wegloopt omdat die persoon nog een paar trappen na krijgt, of dat die persoon zijn lesje geleerd heeft en hier nog blijft terugkomen met vragen zodat we elkaar kunnen helpen en verder leed kunnen voorkomen?? Lieve mensen, ik ga graag voor de laatste optie. Wie is met mij?

Nog even een naschrift: dit stukje heeft NIET de bedoeling een discussie te openen, dat wil ik echt niet. Ik wil ook helemaal niemand op de vingers tikken, dat is ook echt mijn bedoeling niet. Ik weet dat iedereen die hier komt het aller aller beste met zijn vogels voorheeft en er werkelijk alles voor doet. Ik wil alleen iedereen een beetje tot nadenken stemmen. Als je er iets uit aan wilt nemen, graag. Zo niet, even goeie vrienden. Maar laten we vooral allemaal lief voor elkaar zijn.

Liefs, Sanna

Sanna

Lieve Kaminka,

Hoe gaat het nou met je? Ik hoop dat je uiteindelijk je verdriet een plaatsje kunt geven. Ik hoop ook je hier nog eens tegen te komen. Vergeef ons alsjeblieft wanneer we je gekwets hebben, het komt allemaal voort uit dierenliefde. Ik hoop dat je hier je vragen nog zult willen stellen.

Liefs, Sanna

Riny

5 september 2006, 20:47:35 #65 Last Edit: 6 september 2006, 10:51:33 by Riny
Hallo allemaal
Ik sta 100% achter de woorden van Sanna.
Toch sluit ik dit topic en wil daarbij iedereen vragen die hierop gereageerd hebben, om eens heel goed bij zich zelf te rade te gaan.
Of ze zelf altijd de voorzorgsmaatregelen zo in acht nemen.
En hoe zouden jullie reageren als je dan zo, in je topic of dagboek, aangevallen zou worden?
Dit forum is bedoelt om mensen te helpen en niet om ze af te kraken.
Groetjes Riny/ moderator