3 mei 2025, 22:00:07

Milo.... het valkje  van Daphne !

Gestart door bogey, 26 maart 2004, 01:45:14

« vorige - volgende »

bogey

haha

tja ik denk wel meer dan 300...maar ook hoop bullshit films hoor. Man werkt bij Disney dus je krijgt nogal eens wat mee.....

Maaruh lief kippetje he!!!

Nico

27 april 2004, 02:10:15 #46 Last Edit: 29 april 2004, 00:23:28 by nico
hoi,
das zeker handig  :o!!!!

Paul

Hoi Daphne,

In het begin waren ze er hier ook bang van hoor maar nu zitten ze er altijd op en in :-)
Dus hij moet gewoon even wennen aan het nieuwe speeltje en gaat er straks als ie het gewend is zeker wel op en in zitten.
Leg er wat trosgierst op de ladder dat hielp hier ook heel goed :-)

Groetjes, Paul

bogey

Hoi Paul ,
Nou Milo gaat nu inderdaad zelf al naar zijn speeltuin toe...Wat zijn die beesten snel gewent zeg ..

verder is ie in de rui
Ik had toch een stuk of 5 kontveren eruit "gedeurt"   Er komen nu dus nieuwe voor terug en die hebbben PARELS.....

Verder is ie nog meer in de rui ....ook in zijn (of toch haar) nekkie komen een hoop nieuwe pennetjes en ook allemaal met pareltjes aan het einde.

Hou me niet langer in Spanning Milo bende gij een poppie of nie

Paul

Hoi Daphne,

Wat leuk dat ie nu zijn speeltuin aan het verkennen is :-)
Je zal zien dat ie er straks graag in bezig is hoor die van mij vinden het ook prachtig :-)
Als er geparelde veertjes terugkomen kan het heel goed dat het een popje is want bij een man zullen er vaak effen veertjes terugkomen.
Ik ben heel benieuwd.
Het is allebij leuk voor de parels is het mooier dat Milo een popje is maar een mannetje is ook heel lief.

Groetjes, Paul

bogey

he he eindelijk wat nieuwe foto's

bogey

8 mei 2004, 01:08:01 #51 Last Edit: 8 mei 2004, 01:10:56 by bogey
joepieeeeeeeee

aarrrh scheer je weg blauw fluffje

lekker formica eten....

tja echt een vrouwtje......

he heppie het over mij????

kiek kiek

Het nieuwe onderkomen

Eet met me billuh blooot .....

De buiten natuur vanmiddag...hier kan ik ook uren naar kijken...mussies en koolmeesies

bogey

Grooottttttttt

heee ik kan naar buiten

toemtiedoemtiedoem   8)

BAAAAAAASSSSJEEE ik heb dorst   ;)

uuhh zo kan ik er niet bij :-/

aaaaaahhhhh

Suzanne

Hoi Daphne,

Wat een kei leuke foto's weer zeg  :D. En dat commentaar van jou er bij, ik lach me rot. Ga zo door hoor  :).

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Valerie

Hoi,

erg leuk vind ik het hier.  Telkens weer nieuwe kortverhaaltjes en foto's om te illustreren, prachtig gewoon.

Milo ziet er mij een lekker eigenzinnig baasje uit!

In vergelijking met mijn valkjes toch heel wat anders.  De onze willen maar niet tam worden, vanalles heb ik al geprobeerd.

In ieder geval, leuk om te zien dat het kan!

Valerie, Kuifje en Tintin

bogey

hoi hoi ,

Ik test hier even of het goed gaat. Ik heb een tijd geen server ruimte gehad dus kon geen foto's plaatsten. Heb er weer wat bij dus ga het testen

hierbij foto van de week van 22 juni

bogey

2 juli 2004, 03:23:31 #56 Last Edit: 2 juli 2004, 03:23:50 by bogey
nee dat werkt dus niet....jammer
dan maar geen foto's
Het gaat in elkgeval heel goed met Milo

vandaag ruikt ze naar kruidnagel en vorige week naar Basilicum.

Jajajaja meissie weet wel wat lekker is.

nou zo zonder foto's vind ik het neit leuk dus ga werr

mzzl;