28 maart 2024, 20:07:17

Ik heb een nieuwe valk erbij

Gestart door Roderick_, 19 september 2002, 06:33:44

« vorige - volgende »

Roderick_

hallo,
ik heb een nieuwe valk erbei gekocht. Het is een man en hij zit nu bij mijn coco in de koi het gaat al best goed, maar de man is een beetje de baas aan het spelen. Wat mij heel erg op viel is dat het mannetje een totaal ander geluid maakt. Nu ik een mannetje en een popje heb zie ik toch wel duidelijke verschillen het mannetje is veel groter en heeft een spitser uitelijk. Mijn nieuwe valk is al wel een half jaar oud maar ik heb het gevoel dat die wel tam gaat worden en een echte prater is want hij fluit zo veel deuntjes. Ik hou jullie op de hoogte. En ik vind zelf dat dit verhaal een beetje raar gescheven heb maar ik heb geen zin om het weer helemaal te veranderen, maar voor de duidelijkheid die man is mijn nieuwe valk ik heb het steets over man omdat ik nog gen naam weet.

groetjes roderick

Peter

Hoi Roderick,

Gefeliciteerd!
Wat leuk dat je er nu twee hebt. Nou namen genoeg op de site:)
Enne je verhaal is prima te lezen.

Groetjes,
Peter

Roderick_

Toen ik mijn coco kocht was die al heel tam maar dat is deze niet. Ik heb het tam maak verhaal gelezen en nu is mijn vraag geld dit ook voor 2 valken. Moet ik coco uit de koi halen als ik met die ander bezig ben. Of moet ik coco eruithalen en vanalles met hem gaan doen voor de neus van de ander, gaat die het dan misschien overnemen. Maar hij voeld zig in ieder geval al best thuis hij eet al gewoon en vluit veel. Ik was tegen heb aan het praten en toen ging die me na doen niet met woorden maar met korte en lang piepjes. Zal het dan een echt prater zijn

Tara_

Gefeliciteerd met uw nieuw valkje Roderick, heb je al een naam? Groetjes Tara

Linda_

fijn voor jou roderick , hopelijk worden ze goeie maatjes en heb je er veel plezier van .Veel geluk met het tam maken .groetjes linda en pico

Roderick_

ja hij heeft al een naam chico. Vandaag is hij er voor het eerst uitgeweest, maar hij is nog heel erg bang voor me. Ik hoop dat het over gaat, ik denk het wel. Ik hoop dat ik hem binnenkort kan kortwieken want hij vliegt heel snel. Ook is hij 3 keer heel hard tegen het ruitje boven de deur gevolgen. au au au Ik hoop nog op leuke reacties.

groetjes roderick

Diana


Er zijn veel mensen wie hun valk de naam Chico geven! Ik vind het wel een erg leuke naam! Nog veel Suc6 met Chico!